BMW M5 - 2012 г.

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от alx » 06 Фев 2012, 5:31

Следващия който напише нещо на лична основа го пращам да чете списания за месец.

Наистина се прекали в тая тема.
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от ms » 06 Фев 2012, 10:30

BadAngel написа:не знам какво трябва да се случи, за да разпознаете два пазарни конкурента

трябва да са с равен брой врати, равен брой задвижвани моста и еднакъв цвят може би?


(alx едит)

ГТР е конкурент на коли от сорта на Порше Карера... Дори по-скоро трябва да се сравнява с някой американец, че поне да липсва грозната разлика в цената на ГТР и Порше... Ако новото М3 излезе с мотор от 520+ коня вече ще сравняваме БМВ с ГТР, но понеже тая работа няма да я бъде ГТР не е в категорията на нито едно БМВ- М3 е слабо, М5 е твърде голям, тежък и луксозен автомобил за да се сравнява с ГТР...
М5 се бори с разните Мерници и Панамера... Утре някой тъпанар като теб ще пусне сравнение между М5 и топ версията на Карера, разбира се кораба ще яде много бой по всички параграфи и к'во- това е НОРМАЛНО и на разумния човек не му пука... Ако обаче някое равностойно АМГ така убие от бой М5 вече е значение щото са преки конкуренти...
Силно вероятно е и някой сбирщайн за 20 000€ да размаже дори и с повече М5- това означава ли, че е по-добър и му е конкурент :?:
Изображение
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от Zagy » 06 Фев 2012, 11:46

Аз па да питам кво пречи да се сравняват ГТР-а и М5цата? Едната е спортна кола, другата е със спортни претенции... та...?
Si non confectus, non reficiat.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от Гецата » 06 Фев 2012, 12:28

толкова ли е трудно да се коментира без да се преминава границата на добрия тон?
всяко следващо подобно мнение води само и единствено до заключени теми и лишаване от права на писане
но явно това е начина по който трябва да се процедира с теми които лично според мен имат стойност :confused:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от alx » 06 Фев 2012, 15:09

ms написа:...


редактирах ти поста. това е за първи и последен път.

по въпроса- коли се сравняват по няколко начина - един начин е по клас - в това отношение м5 и гтр не са сходни- съгласен.

втория начин е по коне/тегло/динамика - в това отношение са сравними.

третия начин е по цена - и в това отношение са сравними.
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от ms » 06 Фев 2012, 16:19

Чудя се дали да коментирам поправката на мнението ми, ама няма- ще вземе пак да редактираш... Ако очакваш да се радвам, че не съм на плантацията не уцели ;)

А по въпроса...
Разочароваш ме- уж разбираш от коли, а заявяваш, че М5 и ГТР са сравними по който и да е показател :kuku:
Не са в един клас- поне това ти е ясно... то изобщо няма БМВ което да е в категорията на ГТР-а щото или аз съм тъп и съм пропуснал, или БМВ не произвеждат стриктно спортен модел... Всичко което имат е мощни версии на стандартните модели...
Сравнявало се казваш по тегло/мощност/динамика- така си е... Ама не и в случая- М5 е няк'ви "скромни" 12-13% по-тежко от ГТР-а, но пък е цели 10 коня по-мощно ;) разликата е дребна- 3,16кг/к.с. за ГТР и 3,47кг/к.с. за М5... Само по тея цифри е пределно ясно, че М5 ще яде бой където го хване ГТР-а... Е, освен на макс. скорост, че там 4х4 пречи... Дори и да гледам цифрите за ускорение от каталога пак не са сравними- ГТР-а е по-бърз, и то не с 0,1 сек.... Отделно на видеото на М5 му направиха 2 ТИР-а разлика БЕЗ лънч-а- с него сигурно щяха да са 3 ТИР-а ;) Ама според теб са сравними нещата...
И по цена НЕ са сравними, М5 е с над 20 бона по-скъпа- това верно се брои за дребна разлика... Но знаеш как е положението при БМВ- лесно оставяш още 40-50 бона за да имаш още някой гъзарийки (при ГТР можеш да добавиш точно НИЩО) и реалната цена на М5 става с едни 40% по-висока... И понеже съм сигурен, че никой не купува М5 с базово оборудване значи НЕ са сравними по цена...

Кратка версия- това видео няма какво да се коментира... ГТР и М5 имат само едно общо нещо- водят се МПС-та... М5 се сравнява с други седани на задно (в краен случай- кенеф с куатро)- тоест мощни версии на стандартен модел, ГТР се мери с разни Порше-та и подобни- тоест чисто спортни модели...

ПС: Такива дето смятат, че е в реда на нещата да се сравнява семеен седан с ГТР и, че резултата служи за нещо повече от забавление определено са или луди, или идиоти... Към кои да те сложа :?:

Zagy написа:Аз па да питам кво пречи да се сравняват ГТР-а и М5цата? Едната е спортна кола, другата е със спортни претенции... та...?

Кюмбе, лошо да се сравняват няма- стига резултата да не се смята за важен... Утре ще сравнят М5 с 458 Италия и резултата ще е същия- това значи ли, че М5 е лоша кола :?: или пък бавна...
Аз дори очаквах ГТР да бие с повече...
Изображение
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от DrivinGGoD » 06 Фев 2012, 16:23

alx написа:по въпроса- коли се сравняват по няколко начина - един начин е по клас - в това отношение м5 и гтр не са сходни- съгласен.

втория начин е по коне/тегло/динамика - в това отношение са сравними.

третия начин е по цена - и в това отношение са сравними.


Всъщност са сравними само по мощност... нито като тегло, нито като динамика, нито като клас имат нещо общо... ако за вас 200 кила са пренебрежима разлика явно не сте карали коли с подобни характеристики и такава разлика :mhihi: а както се разбра и цената далеч не е сравнима ;)

Та последните две страници пак са за боклука...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от alx » 06 Фев 2012, 16:42

цената на новия гтр-а в америка е 100к

м-цата ще е на 100к базова. слагам 15к за опции - 115к

разликата между 100 и 115к е незабележима за хората които купуват такива коли. особено като сложим застраховката която за нисана е доста по-висока от тази за м5-цата. гледа се крайната цена за извеждане от дилъра и регистрирането на колата- нали? плюс включенената безплатна подръжка на м5-цата първите 4 години и 50к мили (поне в америка)... и разликата на края на деня е.. никаква... ще ти напиша една "мръсна" истина за цените (на всичко) - на 50к 20% са много пара и имат огромно значение. на 100к 20% са нищо. на 200к- капка в морето. на милион долара 20% не се показват изобщо в доводите за решението ;)

200 кила след 120 км почти не играят значение. до 100 никой не си мисли че м5-цата има шанс. аз съм карал и двата автомобила на писта и мога съвсем отговорно да ти заявя, че ако не си на 200% в нисана аз със м5-цата ако е сухо ще съм ти страшен проблем- особено ако сменя гумите на м5-цата да са като на нисана ;)

за това кое с кое е удачно да се сравнява- колкото и странно да ти звучи сравнителните тестове се правят за коли които се крос-шопват. гтр-а и м5-цата се крос-шопват (от това което съм видял в средата си). гтр и вайпър или корвет примерно не се крос-шопват обаче въпреки че и всичките се водят спортни коли.

защо е така? веднага ще ти кажа защо.

защото гтр-а, м5-цата, сл мерцедеса, слс-а, р8 в8, порше 911 турбо се кросшопват ако и да имат малко общо.... просто са гт-та всичките и хората ги ползват за такива цели.
алекс
трабант 601с
разни други возила

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от Zagy » 06 Фев 2012, 16:48

ms написа:Кюмбе, лошо да се сравняват няма- стига резултата да не се смята за важен... Утре ще сравнят М5 с 458 Италия и резултата ще е същия- това значи ли, че М5 е лоша кола :?: или пък бавна...
Аз дори очаквах ГТР да бие с повече...

Ами аз ги сравнявам като изхождам от следната гледна точка - да речем че имам 200К+ и съм решил да си взема кола за фън, а и да е малко или много полезна и функционална - ако ще е Нисана ще е само за фън и няма да е особено удобен в града. Ако ще е М5цата - има и фън, а и става за нормален градски автомобил. Аз бих взел М5цата без да се замислям особено.

Тва са си само мои мисли де...
Si non confectus, non reficiat.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от K_Ilkov » 06 Фев 2012, 17:00

alx написа:защото гтр-а, м5-цата, сл мерцедеса, слс-а, р8 в8, порше 911 турбо се кросшопват ако и да имат малко общо.... просто са гт-та всичките и хората ги ползват за такива цели.

за мен единствената възможна причина тези коли да се кросшопват
е да си тотален "помияр" по отношение на вкуса си към колите
или просто да имаш бала с пари и тепърва да откриваш какви коли се продават за тия пари

ма знам ли ... зад голямата вода може и така да седят нещата ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от alx » 06 Фев 2012, 17:05

K_Ilkov написа:
alx написа:защото гтр-а, м5-цата, сл мерцедеса, слс-а, р8 в8, порше 911 турбо се кросшопват ако и да имат малко общо.... просто са гт-та всичките и хората ги ползват за такива цели.

за мен единствената възможна причина тези коли да се кросшопват
е да си тотален "помияр" по отношение на вкуса си към колите
или просто да имаш бала с пари и тепърва да откриваш какви коли се продават за тия пари

ма знам ли ... зад голямата вода може и така да седят нещата ...


ми не.. просто си мисля, че хората с пари обичат разнообразие- хубаво е да се вкуси от философията на няколко производителя. няма начин да разбереш какво _наистина_ ти харесва ако не го опиташ за известно време.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от djkita » 06 Фев 2012, 17:16

Както Нисана бие М5-цата, така и ще бие РС6 и Е63АМГ..тях даже и доста повече...та не виждам къде е проблема ;) Човек решил да си купува голяма и комфортна кола ще гледа тези трите ''победените'', а не Нисана!!! ГТ-Р бие далеч по спортни коли от М5 та да се заблуждаваме, че БМВ-то ще му е някаква конкуренция на пистата!!! Порше да му мислят, а не БМВ :D :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от xerial » 06 Фев 2012, 18:12

Споменахте философията на различните производители (модели) ... ами именно заради това , този тест не е мн смислен...
Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от DrivinGGoD » 06 Фев 2012, 18:37

alx написа:разликата между 100 и 115к е незабележима за хората които купуват такива коли. особено като сложим застраховката която за нисана е доста по-висока от тази за м5-цата. гледа се крайната цена за извеждане от дилъра и регистрирането на колата- нали? плюс включенената безплатна подръжка на м5-цата първите 4 години и 50к мили (поне в америка)... и разликата на края на деня е.. никаква... ще ти напиша една "мръсна" истина за цените (на всичко) - на 50к 20% са много пара и имат огромно значение. на 100к 20% са нищо. на 200к- капка в морето. на милион долара 20% не се показват изобщо в доводите за решението ;)


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Мислех мнението ми да свърши до тук, но ще си позволя да напиша два реда...

Тва за парите няма да го коментирам, щото 10% са си 10% и ако бяха толкова без значение никой нямаше да сравнява нищо по цена :winky: обикновено точно тези 10% правят работата... ама явно има хора дето не ги мисля, само дето ако е така не знам как са станали богати... както и да е...

alx написа:200 кила след 120 км почти не играят значение. до 100 никой не си мисли че м5-цата има шанс. аз съм карал и двата автомобила на писта и мога съвсем отговорно да ти заявя, че ако не си на 200% в нисана аз със м5-цата ако е сухо ще съм ти страшен проблем- особено ако сменя гумите на м5-цата да са като на нисана ;)


Динамиката не е само ускорение и еластичност ;)
200 кила на едни и същи останали показатели са по около секунда, секунда и малко на километър трасе, в зависимост от завоите... а това е много разлика ;) а точно нисана е колата, която и баба ми може да я кара бързо по пистата, та не знам за какви 200% ми говориш... един и същи човек в двете уж съпоставими коли ще е по-бърз с нисана поне с 2 секунди на километър трасе. пък кой кого с какво и как ще озори е друг въпрос :paranoid:


alx написа:за това кое с кое е удачно да се сравнява- колкото и странно да ти звучи сравнителните тестове се правят за коли които се крос-шопват. гтр-а и м5-цата се крос-шопват (от това което съм видял в средата си). гтр и вайпър или корвет примерно не се крос-шопват обаче въпреки че и всичките се водят спортни коли.

защо е така? веднага ще ти кажа защо.

защото гтр-а, м5-цата, сл мерцедеса, слс-а, р8 в8, порше 911 турбо се кросшопват ако и да имат малко общо.... просто са гт-та всичките и хората ги ползват за такива цели.


Ей тука най-много се смях...
Никой тръгнал за кола като М5 няма да си купи GTR или обратното...
Никой тръгнал за SL, SLS или подобен роудстър/двуместно купе няма да си купи М5ца...
R8 и подобните двуместни спортни коли с централно разположен мотор пък са съвсем съвсем друга категория и нямат нищо общо с Gran Turismo-то ;)
911-ката за мен винаги е била нещо странно и не мога да определя към коя категория попада, щото не е достатъчно ексклузивна като Italia/Gallardo примерно, нито седалките отзад стават за нещо, та тя е ни рак ни риба, над Нисана е, абе... не знам... може би е някъде горе при Мерцедесите...

Нито една от изброените коли не е истинско GT... Камоли М5... Като че ли само Merc SLS-a e близо до това понятие, ама аз по-скоро свързвам CL-а с тази категория...

Както каза колегата по-горе - да излезеш на пазара за дадена кола, а да се прибереш вкъщи с коренно различна с разлика в цената над 10%, то значи просто не знаеш за какво си тръгнал и какво искаш...

Wikipedia написа:A grand tourer (Italian: gran turismo) (GT) is a high-performance luxury automobile designed for long-distance driving. The most common format is a two-door coupé with either a two-seat or a 2+2 arrangement.

The term derives from the Italian phrase gran turismo, homage to the tradition of the grand tour, used to represent automobiles regarded as grand tourers, able to make long-distance, high-speed journeys in both comfort and style. The English translation is grand touring.


GT коли са Ferrari FF, 612, до някъде 599 и 575, Bentley Continental GT, Merc CL, BMW M6, Maseratti Gran Turismo, Vanquish-а до някъде...

Ма аз какво ли разбирам :roll: :oops:
Последна промяна DrivinGGoD на 06 Фев 2012, 18:59, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от BMW_RIDER » 06 Фев 2012, 18:53

DrivinGGoD написа:
alx написа:разликата между 100 и 115к е незабележима за хората които купуват такива коли. особено като сложим застраховката която за нисана е доста по-висока от тази за м5-цата. гледа се крайната цена за извеждане от дилъра и регистрирането на колата- нали? плюс включенената безплатна подръжка на м5-цата първите 4 години и 50к мили (поне в америка)... и разликата на края на деня е.. никаква... ще ти напиша една "мръсна" истина за цените (на всичко) - на 50к 20% са много пара и имат огромно значение. на 100к 20% са нищо. на 200к- капка в морето. на милион долара 20% не се показват изобщо в доводите за решението ;)


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Мислех мнението ми да свърши до тук, но ще си позволя да напиша два реда...

Тва за парите няма да го коментирам, щото 10% са си 10% и ако бяха толкова без значение никой нямаше да сравнява нищо по цена :winky: обикновено точно тези 10% правят работата... ама явно има хора дето не ги мисля, само дето ако е така не знам как са станали богати... както и да е...

alx написа:200 кила след 120 км почти не играят значение. до 100 никой не си мисли че м5-цата има шанс. аз съм карал и двата автомобила на писта и мога съвсем отговорно да ти заявя, че ако не си на 200% в нисана аз със м5-цата ако е сухо ще съм ти страшен проблем- особено ако сменя гумите на м5-цата да са като на нисана ;)


Динамиката не е само ускорение и еластичност ;)
200 кила на едни и същи останали показатели са по около секунда, секунда и малко на километър трасе, в зависимост от завоите... а това е много разлика ;) а точно нисана е колата, която и баба ми може да я кара бързо по пистата, та не знам за какви 200% ми говориш... един и същи човек в двете уж съпоставими коли ще е по-бърз с нисана поне с 2 секунди на километър трасе. пък кой кого с какво и как ще озори е друг въпрос :paranoid:




Този път съм по склонен да се съглася със мнението на ДрайвингГода...

200 кила са си 200 кила отогре, да речем ,че заради механичните загуби на 4х4 да се изравняват в ролинг старт драг състезание, но иначе...

Относно парите и процентите - незнам аз съм учен ,че и 1 % е от значение, донякъде съм се убедил в това, но може и да не е така, не съм харчил 1 млн на куп още за нищо.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook