BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: BMW M5 - 2012 г.
raduslaf написа:Ооо, икономиста Ще отговориш ли на въпроса ми?
Икономист или не, говорим за Европа като вътрешен пазар.
Колкото конкретно до пазара на автомобили, Европа изпреварва САЩ последните години.
А за валутата, ако не помниш долара беше поевтинял доста спрямо еврото последните години,
та на БМВ им излизаше по-евтино да правят автомобили в САЩ, особено като се има предвид,
че голяма част от продажбите им са в Д О Л А Р И не само в САЩ Някой спомена Китай
И ще ти цитирам нещо, г-н финансов гений:
"This is completely driven by the plunge in the dollar. It is untenable to produce at a much higher cost in Germany."
Айде лека вечер
steeN написа:1. САЩ
2. Германия
3. Китай
Говоря за Европа, понеже тя е един пазар и това е една от идеите на еврозоната!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: BMW M5 - 2012 г.
steeN написа:zAcK написа:Да се твърди, че Щатите са по-голям пазар от Европейския съюз е смешно
Някой от вас помислил ли е, че в ЕС се плаща в Евро, а в USA се плаща в долари?
Не само за стоките, ами и за труда? Дали са си сметнали cost-а и не са решили, че им е по-евтино така?
най-големите пазари на bmw за миналата година са
1. САЩ
2. Германия
3. Китай
Не бе тва не е верно
Re: BMW M5 - 2012 г.
що да не е? в коя от изброените държави се съмняваш
по принцип дори и европа.. като единен пазар.. не се разглежда като такъв
не зная как е при бмв, но при други марки е разделена на региони (даже разделението е странно, защото българия, заедно с всички балканци е в кюпа с мароко и алжир) и за всеки от региона се прилага локална продуктова и финансова политика
по принцип дори и европа.. като единен пазар.. не се разглежда като такъв
не зная как е при бмв, но при други марки е разделена на региони (даже разделението е странно, защото българия, заедно с всички балканци е в кюпа с мароко и алжир) и за всеки от региона се прилага локална продуктова и финансова политика
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Риторика бе пич
За М5 с ръчна кутия - предвид че едно ДКГ в М5 струва сигурно три пъти повече от механичната кутия и в америка трябва да е продаде на мноооо ниска цена , за да остане колата конкурентна - нормално да предложат и ръчна кутия . Предполагам тва има предвид колегата .
И все пак си мисля , че по-важната причина е че в америка наистина обичат ръчните скорости .
Аз мисля че е нещо средно . В хамерика са свикнали на допотопни автоматици в които потъват 20-30% от мощността на двигатлите а времето за превключване е не едно мигване ами половин сън . Та вместо да си направят яки роботи за спортистите те си праскат евтини ръчни кутии - нали трябва да се икономиса от нещо .
И така хората си знаят - ръчките са за бързи коли .
За европа - роботите и кутиите с 2 съединителя се наложиха безпрекословно над ръчките . Ферари пуснаха 599 ГТО със опция за ръчка - точно 3 ГТОта са поръчани с такива кутии . И това са коли които се карат много малко - кво остава за евридейките , към които се цели Ф10 М5 .
За М5 с ръчна кутия - предвид че едно ДКГ в М5 струва сигурно три пъти повече от механичната кутия и в америка трябва да е продаде на мноооо ниска цена , за да остане колата конкурентна - нормално да предложат и ръчна кутия . Предполагам тва има предвид колегата .
И все пак си мисля , че по-важната причина е че в америка наистина обичат ръчните скорости .
Аз мисля че е нещо средно . В хамерика са свикнали на допотопни автоматици в които потъват 20-30% от мощността на двигатлите а времето за превключване е не едно мигване ами половин сън . Та вместо да си направят яки роботи за спортистите те си праскат евтини ръчни кутии - нали трябва да се икономиса от нещо .
И така хората си знаят - ръчките са за бързи коли .
За европа - роботите и кутиите с 2 съединителя се наложиха безпрекословно над ръчките . Ферари пуснаха 599 ГТО със опция за ръчка - точно 3 ГТОта са поръчани с такива кутии . И това са коли които се карат много малко - кво остава за евридейките , към които се цели Ф10 М5 .
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Риторика бе пич
Аз мисля че е нещо средно . В хамерика са свикнали на допотопни автоматици в които потъват 20-30% от мощността на двигатлите а времето за превключване е не едно мигване ами половин сън . Та вместо да си направят яки роботи за спортистите те си праскат евтини ръчни кутии - нали трябва да се икономиса от нещо .
И така хората си знаят - ръчките са за бързи коли.
Не знам що реши така... На Е39 дизел стептроника се прави от ГМ... А най-бързият седан на Ринга - Кадилак ЦТС-В също е със шест скоростен автоматик на ГМ... Карал ли си Корвет Ц6 базов модел 6 скоростен автоматик? Аз съм и счупва врата на де що види Е46 и Е92 М3 и 997 на писта... Та викаш, дървени им били автоматиците, а?
Power is Nothing Without Insanity
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Масовите автоматици са си зле .
Най-бързия седан на ринга се нарича М5 . Въпрос на време е Панамера Турбо С да даде време под 7:50 .
Най-бързия седан на ринга се нарича М5 . Въпрос на време е Панамера Турбо С да даде време под 7:50 .
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:В хамерика са свикнали на допотопни автоматици в които потъват 20-30% от мощността на двигатлите а времето за превключване е не едно мигване ами половин сън . Та вместо да си направят яки роботи за спортистите те си праскат евтини ръчни кутии - нали трябва да се икономиса от нещо .
И така хората си знаят - ръчките са за бързи коли .
ачо и той си знае - американските коли нито завиват, нито спират
автоматите са с 3 скорости, а моторите с 2 клапана, изостанала работа
ако можеха да правят по-хубави автоматици щяха да ги направят, ама толкова си могат хората и така..
бенцовете.. като американо ориентирани са същата работа..
толкова години минаха и не го сменят тоя 5 степенен автомат за в12 мотора, а той клетия мъъка-мъъка, едвам сменя
пък и зорлем устисква криво-ляво до 1000 нютъна
No bling at the Ring
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Масовите автоматици са си зле .
Най-бързия седан на ринга се нарича М5 . Въпрос на време е Панамера Турбо С да даде време под 7:50 .
Объркал си са нещо...
Power is Nothing Without Insanity
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Alex 320i Cabrio написа:acho.rs написа:Масовите автоматици са си зле .
Най-бързия седан на ринга се нарича М5 . Въпрос на време е Панамера Турбо С да даде време под 7:50 .
Объркал си са нещо...
Не съм .
Като каза за автоматиците на Е39 дизел - меко казано нямат добра слава .
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
BMW F10 M5 - 7:55
Porsche Panamera Turbo PDK - 7:56 (всъщност е 4врато купе , не седан)
Кадилак CTS-V - 7:59
Porsche Panamera Turbo PDK - 7:56 (всъщност е 4врато купе , не седан)
Кадилак CTS-V - 7:59
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:BMW F10 M5 - 7:55
Porsche Panamera Turbo PDK - 7:56 (всъщност е 4врато купе , не седан)
Кадилак CTS-V - 7:59
за автоматиците говорехме
за ринга си прав
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Re: BMW M5 - 2012 г.
Придържайте се към темата
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: BMW M5 - 2012 г.
това да удариш м-ка отпред е ултимативната обида.. .или грях....
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:това да удариш м-ка отпред е ултимативната обида.. .или грях....
тъпото на тоя удар е, че не е много силен и ще трябва да си оправиш колата и да носиш позора от удара
No bling at the Ring
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани