Топлинен щит - идея за направа

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 95`` m52b20
Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Salis » 02 Юни 2013, 18:28

...
Последна промяна Salis на 02 Юни 2013, 21:36, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Dirty M5 driveR » 02 Юни 2013, 18:42

Ами с тая цел е капака - за да се ограничи напълно достъпа на въздух от коша. При стария ми мотор капака правеше голяма разлика, докато сега не усещам почти никаква.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от bum_bum » 02 Юни 2013, 21:14

Salis написа:
MICH__ написа:Ето как съм го измислил аз . Не само съм изолирал филтъра си в кутия ,но и съм пуснал тръбва с коята да осигурявам студен въздуг отвън защото не виждъм смисъл да е в кутия ако пак смуче въздуг от коша както е на повечето колеги по-горе :dunno: Другото което е не трябва да има никакви оребрени маркучии и ръбове по пътя на въздуга към мотора ;) Колегата по-горе ме шокира :mhihi:


Вие пък голями философи се изкарахте маркуча отвътре е мазен като дупетата на повече от пишещите в тоя форум..и като се затвори капака оплътнява точно по кутията тъй, че смученето на топъл въздух от коша отпада като вариянт ;)

Продължавам да се придържам предимно към четенето... :winky:


Колега, подфорума е "тунинг", а не "мунинг". Освен функционално и работещо, което с тва гофре от маншон определено не е по принцип не е лошо и да не те е срам да си отвориш капака. Не виждам как един нагънат отвън маркуч ще е гладък отвътре, освен ако диаметъра му вътре не е много по-малък от външния, което вече ще е проблем.

Освен това дори на стар като концепция двигател като тези в е36 някак не подхожда пазарски филтър.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от MICH__ » 03 Юни 2013, 9:21

Вместо да се радваш ,че ти казваме грешките който ти спъват колата ти ни се сърдиш ? Масово серете по колите си и после се чудите що не вървят както трябва ...
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от ///Micev_87 » 03 Юни 2013, 15:19

И какво като са от пазара вършат същата работа,дори един приятел имаше на една корса ц20хе к&н конус и го махна сложи си от "пазара" и казва че върви доста по добре,от к&н-а и моя е от пазара 25лева същата роля играе и дибитомера е чист със прегради сме филтъра е студен не виждам какво се серем в колите абе какво да ви обяснявам...немога да ве разбера какво като е к&н или jr или е просто за самочуствие :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Nickelback » 03 Юни 2013, 18:11

flirt4o_ написа:И какво като са от пазара вършат същата работа,дори един приятел имаше на една корса ц20хе к&н конус и го махна сложи си от "пазара" и казва че върви доста по добре,от к&н-а и моя е от пазара 25лева същата роля играе и дибитомера е чист със прегради сме филтъра е студен не виждам какво се серем в колите абе какво да ви обяснявам...немога да ве разбера какво като е к&н или jr или е просто за самочуствие :mhihi:


И ние не искаме да ни обясняваш, ама имаме ли избор :mhihi:

Някой пробвал ли е да си преправи оригиналната филтърна кутия и да сложи конусен филтър в нея?
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Dirty M5 driveR » 03 Юни 2013, 18:21

На е34 кутията е такава, че моя конус пасна вътре като у дома си. Ефекта е малък, най-вече звуков. При е36 не знам как ще се отрази, но аз лично не виждам добре направен щит да е по-зле от оригиналната кутия. А тия филтри от пазара който иска да си ги купува. Никой не задължава никого да си слага единствено маркови неща. Но не знам защо се спори за горепосочения маркуч. Някой виждал ли е интейк кит с подобни маркучи?! Всичко е гладко като бебешко дупе, за да не създава съпротивление и турболенция. За отвеждане на въздух ДО щита по-бива.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Jordana » 03 Юни 2013, 19:35

И как го монтира в кутия от филтър на е34 като вътре тромпета пречи да се сложи филтъра ?
А ако си махнал тромпета от кутията няма защо да се чудиш че няма разлика.Бих казал че без него даже е по зле. В интейка няма нещо което да бутнеш без да се промени работата на мотора.Освен да му подаваш външен въздух от по удачно място друго не виждам какво може да се пипне.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от MICH__ » 03 Юни 2013, 20:07

Вчера направих въздушна кутия по моята схема и на един мои приятел на е36цата 2.8 та днес е тествал и каза ,че има ефект и е много доволен :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Dirty M5 driveR » 03 Юни 2013, 20:31

Ами събира се точно. Тромпета си седи на място, но просто ефекта в поведението е малък, защото няма изолация. Сега и звука е много по-добър, и мотора осезаемо се развърта по-добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Jordana » 03 Юни 2013, 21:08

Звука се променя определено. Ако елементите са на място в кутията поне нямаш загуба на мощност .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от In_Memoriam » 03 Юни 2013, 21:21

flirt4o_ написа:И какво като са от пазара вършат същата работа,дори един приятел имаше на една корса ц20хе к&н конус и го махна сложи си от "пазара" и казва че върви доста по добре,от к&н-а и моя е от пазара 25лева същата роля играе и дибитомера е чист със прегради сме филтъра е студен не виждам какво се серем в колите абе какво да ви обяснявам...немога да ве разбера какво като е к&н или jr или е просто за самочуствие :mhihi:


А пък без филтър въРИ най-добре! Махай го направо и ще хвръкне :) Нали не трябва да се изостава от Опелите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от bum_bum » 03 Юни 2013, 22:17

flirt4o_ написа:И какво като са от пазара вършат същата работа,дори един приятел имаше на една корса ц20хе к&н конус и го махна сложи си от "пазара" и казва че върви доста по добре,от к&н-а и моя е от пазара 25лева същата роля играе и дибитомера е чист със прегради сме филтъра е студен не виждам какво се серем в колите абе какво да ви обяснявам...немога да ве разбера какво като е к&н или jr или е просто за самочуствие :mhihi:


Ти верно ли тва го написа? :shock: То закво съществуват Суперспринт или Себринг.. се същото и с гърне от Илиянци. Що са ти Мишлен или Йокохама, давай газ с Линг-Лонг, Динг-Донг или квито са там китайските марки. Закво да сипваме Кастрол или Мобил 1. Има масло Карфур или на ОМВ на далеч по-добра цена. Абе като цяло то същото, тия марки скъпите са само за самочувствие. :dunno:

Да, може да върви повече с китайски филтър щото пуска повече въздух ама с цената на фин шлайф на цилиндрите примерно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Jordana » 03 Юни 2013, 23:12

Да, може да върви повече с китайски филтър щото пуска повече въздух ама с цената на фин шлайф на цилиндрите примерно.

Това е безспорно а има и още една екстра - при дебитомера.От това което пропуска измекярския "спортен" филтър може да останете на пътя :shock:
Това го изпитах лично макар и не с БМВ - при преминаване на запрашен участък който ремонтираха JR чудото се налапа с прахоляк и дебитомера дефектира 500 метра след като отмина прахоляка.Турбодизела все едно му умряха половината магаренца .Връщане на оригиналния филтър и нов дебитомер бе лечението.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от ///Micev_87 » 04 Юни 2013, 10:57

bum_bum написа:
flirt4o_ написа:И какво като са от пазара вършат същата работа,дори един приятел имаше на една корса ц20хе к&н конус и го махна сложи си от "пазара" и казва че върви доста по добре,от к&н-а и моя е от пазара 25лева същата роля играе и дибитомера е чист със прегради сме филтъра е студен не виждам какво се серем в колите абе какво да ви обяснявам...немога да ве разбера какво като е к&н или jr или е просто за самочуствие :mhihi:


Ти верно ли тва го написа? :shock: То закво съществуват Суперспринт или Себринг.. се същото и с гърне от Илиянци. Що са ти Мишлен или Йокохама, давай газ с Линг-Лонг, Динг-Донг или квито са там китайските марки. Закво да сипваме Кастрол или Мобил 1. Има масло Карфур или на ОМВ на далеч по-добра цена. Абе като цяло то същото, тия марки скъпите са само за самочувствие. :dunno:

Да, може да върви повече с китайски филтър щото пуска повече въздух ама с цената на фин шлайф на цилиндрите примерно.

колега сори но ти само акъл даваш на всички и нищо не правиш сам а по майстори само ходиш и тази 28ца ти е 40бона трябва и практика не само думи знаем всичко, са да не ми дадеш бан :mhihi: и между другото аз съм с генерация суперспринт и ревизиран двигател и говоря само са филтъра не за масла и тем подобни не си ме разбрал нещо така че като не знаете не пишете....нищо лично към никои :bchug:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook