Ремонт на хидравличен крик 2 тона
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Ремонт на хидравличен крик 2 тона
Здравейте,преди месец реших да видгна на крик Х-3ката с хидравличен крик 2 тона, който баща ми беше купил от Практикер преди време. Всичко много хубаво, но като почнах да вдигам колата установих, че, хидравлиничт крик не задържа и то след употреба от едва 3 пъти. Добре, че имах друг крик и с него успях да си свърша работа.
Реших първо да погледна клапаните, като си мислех, че проблемът е в О-пръстените или някой боклук е застанал пред някоя от съчмите. Купих нови масло-устойчиви о-пръстени смених ги с надеждата, че ще върна към живот китайският крик, но уви...
Тогава реших да го разглобя на съставните му части и да видя къде се крие проблемът е него. Понеже търсих доста информация по форумите и не получих такава в ситематизиран вид и специално за проблемът с този крик реших да заснема процеса на разглобяване и решение на проблемът, така че да бъде полезно и за следващите, които ще се сблъскат с подобен казус.
Ето и това е видеото, което заснех: https://youtu.be/Q2D-uWSBYAE
Ето така изглежда крика:
Започнах с разглобяването на крика това е цилиндърът му:
Направил съм скрийншотове от видеото, което заснех.
Проблемът се оказа в цилиндърът на крика.
Вътре има два канала, които са за изпускане на налягането при претоварване и точно те не са обработени добре. Имат остри ръбове, които разряват гуменото бутало.
Проблемът го реших, като изпилих с дремел острите ръбове, а преди това с шабър загладих.
Проблем се оказа намирането на гумено буталце за цилиндъра, но в Алиекспрес успях да намеря. Дал съм линкове за ремонтен комплект на крик под описанието на видеото в различни размери са. Иначе, за този крик 2 тона съм снимал буталцето и съм дал размерите му в клипа: https://youtu.be/Q2D-uWSBYAE
Направи ми впечатление, че имаше и стружки в маслото, вероятно при обработката на детайлите не са почистили добре. Ако знаех още преди да го изпробвам бих го разглобил за профилактика и почистване, но кой може да предположи това.
И понеже бях разглобил всичко полирах с шкурка 1000 и оста на буталото, която минава през О-пръстен с цел да му удължа живота.
Надявам се да ви бъде полезно видеото и споделената от мен информация!
Реших първо да погледна клапаните, като си мислех, че проблемът е в О-пръстените или някой боклук е застанал пред някоя от съчмите. Купих нови масло-устойчиви о-пръстени смених ги с надеждата, че ще върна към живот китайският крик, но уви...
Тогава реших да го разглобя на съставните му части и да видя къде се крие проблемът е него. Понеже търсих доста информация по форумите и не получих такава в ситематизиран вид и специално за проблемът с този крик реших да заснема процеса на разглобяване и решение на проблемът, така че да бъде полезно и за следващите, които ще се сблъскат с подобен казус.
Ето и това е видеото, което заснех: https://youtu.be/Q2D-uWSBYAE
Ето така изглежда крика:
Започнах с разглобяването на крика това е цилиндърът му:
Направил съм скрийншотове от видеото, което заснех.
Проблемът се оказа в цилиндърът на крика.
Вътре има два канала, които са за изпускане на налягането при претоварване и точно те не са обработени добре. Имат остри ръбове, които разряват гуменото бутало.
Проблемът го реших, като изпилих с дремел острите ръбове, а преди това с шабър загладих.
Проблем се оказа намирането на гумено буталце за цилиндъра, но в Алиекспрес успях да намеря. Дал съм линкове за ремонтен комплект на крик под описанието на видеото в различни размери са. Иначе, за този крик 2 тона съм снимал буталцето и съм дал размерите му в клипа: https://youtu.be/Q2D-uWSBYAE
Направи ми впечатление, че имаше и стружки в маслото, вероятно при обработката на детайлите не са почистили добре. Ако знаех още преди да го изпробвам бих го разглобил за профилактика и почистване, но кой може да предположи това.
И понеже бях разглобил всичко полирах с шкурка 1000 и оста на буталото, която минава през О-пръстен с цел да му удължа живота.
Надявам се да ви бъде полезно видеото и споделената от мен информация!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Ремонт на хидравличен крик 2 тона
Благодаря много за видеото. линковете и цялото подробно описание. Само един въпрос - колко мл. ново хидравлично масло сипа после при сглобяването? Другото е всичко изчерпателно.
Аз още от преди 2-3 години имам такъв крик със същият този проблем - тогава го купих от ebay, вървеше със две стойки от някакъв полски търговец. Беше зима, а чак пролетта при смяната на гумите като почнах да вдигам колата и като видях, че изпуска се ококорих, а и беше вече минал периода да се разправям с продавача. Та в крайна сметка този крик все се каня да го разглобя и все не ми остава време и така стои толкова време с един единствен опит за вдигане. И на мен ми минаваше на ум, че е нещо по клапаните и добре, че виждам поста Сега се амбицирам да го разглобя вече и оправя. Дано съвпаднат и размерите на гумичките, но трябва да го разглобя и ги премеря. С тези ръбчета още при сглобяването те нараняват гумичката на буталото и от там всичко на кино, а явно и не ги пробват....Жив и здрав да си!
Аз още от преди 2-3 години имам такъв крик със същият този проблем - тогава го купих от ebay, вървеше със две стойки от някакъв полски търговец. Беше зима, а чак пролетта при смяната на гумите като почнах да вдигам колата и като видях, че изпуска се ококорих, а и беше вече минал периода да се разправям с продавача. Та в крайна сметка този крик все се каня да го разглобя и все не ми остава време и така стои толкова време с един единствен опит за вдигане. И на мен ми минаваше на ум, че е нещо по клапаните и добре, че виждам поста Сега се амбицирам да го разглобя вече и оправя. Дано съвпаднат и размерите на гумичките, но трябва да го разглобя и ги премеря. С тези ръбчета още при сглобяването те нараняват гумичката на буталото и от там всичко на кино, а явно и не ги пробват....Жив и здрав да си!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1532
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Ремонт на хидравличен крик 2 тона
Те и да ги пробват и да не ги пробват все тая! С този завършек на частите друго не може да се очаква! Аз лично съм изненадан, че има ремонтен комплект и той става... Браво на колегата!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Ремонт на хидравличен крик 2 тона
nikola59 написа::bowdown: Благодаря много за видеото. линковете и цялото подробно описание. Само един въпрос - колко мл. ново хидравлично масло сипа после при сглобяването? Другото е всичко изчерпателно.
Аз още от преди 2-3 години имам такъв крик със същият този проблем - тогава го купих от ebay, вървеше със две стойки от някакъв полски търговец. Беше зима, а чак пролетта при смяната на гумите като почнах да вдигам колата и като видях, че изпуска се ококорих, а и беше вече минал периода да се разправям с продавача. Та в крайна сметка този крик все се каня да го разглобя и все не ми остава време и така стои толкова време с един единствен опит за вдигане. И на мен ми минаваше на ум, че е нещо по клапаните и добре, че виждам поста Сега се амбицирам да го разглобя вече и оправя. Дано съвпаднат и размерите на гумичките, но трябва да го разглобя и ги премеря. С тези ръбчета още при сглобяването те нараняват гумичката на буталото и от там всичко на кино, а явно и не ги пробват....Жив и здрав да си!
Радвам се да съм бил полезен колега! Относно маслото, което източих беше около 100мл и малко. Сипвай по малко с една спринцовка и като почне да избутва до край значи е достатъчно. Аз сложих 5в40 от мотора ми беше останало. Иначе може хидравлично и да бъде разредено с газ за лампи (керосин) идеята е да рядко. Но и това което му налях върши работа, все пак в крика видя какво има отвътре и не е голяма технологията му
Ако може дайте лайк или дислайк на видеото и коментар за алгоритъма
Благодаря на всички, ще се радвам да съм помогнал с информацията!
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1532
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Ремонт на хидравличен крик 2 тона
По принцип, хидравличното масло е по-рядко от двигателното! Т.е. ако сипе такова, а то такова би трябвало да бъде (не, че и другото не става), то няма смисъл да го разрежда!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Ремонт на хидравличен крик 2 тона
И моя черен се предаде на 5-6 вдигане… червения още е здрав от същата марка… реално з а50 кинта от Лидл … 3-4г изкара ядосах му се и купих истински нископрофилен 32кг тежи само крика… и разбрах защо Лидълското е боклук
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Ремонт на хидравличен крик 2 тона
Някой знае ли от къде мога да намеря частта, която съм оградил
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Ремонт на хидравличен крик 2 тона
STEVAL написа:Някой знае ли от къде мога да намеря частта, която съм оградил
Koлега, защо не опиташ с гумена подложка като някоя от тези в линка: https://s.click.aliexpress.com/e/_DeGVpdz
Аз ползвам две такива едната е с правоъгълното сечение за бмв-то, а другата с прорез за Опела.
Като опция, ако смяташ, че би ти свършило работа за хидравличния крик.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Ремонт на хидравличен крик 2 тона
Благодаря за уточнението @spower! Явно количеството масло ще го меря при източване, а и диаметъра на гуменото буталце защото моят се оказва 2.5т. Може да има разлики...и да намеря време най вече за разглобяване
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Ремонт на хидравличен крик 2 тона
nikola59 написа::yes: Благодаря за уточнението @spower! Явно количеството масло ще го меря при източване, а и диаметъра на гуменото буталце защото моят се оказва 2.5т. Може да има разлики...и да намеря време най вече за разглобяване
Като го разглобиш измери буталцето, и потърси размери, ако случайно не намериш може да сложиш един или два дебли О-пръстена. Но си заслужава да се направи, полезна вещ си е
Пусни снимки тук като го отвориш да видим и твоята гумичка ли е срязана.
Поздрави!
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани