едно въпросче

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 30.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е39 525д 2001
Мечтае да кара: F13 с М буквичка.

Re: едно въпросче

Мнение от DiMIcha84 » 24 Май 2014, 17:51

Превключването на неутрална по време на спускане е ясно, че е лошо, ама на светофар пак ли е кофти, да включваме на неутрална докато чакаме? Аз лично си мислех, че е по добре да съм N за да не се товари двигателя двигателя докато не съм в движение. :dunno: :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 320i
Мечтае да кара: E36 M3

Re: едно въпросче

Мнение от JuStDieSeL » 25 Май 2014, 22:30

Докато чакаш на светофар се държи на нулева така всички са ми казвали така правя но не мога точно да кажа защо :oops:

Като карам на 4-та в града с 50 км и приближавам светофара и е време да спирам направо си пускам нулевата и си спирам иначе да намалявам със превключване на скоростите от високи към ниски за мен е лудост на всеки светофар да се прави. Но ако е зима или е мокро без нулева че задницата става по нестабилна и може да поднесе.

Гледам често е разискван този въпрос и се спори доста кое е по икономично и т.н. Aз съм млад шофьор и признавам си не съм много запознат с цялата техническа част на нещата но пък затова съм любопитен да науча нещо от по опитните колеги.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 22.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '10 E550

Re: едно въпросче

Мнение от DAN40_91 » 30 Май 2014, 9:08

Дали си на D или N, не би трябвало да има значение за двигателя. На светофар, не мисля, че е проблем да я изключиш от скорост, но не виждам смисъл за 20-30 секунди. Иначе, карал съм е39 автомат и когато спра на светофар, без да изключа от скорост, мисля, че тръгваше после на 2ра (това, естествено, без да й давам кикдаун). Ако мина на N и после на D си тръгваше на 1ва. Не съм много сигурен, дали е точно така, но определено имаше разлика в тръгването. За икономията - със сигурност няма да е по-икономична на N. Те хората са си го измислили - автоматиците са направени като за индианци. :D


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: едно въпросче

Мнение от body » 30 Май 2014, 11:48

Аз лично предпочитам автоматик само на големи коли от 3 литра нагоре.Най добре 4.0 дизел,или 5.0 бензин.Там икономията не е водеща и автоматика не спъва колата.За средния клас съм за ръчни скорости.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: едно въпросче

Мнение от Kris » 02 Юни 2014, 23:42

Момчета ако Ви е за икономията от 1-2 л на 100км, си вземете ръчка, но тук става въпрос как се кара че да не строшиш автомата.

Иначе по Вашата тема за превключването за икономия, да го задам като въпрос: Дали харчи повече колата като сте на светофар на 1-ва с натиснат съединител или с отпуснат съединител и на неутрална?

Все пак се казва автоматик, а не драйвматик нали?


Казано на разговорен език: Слаед като запалиш, биеш бастуна и не го пипаш докато не спреш и не метнеш "паркинг". "Неутрална" е само за сервиз, за другите мисля, че знаете.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: едно въпросче

Мнение от bum_bum » 01 Юли 2014, 11:27

JuStDieSeL написа: да намалявам със превключване на скоростите от високи към ниски за мен е лудост на всеки светофар да се прави


JuStDieSeL написа: Aз съм млад шофьор и признавам си не съм много запознат ....


Ами запознай се и спирай на скорост ;)
Изображение

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook