Даунсайзинг - реални ползи

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Jordana » 25 Мар 2014, 21:23

Споко - имаи други производители - аз кола с 3 цилиндър НИКОГА няма да си купя

Що бре ? Числото три подходящо струва ми се..или може би пък не. 3 тройки са 333 :idea: х2 =666 :mhihi: числото на сатаната ...аааа дяволска работа са тези даунсайз три цилиндрови мотори ..анатема , анатема да горят в ада ..
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 25 Мар 2014, 21:33

Alexi написа:мда ама Волво си държат на петаците и си ги развиват ,имат си атмосферен осмак и редови шестак + маса мотори с турбо квито ти хрумне ( говоря за мотори 2007г + сравнително нови и в производство )

ко речииии ? Аз ти обяснявам че всичко минава на 2.0Т и има осем варианта на тоя мотор и дизел и бензин , с еднакви карантии ... петаците и шестаците са пътници .

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 25 Мар 2014, 22:13

Jordana написа:
Споко - имаи други производители - аз кола с 3 цилиндър НИКОГА няма да си купя

Що бре ? Числото три подходящо струва ми се..или може би пък не. 3 тройки са 333 :idea: х2 =666 :mhihi: числото на сатаната ...аааа дяволска работа са тези даунсайз три цилиндрови мотори ..анатема , анатема да горят в ада ..

Ти хубаво се базикаш, ама наистина не си е работа това с тези 3 цилиндъра. Хиляда пъти ще му е по-добре да си кара някоя стара кошница Е36 328и, ще има звук, ще върви прилично и ще има безкрайно много части втора ръка да смени всичко по нея. Иначе всеки ще е свободен да слага по 5 вентилатора на 1.5 и да си мисли, че кара кола.
Не знам обаче кой ще изпитва кефа като вкара всичката газ и изцежда оборотите докрай. Сигурно това 1.5 ще е стремежа на някои да се докоснат до Хонда манията в Сивик. :mhihi:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от steeN » 06 Апр 2014, 7:40

Колко да го развият този атмосферен мотор? Трябва да измислят атмосферни двигатели, които да могат да си променят обема по време на работа. Единственото, което се доближава до това е изключването на цилиндри. Всичко друго, което се измисли, може да се приложи директно на турбо моторите... примерно глава без разпределителен вал. Сега и аз съм фен на старите кошници, но реално не виждам как да стане работата, особено ако в уравнението има каране в града и задръствания. Може би единствения шанс са хибриди, но това ще е продукт само за много болни мозъци като нашите.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Апр 2014, 10:25

Никой не казва да премахнат турбото и да сложат само атмосферки, но МОЖЕШЕ да оставят ИЗБОР на клиента! Сега избора е или само друга марка, или да си караме старото. За който има и му се дават много пари винаги ще има избор като този примерно:
http://bmwpower-bg.net/news/777-Transfo ... -s-555-k.s.
Но това пак си е стара технология с леки подобрения. Обаче в масовите коли нямаш избор вече. Ето това е кофтито. Не ти предлагат, а ти НАЛАГАТ.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от steeN » 06 Апр 2014, 11:04

Е ми свободен пазар. Със следващото много хора няма да съгласни, ама аз съм свикнал. Ако реално наистина хората го искат това, БМВ трябва да спрат да печелят, обаче печалбите им растат... Истинският "проблем" е, че преди време БМВ бяха малка фирма, доста малка и можеха да си позволят да са нишов производител. Сега се правят на Фолксваген, нормално да правят компромиси за да задоволят по-широка публика. Това било бъдещето, онова било бъдещето. Няма как някога да ме убедите, че примерно двигателя на Е46 М3 някога е бил бъдещето, абсолютно непрактичен, неикономичен и т.н. Колкото тогава, толкова и сега. Но в крайна сметка, ако трябва да съм честен в това няма нищо лошо, просто други компании ще заемат тази дупка :lol:
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Апр 2014, 13:25

На Е46 М3 може и да не беше защото беше много малък скок от този на Е36 М3 и разчитаха на това, че колата е в пъти повече кола от Е36, откъм кутия, управление и разни други нещица. Да, но този на М5/М6 Е6Х - S85B50 и този на Е9Х М3 си бяха скок. Куп пъти двигатели на годината и т.н. което по принцип не е мерило, но самите агрегати си бяха супер.
Ами именно, другите компании щели да заемат дупката. аз си искам дупката, която нямаше да е особено трудно да си остане пак при БМВ. Пак можеше да си правят еднакви бутала и още куп еднакви неща, като всичко да се различава само по брой и електроника, ама можеше и да си оставят и едни други такива коли, на които хората истински да се кефят. Целият живот стана само пари, футбола отдавна е същата работа, Ф1 след пари решиха и те да стават модерни миксери(с което интереса към този спорт САМО намаля)но нямаше нужда и при БМВ всичко да става само за пари. Те си имаха основата на развити вече атмосферни мотори(и още я имат)и можеше просто да надграждат леко, като оставят част от тях на пазара, пък да видим той как щеше да реагира.
Ама не, само духалки на всичко живо, дизелови М-ки и всичко за пари и мода. :no:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от OPASNO LUD » 06 Апр 2014, 16:24

Спорът е безпредметен-във Формула 1 задвижващите системи тази година имат същата мощност като миналата,постигат по-добра скорост на правите,по-висок въртящ момент и тн.При ограничения от типа 100кг гориво за състезание ,100кг/час максимален поток в дюзите и фиксирани предавателни числа.30% по малко гориво е цяла вселена и това е само началото,сегашните мотори са ограничени от горивото на 12000 оборота,а регламента е 15000.Изобщо преди ако целта беше как да постигнем максимална мощност,сега целта е максимална ефективност и БМВ са определено в челото.Относно звука-саунд генераторите се развиват с висока скорост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от TNT » 06 Апр 2014, 18:24

Аз затова имам подозрения, че след 10 години в България (понеже тук не можем да си позволим нови коли), ще се напълни яко с американски атмосфери. Там още не са започнали да слагат духалки.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 06 Апр 2014, 20:37

BMW Power ACM написа:Никой не казва да премахнат турбото и да сложат само атмосферки, но МОЖЕШЕ да оставят ИЗБОР на клиента! Сега избора е или само друга марка, или да си караме старото. За който има и му се дават много пари винаги ще има избор като този примерно:
http://bmwpower-bg.net/news/777-Transfo ... -s-555-k.s.
Но това пак си е стара технология с леки подобрения. Обаче в масовите коли нямаш избор вече. Ето това е кофтито. Не ти предлагат, а ти НАЛАГАТ.

ВАГ оставиха тоя избор на клиента - в продължение на повече от 10 години за всеки атмосферен мотор имаше аналог турбо - дори при някои еСки... Клиентите направиха избора си :confused:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Апр 2014, 21:03

TNT написа:Аз затова имам подозрения, че след 10 години в България (понеже тук не можем да си позволим нови коли), ще се напълни яко с американски атмосфери. Там още не са започнали да слагат духалки.

Американските ги коли ги спира факта, че са Американски( :mhihi: )и им слагат всевъзможни акцизи и мита. В Европа не се интересуват особено от тях, а пазара з анови коли в БГ е свит, та няма откъде да се "напълни" с тях, за да дойдат тук. А и вътре са меко казано със спорен интериор.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от ///M Power » 07 Апр 2014, 8:57

Спокойно и американските са тръгнали по този път В6-ца на форд си е живото доказателство.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от host » 07 Апр 2014, 9:16

Дам, новата гама от мотори на GM като глобален производител го показва... 11 мотора с много хармонизирани производствени нужди, линии и компоненети >

http://jalopnik.com/how-gm-is-going-to- ... 1548771558

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook