BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PavelPavlov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 8.02.2011
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
- Мечтае да кара: BMW Alpina B7
BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Здравейте,
както може би феновете на електричките знаят, от другата седмица се очаква официалното откриване на BMW i3... Сега прегледах статията на аутоблог от 15-ти, когато са правили тестдрайв - http://www.autoblog.com/2013/07/15/2014 ... rst-drive/ . Какво мислите за новата бима? Като изключим, че изглежда като няма-такава-консерва, характеристиките в статията ми изглеждат съвсем сносно за нещо с което може да се отиде на работа в трафика...
Интересно ми е дали ще получим подобна цена в Европа(<30 000 EUR), някакви слухове?
Engine: E-motor, 22-kWh li-ion battery (в статията пише, че ще има и хибрид за който не иска чиста електричка с 650сс двигател)
Power: 168 HP / 184 LB-FT
Transmission: 1-Speed
0-60 Time: 7.0 Seconds (est.)
Top Speed: 93 MPH
Drivetrain: Rear-Wheel Drive
Curb Weight: 2,755 LBS (est.)
Seating: 2+3
Cargo: 8.8 / 30.0 CU-FT
MPG: 124-Mile Range (est.)
Base Price: $34,500 (est. pre-credits)
Поздрави,
Павел
както може би феновете на електричките знаят, от другата седмица се очаква официалното откриване на BMW i3... Сега прегледах статията на аутоблог от 15-ти, когато са правили тестдрайв - http://www.autoblog.com/2013/07/15/2014 ... rst-drive/ . Какво мислите за новата бима? Като изключим, че изглежда като няма-такава-консерва, характеристиките в статията ми изглеждат съвсем сносно за нещо с което може да се отиде на работа в трафика...
Интересно ми е дали ще получим подобна цена в Европа(<30 000 EUR), някакви слухове?
Engine: E-motor, 22-kWh li-ion battery (в статията пише, че ще има и хибрид за който не иска чиста електричка с 650сс двигател)
Power: 168 HP / 184 LB-FT
Transmission: 1-Speed
0-60 Time: 7.0 Seconds (est.)
Top Speed: 93 MPH
Drivetrain: Rear-Wheel Drive
Curb Weight: 2,755 LBS (est.)
Seating: 2+3
Cargo: 8.8 / 30.0 CU-FT
MPG: 124-Mile Range (est.)
Base Price: $34,500 (est. pre-credits)
Поздрави,
Павел
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Днес имах възможността да я разгледам и определено ми хареса.Изглежда много добре на живо,с плавни линии,ултрамодерно и доста дори футуристично излъчване,много чаровна дамска кола за придвижване из града!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Технологичният прогрес не спира.Грозна или не,практична или не,подобни коли ще виждаме все по-често за напред.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Тва прилича на фейс лифт на Фиат Мултипла
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Tenata написа:Тва прилича на фейс лифт на Фиат Мултипла
към стилистиката и аз имам забележки
но ако прескочиш този факт и се заинтересуваш от колата
ще установиш, че произведението е доста напредничаво към момента
разработени са покрай и3 и технологии, които ще намерят приложение
за напред и в по-традиционните модели на марката (карбон в индустриален мащаб напр.) и тн ...
та в случая иновацията си мисля, че е по-важна от конкретното дизайнерско решение
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- integrale4life
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 24.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Лада 2101
- Мечтае да кара: Същата, ама със спирачки
- Детайли за колата: BEAMS-а с лошите!
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Не знам за вас, но на мен ми изглежда доста грозновата. И като гледам тая малка задна врата... Направо да бутнат една табелка "Midgets only!".
Мисля, че ако трябва да се търси практичност, по-добре да се спрат на нещо като японските k-cars.
Мисля, че ако трябва да се търси практичност, по-добре да се спрат на нещо като японските k-cars.
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!
- DAN40_91
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 22.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '10 E550
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Колата е впечатляваща като инженерно постижение, но не ми харесва дизайна й, прекалено крещящ е, и мисля, че при него формата не следва функцията. Сигурно от маркетингова гледна точка има логика автомобилите с по-различно (нестандартно и иновативно) задвижване да бъдат с шантав дизайн и да се различават от масата други коли на пътя, но лично аз бих предпочел новите технологии в стандартна и добре позната опаковка. Не ми допада идеята хората да мислят, че съм псевдо-хипи-позьор, който е изсипал една камара пари, само и само, за да има имидж на човек, загрижен за природата.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
integrale4life написа:И като гледам тая малка задна врата... Направо да бутнат една табелка "Midgets only!".
Нали знаеш, че се отваря на обратно ... и няма средна колонка ...
отзивите са, че достъпа е учудващо добър за размерита на колата ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
K_Ilkov написа:Tenata написа:Тва прилича на фейс лифт на Фиат Мултипла
към стилистиката и аз имам забележки
но ако прескочиш този факт и се заинтересуваш от колата
ще установиш, че произведението е доста напредничаво към момента
разработени са покрай и3 и технологии, които ще намерят приложение
за напред и в по-традиционните модели на марката (карбон в индустриален мащаб напр.) и тн ...
та в случая иновацията си мисля, че е по-важна от конкретното дизайнерско решение
То преди 12 години и А2 беше авангардно решение - супер икономичен 3 цилиндров ТДИ , алуминиева каросерия , компактна конструкция .... дано и3 не повтори "успеха" на А2 ...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
acho.rs написа: То преди 12 години и А2 беше авангардно решение - супер икономичен 3 цилиндров ТДИ , алуминиева каросерия , компактна конструкция .... дано и3 не повтори "успеха" на А2 ...
Авангардно ДА! Иновативно НЕ!
нито ДВГ-то е новост нито алуминиевата конструкция ...
има връзка обаче м/у а2 и и3 освено сходния дизайн
а2 е един от доста ползваните автомобили за електроконверсия в Европа
Дай да ти дам и аз един пример - Приус
Странен и чудат при появата си, доста осмиван в САЩ,
а вече има 4 или 5 поколение и е един от доста продаваните автомобили там
Най вероятно Тойота са направили печалба едва с третото или четвърто поколение ...
Аз също съм умерен оптимист относно и3, не очаквам големи продажби,
но може би ще дръпне БМВ в нова и перспективна посока, в която другите се моткат
или правят някакви половинчати работи ...
Дето се вика само времето ще покаже
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- DanuteP
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 28.09.2013
- Местоположение: Rüsselsheim
- Пол: Жена
- Кара: E90
- Мечтае да кара: i8
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Малката не ме впечатли особенно, но виж i8 е съвсем друга бира http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/bmw-i/i8/2013/start.html Видях я на живо и в движение, невероятна.
- Flash
- Автоморгаджията
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Тест на електрическото BMW i3
По-възрастните специалисти са на мнение, че след BMW Isetta, изцяло електрическото i3 е най-обсъждания модел на баварската марка. С появата и на трицилиндровото BMW с предно предаване 2er Active Tourer, хардкор феновете на марката са още по-объркани, но независимо от всичко, новото i3 е един автомобил със съвсем различна, но и свръх иновационна концепция.
Самата кола изглежда като концептуален модел, както отвън, така и отвътре. Иначе BMW i3 е сериен хечбек със задно предаване, в основата на който лежи алуминиева рама и своеобразен кокпит от въглероден композит (CFRP). В качеството на силов агрегат, баварците залагат на електромотор с мощност 170 конски сили, което на фона на тежащата 1 270 килограма кола не изглежда никак зле.
Как обаче се представя BMW i3 в реални пътни условия? Отговорите на този въпрос успяхме да получим на един доста интересен и продължителен тест драйв в австрийския град Залцбург. Що се отнася до външният вид, то от снимките е видно, че колата прилича на мини- миниван. Или с други думи еднообемната конструкция я прави да изглежда така. Различните светлини отпред и отзад пък придават силно авангарден облик.
Вътре човек се чувства по същия начин, като в миниван. Въпреки субкомпактните размери (3999 мм / 1775 мм / 1578 мм - дължина / широчина / височина), мястото за краката на водача и пасажера до него е повече от достатъчно, а седалките са позиционирани по-високо от колкото тези на стандартен лек автомобил. Отзад също е доста широко, а самите места са по формулата 2+2. Уредите пък са изцяло електронни.
Още едно нестандартно решение представляват задните врати, които са значително по-малки от предните и се отварят обратно на общоприетия начин. Между предните и задните врати няма колонка, като по този начин влизането и излизането от задния пасажерски отсек е по-лесно и по-комфортно. Багажникът е неголям (260 литра), но може да бъде увеличен за сметка на сгъваемите задни кресла.
Материите, избрани за тапицериите са изработени изцяло от рециклирани влакна, като това допринася за техния естествен външен вид. Декоративните панели на BMW i3 са изработени от кенафени влакна, чийто естествен произход остава видим. Евкалиптова дървесина пък осигурява суровината за дървените части от арматурното табло, а кожата, използвана в интериора е багрена с помощта на екстракт от маслинови листа.
Всичко това има за цел да подчертае еко профила на автомобила. А той е такъв най-вече заради нулевите емисии на вредни вещества. С едно зареждане автомобилът измина над 160 км, като в случая говорим за смесен (градски/извънградски) цикъл на движение. В по-голямата част обаче се придържахме към режим Eco Pro. Скоростта по каталог е 150 км/ч, но ние успяхме да развием 155 км/ч. или поне така показваше електронният скоростомер.
Динамиката на автомобила, особено в градски условия съвсем не е лоша. Въпреки сладурския външен вид i3 ще остави замислени водачите на доста по-расови автомобили. От 0 до 100 км/ч. ускорението става за 7.2 секунди, но i3 притежава уникално доускорение в диапазона 40 - 70 км/ч. Управлението е доста директно, с твърд волан с отчетливи команди, ясен признак за принадлежността на i3 към марката BMW.
Още снимки - в оригиналната статия.
По-възрастните специалисти са на мнение, че след BMW Isetta, изцяло електрическото i3 е най-обсъждания модел на баварската марка. С появата и на трицилиндровото BMW с предно предаване 2er Active Tourer, хардкор феновете на марката са още по-объркани, но независимо от всичко, новото i3 е един автомобил със съвсем различна, но и свръх иновационна концепция.
Самата кола изглежда като концептуален модел, както отвън, така и отвътре. Иначе BMW i3 е сериен хечбек със задно предаване, в основата на който лежи алуминиева рама и своеобразен кокпит от въглероден композит (CFRP). В качеството на силов агрегат, баварците залагат на електромотор с мощност 170 конски сили, което на фона на тежащата 1 270 килограма кола не изглежда никак зле.
Как обаче се представя BMW i3 в реални пътни условия? Отговорите на този въпрос успяхме да получим на един доста интересен и продължителен тест драйв в австрийския град Залцбург. Що се отнася до външният вид, то от снимките е видно, че колата прилича на мини- миниван. Или с други думи еднообемната конструкция я прави да изглежда така. Различните светлини отпред и отзад пък придават силно авангарден облик.
Вътре човек се чувства по същия начин, като в миниван. Въпреки субкомпактните размери (3999 мм / 1775 мм / 1578 мм - дължина / широчина / височина), мястото за краката на водача и пасажера до него е повече от достатъчно, а седалките са позиционирани по-високо от колкото тези на стандартен лек автомобил. Отзад също е доста широко, а самите места са по формулата 2+2. Уредите пък са изцяло електронни.
Още едно нестандартно решение представляват задните врати, които са значително по-малки от предните и се отварят обратно на общоприетия начин. Между предните и задните врати няма колонка, като по този начин влизането и излизането от задния пасажерски отсек е по-лесно и по-комфортно. Багажникът е неголям (260 литра), но може да бъде увеличен за сметка на сгъваемите задни кресла.
Материите, избрани за тапицериите са изработени изцяло от рециклирани влакна, като това допринася за техния естествен външен вид. Декоративните панели на BMW i3 са изработени от кенафени влакна, чийто естествен произход остава видим. Евкалиптова дървесина пък осигурява суровината за дървените части от арматурното табло, а кожата, използвана в интериора е багрена с помощта на екстракт от маслинови листа.
Всичко това има за цел да подчертае еко профила на автомобила. А той е такъв най-вече заради нулевите емисии на вредни вещества. С едно зареждане автомобилът измина над 160 км, като в случая говорим за смесен (градски/извънградски) цикъл на движение. В по-голямата част обаче се придържахме към режим Eco Pro. Скоростта по каталог е 150 км/ч, но ние успяхме да развием 155 км/ч. или поне така показваше електронният скоростомер.
Динамиката на автомобила, особено в градски условия съвсем не е лоша. Въпреки сладурския външен вид i3 ще остави замислени водачите на доста по-расови автомобили. От 0 до 100 км/ч. ускорението става за 7.2 секунди, но i3 притежава уникално доускорение в диапазона 40 - 70 км/ч. Управлението е доста директно, с твърд волан с отчетливи команди, ясен признак за принадлежността на i3 към марката BMW.
Още снимки - в оригиналната статия.
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Отпред ми е грозна и на мен. На прима виста, то това BMW ли било? Въпрос на вкус. Гледах производствения процес в тубата, то това няма да изгние и ръждяса никога. Колко гаранция дават срещу корозия на купето?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: BMW i3 "A Purer Than Ever Sort Of Driving Pleasure"
Щом Isetta е постигнала успехи, значи следва да си замълча, ама тая консерва не прилича на BMW и това си е
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани