Новата 8-ца
Модератор: Общи модератори
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Новата 8-ца
И какво показваш с този клип? Тия клипчета на carwow са за ташак, не са сериозни сравнения. Панамерата струва с 1/3 повече от БМВ-то, мерцедеса е съвсем друг клас кола, а теслата дори няма да коментирам.Don_Diego написа:AMG GT 4door 63S vs Panamera Turbo S vs M5 Competition
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Новата 8-ца
Коментираше се как ще е по-бърза от въпросните коли, пък по-лекото М5 Competition с идентична мощност беше ошамарено. Яде доволно бой и от Е63 AMG S
Аз продължавам да твърдя, че М8 Gran Coupe изобщо няма да е позиционирано в този клас (освен ценово може би).
Аз продължавам да твърдя, че М8 Gran Coupe изобщо няма да е позиционирано в този клас (освен ценово може би).
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Новата 8-ца
Don_Diego написа:Яде доволно бой и от Е63 AMG S
чак па да яде бой.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Новата 8-ца
Значи става ясно, че тия клипове не са ташак когато ни устройва показаното в тях
Ако сработи launch control-а бие с малко, от летящ - припада и спира една идея по-добре като тук честно казано влияние имат и шофьора и гумите (спирачните резултати навсякъде са съмнителни според мен).
Ако сработи launch control-а бие с малко, от летящ - припада и спира една идея по-добре като тук честно казано влияние имат и шофьора и гумите (спирачните резултати навсякъде са съмнителни според мен).
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Новата 8-ца
Кое значи да ме устройва, нито карам M5, нито работя за БМВ. Ташак е когато се сравняват коли от различен клас. Когато се сравнява М5 и Е63 АМГ си е напълно ок сравнение. Launch control-a си работи идеално, просто е малко по-тегав за активиране и явно шофьора не е успял да го активира.Don_Diego написа:Значи става ясно, че тия клипове не са ташак когато ни устройва показаното в тях
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Новата 8-ца
http://www.zeperfs.com/en/duel7099-7623.htm
Има и нещо друго. Двигателят на Мерцедеса е 4.0 и тия коне се изтискват с доста повече надуване, от там и нютоните са повече и това оказва влияние в първоначалното ускорение. Но вижте какво става след 200, а след 250 тотално умира Мерцедеса.
Относно тръгването, от вчера ги направиха да тръгват от 0, вие искате да лети днес.
И пак казваме за тия пари...по-добре Е60. Сериозно, разликата в парите ще бъде доста голяма с 8-ма серия. От там няма как БМВ-то да не печели една определена група клиенти.
Относно лек тунинг след това на 4.0 има по-малко за изтискване, отколкото на 4.4.
Има и нещо друго. Двигателят на Мерцедеса е 4.0 и тия коне се изтискват с доста повече надуване, от там и нютоните са повече и това оказва влияние в първоначалното ускорение. Но вижте какво става след 200, а след 250 тотално умира Мерцедеса.
Относно тръгването, от вчера ги направиха да тръгват от 0, вие искате да лети днес.
И пак казваме за тия пари...по-добре Е60. Сериозно, разликата в парите ще бъде доста голяма с 8-ма серия. От там няма как БМВ-то да не печели една определена група клиенти.
Относно лек тунинг след това на 4.0 има по-малко за изтискване, отколкото на 4.4.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:Относно лек тунинг след това на 4.0 има по-малко за изтискване, отколкото на 4.4.
Това не е валидно в общия случай Все пак БМВ и Мерцедес не са си плюли в устите най-вероятно като са ги проектирали правили сметките, та не е сигурно кой колко може да се надува/изстисква и т.н (каквото и да значи това). Има редица примери за двигатели и с доста по-малък работен обем, които ще надживеят тия двата дори и при трикратно увеличение на заводската си мощност
А "нютоните" при AMG моторите са пословични от доста години, и не се определят основно от това, че бил надут повече, ами от отношението на хода на буталото и диаметъра му
Можем да се почудим що, да речем, някое AMG e 700 коня с едни 1000Nm, при еквивалентно БМВ, което е пак 700коня, но 800Nm Конструктивни особености просто и различна концепция като цяло
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Новата 8-ца
И ти си прав.
Относно 12.4 на 400 метра за Ф90...айде да не отиваме в сферата на глупостите. Сток Ф10 дава 12.1 при все, че е само на задно, а те още малко и на Е60 времето(12.ще дадат като върнат нещата 15 години назад. Колегата от Веско от форума има измерено 11.0 с Ф90-ката обаче тия калъфи тука дадоха 12.1 защото видиш ли нещо там лънча...само от това може да си правиш изводи колко са сериозни. Навсякъде дават стокова(не компетишън)М5 с 11.1 и по всевъзможни клипове, ама тия се оляха с една секунда разлика. Това, че те не могат нещо не значи, че колата не може. Вижте клипа, другите тръгват, а тая стои 1 секунда, нещо мисли и тогава тръгва. Какво да очакваш от Англичани и натурализирани араби. Клиповете с Е 63 из нета първоначално бяха с 1 десета изоставане и го обясниха с гумите, че не бяха Мишелин. После нещата се оправиха.
Желая на всеки критик да си купи по една от другите 3 коли в клипа и да им се радва. Между другото визуално 8-ма серия и тези коли нямат много общо.
Относно 12.4 на 400 метра за Ф90...айде да не отиваме в сферата на глупостите. Сток Ф10 дава 12.1 при все, че е само на задно, а те още малко и на Е60 времето(12.ще дадат като върнат нещата 15 години назад. Колегата от Веско от форума има измерено 11.0 с Ф90-ката обаче тия калъфи тука дадоха 12.1 защото видиш ли нещо там лънча...само от това може да си правиш изводи колко са сериозни. Навсякъде дават стокова(не компетишън)М5 с 11.1 и по всевъзможни клипове, ама тия се оляха с една секунда разлика. Това, че те не могат нещо не значи, че колата не може. Вижте клипа, другите тръгват, а тая стои 1 секунда, нещо мисли и тогава тръгва. Какво да очакваш от Англичани и натурализирани араби. Клиповете с Е 63 из нета първоначално бяха с 1 десета изоставане и го обясниха с гумите, че не бяха Мишелин. После нещата се оправиха.
Желая на всеки критик да си купи по една от другите 3 коли в клипа и да им се радва. Между другото визуално 8-ма серия и тези коли нямат много общо.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:http://www.zeperfs.com/en/duel7099-7623.htm
Има и нещо друго. Двигателят на Мерцедеса е 4.0 и тия коне се изтискват с доста повече надуване, от там и нютоните са повече и това оказва влияние в първоначалното ускорение. Но вижте какво става след 200, а след 250 тотално умира Мерцедеса.
Относно тръгването, от вчера ги направиха да тръгват от 0, вие искате да лети днес.
И пак казваме за тия пари...по-добре Е60. Сериозно, разликата в парите ще бъде доста голяма с 8-ма серия. От там няма как БМВ-то да не печели една определена група клиенти.
Относно лек тунинг след това на 4.0 има по-малко за изтискване, отколкото на 4.4.
Е чак пък тотално да умира 0-250 като гледам ги дават еднакво време ,а след това бмв-то една идея по-бързо. Няма значение. Обаче килограмите 2-300 в плюс за амг-то ,а секундите на ринга 14 в минус Е това някой да ми го беше казал преди години нямаше да му хвана вяра.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Новата 8-ца
Мда, на компетишънът няма записано време в този сайт, да речем, че ще е малко по-бързо, пак ще е по-бавно със 6-7 секунди поне според мен. Все пак тия пари отгоре няма да са дадени на вятъра я.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Новата 8-ца
Изтекоха първи снимки на 8 Gran Coupe...Not impressed
И няколко spy shots...
С тази линия на покрива си е в класа на CLS и А7, като приликата с второто е огромна
И няколко spy shots...
С тази линия на покрива си е в класа на CLS и А7, като приликата с второто е огромна
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Новата 8-ца
Ами, изглежда малко по-високата от колкото трябва и страничната линия е доста консервативна. Отзад погледната е ок. Можеха да се справят и по-добре.
Последна промяна acho.rs на 13 Юни 2019, 15:32, променена общо 1 път
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Новата 8-ца
Щом веднага я сравниха с Kia Stinger....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Новата 8-ца
Е те всичко сравняват с киа. 1-цата била киа сиид, 8цата била киа стингър. Ма после кат го видят на улицата лъскат бастуна... Хеит му се вика.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Новата 8-ца
Тънкия момент е, че преди никой не си е помислял да сравнява дизайна на моделите на BMW с каквата и да е друга марка, а сега от раз се стига до KIA...Специално предшественика на това Gran Coupe си беше събитие в автоиндустрията. Кола с уникален дизайн, характер и излъчване. 8GC е...meh
Лично според мен корейците не са толкова напред с дизайн и техника, че да бъдат еталон и всяко сравнение с тях на някой от големите си е направо подигравка
Целия автомобилен бранш се изроди страшно много - колите се правят за плащачи, не за фенове. Марките бягат от принципите си в преследване на по-високи продажби затова и всеки следващ модел е все по-скъп като има такива дето държат космически цени (не визирам супер/хипер карите и единичните бройки автомобили), а за сметка на това продукцията е все по-некачествена. Откровено казано малките модели на всички марки са пълен боклук, особено базовите модификации. Ако искаш колата ти да е окей, трябва да бръкнеш в джоба при това на дълбоко (за справка: сега си конфигурирах един MB W213, служебен, прилично над базовото ниво, но и с доста място за подобрение...60+ евра без изхвърляния за глезотии )
Лично според мен корейците не са толкова напред с дизайн и техника, че да бъдат еталон и всяко сравнение с тях на някой от големите си е направо подигравка
Целия автомобилен бранш се изроди страшно много - колите се правят за плащачи, не за фенове. Марките бягат от принципите си в преследване на по-високи продажби затова и всеки следващ модел е все по-скъп като има такива дето държат космически цени (не визирам супер/хипер карите и единичните бройки автомобили), а за сметка на това продукцията е все по-некачествена. Откровено казано малките модели на всички марки са пълен боклук, особено базовите модификации. Ако искаш колата ти да е окей, трябва да бръкнеш в джоба при това на дълбоко (за справка: сега си конфигурирах един MB W213, служебен, прилично над базовото ниво, но и с доста място за подобрение...60+ евра без изхвърляния за глезотии )
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани