Alpina няма да пипа моделите с предно
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Alpina няма да пипа моделите с предно
Станалите вече легендарни модели на премиум марката няма да бъдат доработвани от тунинг ателието. Официалното обяснение е, че те са топ оф дъ топ и трудно би било да се пипне нещо, доведено до съвършенство. Kazano nakratko, sпоред Андреас Бовензипен, моделите нямат потенциал за тунинг. Неофициално е липсата на опит при работа с японските скоростни кутии Aisin. Целият опит на германците е с кутиите ZF.
На второ, но не и на последно място, Alpina работят с поне шест цилиндрови двигатели.
На второ, но не и на последно място, Alpina работят с поне шест цилиндрови двигатели.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Всичко хубаво, но това с шестцилиндровите двигатели не е вярно.
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
stocky написа:Всичко хубаво, но това с шестцилиндровите двигатели не е вярно.
Ако съм те разбрал правилно, Алпина не работят с шестаци, така ли? АКо е така, ето какво предлагат в момента:
https://www.alpina-automobiles.com/en/m ... ical-data/
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
В първото мнение си написал, че работят с ПОНЕ шестцилиндрови мотори. Мисълта ми беше, че имат и четирицилиндрови мотори.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Като цяло няма нищо вярно в това което си написал в първия пост, освен че не са запознати с Aisin. Основната причина е, че ще излезе твърде скъпо на Алпина да тунинговат тези модели (тъй като цялата платформа е напълно непозната за тях), а продажната им цена е по-ниска от RWD моделите и реално ще са на загуба. Тва че нямали потенциал и работели само с 6-цилиндрови двигатели не знам от къде го измисли.
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Някъде в нета го намерих, не съм проверявал. Причината е хем малкия пазар, нем никаквата възвращаемост. А в тази област с благотворителност никой не се занимава. Иначе, какво да тунинговаш три цилиндров мотор? То у него душа няма, ти искаш спортист да го правиш. Четворката и тя ... Пускаш климатика и все едно дърпаш ръчната на 50%.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
BMW_POWER написа:Четворката и тя ... Пускаш климатика и все едно дърпаш ръчната на 50%.
Зависи от четворката Иначе се радвам, че няма да се занимават с описаните по горе модели.
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
c04 написа:BMW_POWER написа:Четворката и тя ... Пускаш климатика и все едно дърпаш ръчната на 50%.
Зависи от четворката Иначе се радвам, че няма да се занимават с описаните по горе модели.
Е, с четири турбини, спортен филтър и 100 октан бензин върви. Все ще избута 20-30 000км
- empar
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Аз даже ги поздравявам, че няма да пипат тези пасквили!
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Те искат - не искат ще трябва, щото след 5-10 години БМВ на задно почти няма да има.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Един вид БМВ-тата на задно умрЕха, та Алпина скоро няма да има какво да правят Това, че БМВ искат да продават и евтини, безлични чекии с пропелер по капаците по никакъв начин не им определя политиката за в бъдеще.
Ubi dubium, ibi libertas
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Тва да, но доста други неща им я определят.
1) Най-напред, вече не сме 20ти век. Хората над 23 годишна възраст, които не си купуват спортна кола, не ги е*е за задно. А БМВ не е спортна марка ами луксозна, изключвайки М дивизията.
Ето статистика за продажбите в САЩ по вид предавка:
И това е за САЩ, където задното се кара дори повече от европа. И статистиката пада с всяка изминала година. Кой нормален производител, търсещ печалба, ще инвестира повече, за нищожен пазарен интерес ?
2) Регулации. Downsizing-a е видим. 12 и 8 цилидъра вече няма, въпрос на време е да изчезнат 6-ците (пак казвам не говоря за М-ковите модели, те са друга бира). 4те буркана вече вадят по 350 коня, което си е предостатъчно за всеки лек автомобил. Съответно отпада и основната причина за задно шаси при БМВ.
3) Електрификацията. Хибридите се купуват все повече и повече, въпрос на години е всяка кола да е или хибрид или електричка. Платформата за предно е много по-подходяща за хибрид.
Ако са ти малко причините мога и още да дам.
1) Най-напред, вече не сме 20ти век. Хората над 23 годишна възраст, които не си купуват спортна кола, не ги е*е за задно. А БМВ не е спортна марка ами луксозна, изключвайки М дивизията.
Ето статистика за продажбите в САЩ по вид предавка:
И това е за САЩ, където задното се кара дори повече от европа. И статистиката пада с всяка изминала година. Кой нормален производител, търсещ печалба, ще инвестира повече, за нищожен пазарен интерес ?
2) Регулации. Downsizing-a е видим. 12 и 8 цилидъра вече няма, въпрос на време е да изчезнат 6-ците (пак казвам не говоря за М-ковите модели, те са друга бира). 4те буркана вече вадят по 350 коня, което си е предостатъчно за всеки лек автомобил. Съответно отпада и основната причина за задно шаси при БМВ.
3) Електрификацията. Хибридите се купуват все повече и повече, въпрос на години е всяка кола да е или хибрид или електричка. Платформата за предно е много по-подходяща за хибрид.
Ако са ти малко причините мога и още да дам.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Jorixa написа:Тва да, но доста други неща им я определят.
1) Най-напред, вече не сме 20ти век. Хората над 23 годишна възраст, които не си купуват спортна кола, не ги е*е за задно. А БМВ не е спортна марка ами луксозна, изключвайки М дивизията.
Ето статистика за продажбите в САЩ по вид предавка:
И това е за САЩ, където задното се кара дори повече от европа. И статистиката пада с всяка изминала година. Кой нормален производител, търсещ печалба, ще инвестира повече, за нищожен пазарен интерес ?
2) Регулации. Downsizing-a е видим. 12 и 8 цилидъра вече няма, въпрос на време е да изчезнат 6-ците (пак казвам не говоря за М-ковите модели, те са друга бира). 4те буркана вече вадят по 350 коня, което си е предостатъчно за всеки лек автомобил. Съответно отпада и основната причина за задно шаси при БМВ.
3) Електрификацията. Хибридите се купуват все повече и повече, въпрос на години е всяка кола да е или хибрид или електричка. Платформата за предно е много по-подходяща за хибрид.
Ако са ти малко причините мога и още да дам.
Колкото и да даваш, все тая. Много хора им писна да си плащат за БМВ,а да получават техника като във Голф,Пежо и Октавиа(малолитражни двигатели,предно предаване и смотани материали). Според мен този процес на обезличаване на марката няма да е необратим. Защо мислиш все по-бюджетни марки се реализарат добре на пазара? Отговора е ,че все по-малко са балъците да плащат само заради емблемата. Винаги съм харесвал БМВ заради добрата техника и добрите инженерни решения,но в малко от съвременните им модели ги виждам.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Ще видим. Аз пък не виждам нещо да заплашва традиционните БМВ-та. Голяма FWD платформа, засега, няма. Това, че на купувачите на дребните модели не им пука с какво предаване са, е определено така. Ако питаш половината маникюристки и фризьорки, каращи старите, сигурно ще кажат, че са на предно. Те и веригите си слагат на предните колела. Не знам защо, изобщо тая платформа я изкараха със задно. Обаче 3,5,7 и дериватите 4,6та, та и 8 си остават на задно и с опция Хdrive. И нищо чудно, ако има нещо изобщо, печалбите от плявата да ги поддържа такива още много дълго.
И електричките са друга бира, като М-ките.
И електричките са друга бира, като М-ките.
Ubi dubium, ibi libertas
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Alpina няма да пипа моделите с предно
Еми именно. За кво да дам 120 бона за Х3 дет дори Андроид ауто няма, като за 40 по малко мога да си взема шкода кодиак с квито екстри може да се сети въображението ти? Аз лично бих, щото Шкода не бих карал, ама 90% от хората не биха се замислили дори. Има ли някво значение дали е с предна или задна платформа, при положение че така и така е 4х4, тежи 2 тона и е SUV?kikko написа:Много хора им писна да си плащат за БМВ,а да получават техника като във Голф,Пежо и Октавиа(малолитражни двигатели,предно предаване и смотани материали). Според мен този процес на обезличаване на марката няма да е необратим. Защо мислиш все по-бюджетни марки се реализарат добре на пазара? Отговора е ,че все по-малко са балъците да плащат само заради емблемата. Винаги съм харесвал БМВ заради добрата техника и добрите инженерни решения,но в малко от съвременните им модели ги виждам.
Колкото и да съм фен на БМВ, няма как да си кривим душата че се плащат луди пари отгоре, само заради емблемата, ама това няма как да продължи още много дълго.
Същото при мерцедес, а пък за Ауди да не говорим, то си е буквално шкода ма с цена по 2.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани