e36 320 VS e36 318is

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 28.12.2002
Местоположение: Chicago, IL

Мнение от del_sol_fen » 12 Яну 2003, 11:43

abe bez da se zaiazdam ama malko bavni teia be!? ne mislite li
ako tva e viarno imam predvid de, shtoto 9.3 i 9.6 sec ot 0-100km/h ne si e mnogo burzo!
neznam pak de, tva e moe mnenie, veroiatno e da gledam tvurde mnogo filmi a?! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Si Power - Wona Go ???

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 12 Яну 2003, 17:30

М/у другото как се представя 318is след 160/170?! 6така не е ли по-добре при високи километри?!

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 12 Яну 2003, 18:44

Vozil sam se i na dvata modela no 320-kata e dale4 po dobra!6-te cilindara si okazvat vlijnieto.

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 13 Яну 2003, 9:22

Ozzman написа:Ne razbiram mnogo ot dvigateli ama tova s "razvurtaneto" mi zvuchi mnogo izmisleno. Ne e li logichno poveche cylindri = po-maluk obem na cylindrite = po-malki explozii = po-ravnomeren hod....i t.n.


Ами при еднакви (що-годе мощности) 4 цилиндровия (или въобще двигателя с по-малко цилиндри) има известно приемущество при набирането на обороти (развъртането), тъй като е с по-малко бутала има по-малка инертност, по-малки са и съпротивителните сили (защото колкото и да са буталата обикновено става 1 взрив, които движи и останалите бутала). Така че донякъде е вярно че 4 цилиндровия се развърта по-бързо. но си има и недостатъци също - шестака е с по-добър въртящ момент, по-плавен мотор, който по-няма да се затормози и на ниски обороти, докато на 4 цилиндровия обикновено мощността идва в по-високите обороти. Така че макар 6 цилиндровия да по-бавен (маааалко!!) при развъртането, той предоставя по-добре разпределена мощност през обсега на оборотите.

Аз имам чувството че спора 318iS vs 320i е вечен и малко безсмислен: то е малко и въпрос на лични предпочитания, иначе двете коли са доста равностойни (при Е30 - 318iS има предимство, при Е36 - 320i-ската е по-напред).

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от ///MPowered » 13 Яну 2003, 10:26

LandShark написа:Аз имам чувството че спора 318iS vs 320i е вечен и малко безсмислен


това верно е вечния спор ... лично аз го реших за себе си (но това е въпрос на лично мнение и оценка какво ще правиш с тази кола)...

6 цилиндровия двигател лично за мен е по добрия избор ...

1. повече коне ... макар и на старт да няма същите резултати като 318is;
2. повече кубици под капака - при горе долу еднакви коне - по-малко износване на двигателя;
3. по добър въртящ моент!!!!;
4. верига вместо ремък :)) мноо кефи ...;

и др. неща дет лично за мене накланят везните към 6-така ...

:owned:

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 23.09.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Petar » 13 Яну 2003, 12:24

Аз съм направил своя избор(Е30 318is) и давам своя глас в полза на IS.При Е30, 318is е пъти по-добър от 320,но при Е36 шест цилиндровият 2.0л. определено има по-добри показатели от 1.8.
Шест цилиндъра са си шест,но само ако знаете как върви 1.8is.
Ако има желаещи можем на практика да сравним моята кола с някоя 320-ка Е30 или Е36.За разхода на гориво няма какаво да се говори-моето BMW харчи под 10л. на 100км. градско,ако има 320-ка с такъв разход нека се похвали.И още едно уточниние М42В18 е с ангренажна верига.

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от ///MPowered » 13 Яну 2003, 16:49

Petar написа:И още едно уточниние М42В18 е с ангренажна верига.


и 318is ли е с верига???

що си мислех, че е с ремък!! Е36? :dunno:

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 13.01.2003
Местоположение: Blagoevgrad

Мнение от Calibra16V » 13 Яну 2003, 18:00

ivokaza написа:Е аз съм с 6 цилиндров, ама нещо не ме кефи как дърпа - 150 коня, сега като гледам разни с 1.8 и компресор ме правят на нищо. Винаги съм се чудел заслужават ли си повечето цилиндри?

ivo kaza ti navit li si da napravim edno sustezanie az sum sus calibra 2000 16V C20XE 150 konia ti s tvoito BMW E36 320

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 13 Яну 2003, 18:39

///MPowered написа:
Petar написа:И още едно уточниние М42В18 е с ангренажна верига.


и 318is ли е с верига???

що си мислех, че е с ремък!! Е36? :dunno:


Прав е Петър, с верига е... и при Е30 и при Е36... той двигателя си е един и същ де.. М42/В18. С ремък са само М20 и М40... в Е36 са слагани само М40 в ранните 316i/318i.

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 13 Яну 2003, 21:52

Znachi moia compact e s M42 dvigatel sushtia kato na 318is....noooooo oshte nemoga da mu se nasladia napulno :cry: spored mene kolata tryabva da vurvi poveche otkolkoto v momenta , no kakto veche spomenah na dosta mesta originalnata mi kutia za vuzdushnia filtur beshe schupena...ne mojah da nameria takava i sega sum s kutia ot M40 koiato e dosta puti po malka kato obem ot tazi za M42 i tova na visokite oboroti kogato kolata ima nujda ot poveche vuzduh se useshta...nyakak si neshto ia davi i vmesto da uvelichava vnushitelnia si zvuk pochva neshto da ia zadushava....prosto zapochva da uskoryava po-malko! :? Ima veroiatnost tova da e i ot benzina koito sipah ot TEMPO, a tam 95H e 1.39 - sus 20 stotinki po evtin....no spored mene ima znachenie i podavaneto na vuzduha.....vie kakvo mislite?
Inache i v tova polojenie onia den reshihme da si napravim edin test s edin friend...onia kara 520 150 hp 6-tak i go pocepih i na start i po sichki priznaci no onova chudo e s puti po tejko ot moiata kola.....taka che shte mi e interesno na sledvashtata sreshta da doida i da vi demonstriram kak vurvi s tazi kutia na filtura i da kajete dali si vaobraziavam ili tova e maximalnoto koeto moje da se iztegli ot tazi kola!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 13 Яну 2003, 22:19

Така и така търсиш кутия за филтура, защо не си вземеш K&N конусовиден филтър?! Хем ще ти смуче повече въздух, хем избягваш търсенето на кутия, хем филтъра е вечен?!

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 13 Яну 2003, 22:21

Heh tukmo pusnah edna tema za K&N filtrite :) ...a znaesh li ot kade moga da kupia takova neshto i kolko pari shte mi izleze?

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 13 Яну 2003, 22:24

В София можеш да си купиш от D&W магазина им е на от хотел ХЕМУС като тръгнеш към семинарията от дясно.За цена не мога да ти кажа със сигорност , но мисля че е около 100-150 лв.
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 13 Яну 2003, 22:25

Ми виж кой е представител на K&N или на D&Wв София и провери за твоята кола... В Русе знам откъде можеш да поръчаш, но в София незнам ..

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 13.01.2003
Местоположение: Blagoevgrad

Мнение от Calibra16V » 13 Яну 2003, 22:32

quixzole написа:Znachi moia compact e s M42 dvigatel sushtia kato na 318is....noooooo oshte nemoga da mu se nasladia napulno :cry: spored mene kolata tryabva da vurvi poveche otkolkoto v momenta , no kakto veche spomenah na dosta mesta originalnata mi kutia za vuzdushnia filtur beshe schupena...ne mojah da nameria takava i sega sum s kutia ot M40 koiato e dosta puti po malka kato obem ot tazi za M42 i tova na visokite oboroti kogato kolata ima nujda ot poveche vuzduh se useshta...nyakak si neshto ia davi i vmesto da uvelichava vnushitelnia si zvuk pochva neshto da ia zadushava....prosto zapochva da uskoryava po-malko! :? Ima veroiatnost tova da e i ot benzina koito sipah ot TEMPO, a tam 95H e 1.39 - sus 20 stotinki po evtin....no spored mene ima znachenie i podavaneto na vuzduha.....vie kakvo mislite?
Inache i v tova polojenie onia den reshihme da si napravim edin test s edin friend...onia kara 520 150 hp 6-tak i go pocepih i na start i po sichki priznaci no onova chudo e s puti po tejko ot moiata kola.....taka che shte mi e interesno na sledvashtata sreshta da doida i da vi demonstriram kak vurvi s tazi kutia na filtura i da kajete dali si vaobraziavam ili tova e maximalnoto koeto moje da se iztegli ot tazi kola!


Da iskam na men da mi demonstrirash kolko ti moje kolata postaviame
gi edna do druga i gaz togava shte vidish kude si :D :D :D :D
ako slojish sporten vuzdushen filtur shte si oshte mnogo napred :D

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook