Въпрос за пружини
Модератор: bum_bum
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Re: Въпрос за пружини
То да"н питаш за едни пружини баце... поглеш и от колата ка те отказали..... небе недозавиванье, друсанье, чупенье на амортесьори, на картери....... Режи и са не бой
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- beco109
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Въпрос за пружини
Аз бях този който подхвана тената за рязаните пружини. С две ръце подкрепям всички които за ЗА и всички които са провали да караят с рязани пружини. Аз поне съм така от две години на сам и усещам колатапо друг начин мн по стъбилна и устойчива. Тази една витка в завой и отдава и променя устойчисотта на колата. Съгласен съм със мн от по горните мнения на тези които са пробвали, а за тези които само приказват и стоят с рацете в джобовите и дават акалища: купи си м-тех и не се занимаваи с глупости, те нека си копуват щом не им се занимава. Като прочетох нменията на тези хора даже по едно време се бях отчаял да влизам във форума но по на долу поличих подкрепа от газета, които познавам и знам че си модифицират сами колите, за разлика от тези префарцунковци, на които колите им стоят по сервизите и си скубят косите.
Сега завършвам един проект зашпер диф. и като съм готов даже се чудя дали пускам тема тук, знам че ще има критики от рода както тук за пружините "защо да се занимавате по добре си купете шпер"
До колкото до колегите, които са навити да режат мога да подчертая. Моите ги отрязах с една витка но идва малко, съветът ми е 1.25 витка да режат. А за това че ще ти заминат амотрисьорите също не съм съгласен от опит. Понеже аз рязах моите пружини, когато си сменях предните амортисьори и до момента не съм усетил разлика на питя.
ПОжелавам успех на тези които им се занимава съмички да измислят разни неща по колите си и още повече на тези които успяват да узъществят проектите си
Сега завършвам един проект зашпер диф. и като съм готов даже се чудя дали пускам тема тук, знам че ще има критики от рода както тук за пружините "защо да се занимавате по добре си купете шпер"
До колкото до колегите, които са навити да режат мога да подчертая. Моите ги отрязах с една витка но идва малко, съветът ми е 1.25 витка да режат. А за това че ще ти заминат амотрисьорите също не съм съгласен от опит. Понеже аз рязах моите пружини, когато си сменях предните амортисьори и до момента не съм усетил разлика на питя.
ПОжелавам успех на тези които им се занимава съмички да измислят разни неща по колите си и още повече на тези които успяват да узъществят проектите си
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Въпрос за пружини
Ами колега занимавал съм се със всички гимнастиги за евтино снижаване на колата, и всичко това ми е навлекло какви ли не проблеми.Накрая се убедих че ако искаш да ти е ниско си купуваш спортни.Има доста китове които свалят е не развалят возията кой знае колко, моят съвет е да се ориентира към някой от тях.Ама той пича и без тва иска да качи 17-ки та незнам каква возия ще очаква след това.
- beco109
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Въпрос за пружини
Аз може би забравих да кажа, че съм със 17-ки има снимки в галерията ми, малко са размазани но може да си погледне стойката на колата с -1 витка от пред.
- Dido_stz
- ботокс ефект
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Въпрос за пружини
с това кпд визирах работата на пружината вий пък много сериозно го взехте . Кирил. ти си с ХР сам го каза, за обикновенни имаш ли наблюдения...Отделно си с други амортесьори, бая по различни от оригинални...
Всеки си решава сам за себе си какво прави, аз не бих карал така...По-добре ми е да си взема комплект втора ръка пружини за 60-80 лв. и да съм спокоен, отколкото на тръни-дали ще е добре, дали не е опасно и т.н.
Всеки си решава сам за себе си какво прави, аз не бих карал така...По-добре ми е да си взема комплект втора ръка пружини за 60-80 лв. и да съм спокоен, отколкото на тръни-дали ще е добре, дали не е опасно и т.н.
the project is ready....
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за пружини
Dido_stz написа:с това кпд визирах работата на пружината вий пък много сериозно го взехте . Кирил. ти си с ХР сам го каза, за обикновенни имаш ли наблюдения...Отделно си с други амортесьори, бая по различни от оригинални...
Всеки си решава сам за себе си какво прави, аз не бих карал така...По-добре ми е да си взема комплект втора ръка пружини за 60-80 лв. и да съм спокоен, отколкото на тръни-дали ще е добре, дали не е опасно и т.н.
ами разликата между обикновенните и hr е в дължината и може би в твърдостта,разликата е с5,10%рязал съм и обикновенни,колата става ниска и по твърда,и като казвам че съм рязал,съм рязал на доста коли,дори и на екзотики за които преди време доста трудно се намираха части.иначе всеки знае с пари как става,няма по хубаво от оригиналното,но понякога човек с малко мисъл и старание може да направи нещата сам,познавам хора дето си правят коилоувъри сами и дори стоят доста по добре от някой прехвалени окачвания.
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Въпрос за пружини
Здравейте сега се пребирам от работа и прочетох днешните мнения.50/50 одрежи/не режи.И си правя извода че хора които не са пробвали ме отказват,а хора които са пробвали ме подкрешят.Значи аз ще си ги резна да ми мине мерака,пък вече ако не ми хареса ще копувам нови.То човек се учи от грешките си...
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: Въпрос за пружини
само да добавя, че след като ги отрежеш трябва да ги оставиш да изстинат бавно, а не да ги потапяш във вода, че тогава може да стане проблем. и също така задължително реглаж след операцията, че с по-ниската предница ъглите ще са объркани
- beco109
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Въпрос за пружини
Режи смело бе момче. Да видим дали ще си копуваш нови после
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Въпрос за пружини
nikoror написа:само да добавя, че след като ги отрежеш трябва да ги оставиш да изстинат бавно, а не да ги потапяш във вода, че тогава може да стане проблем. и също така задължително реглаж след операцията, че с по-ниската предница ъглите ще са объркани
Благодаря колега ще ги спазя тея работи че една пружина е калена по много специфичен начин.Учил съм че пружините от вътре са меки и жилави за пружиниране,а от вън имат корав слой за здравина.
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Въпрос за пружини
И след като ги срежеш,тичай към магазина за амортесьори!
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за пружини
sas_88 написа:И след като ги срежеш,тичай към магазина за амортесьори!
и що така,20мм надолу кво променя точно че да тича за амортисьори?като натовариш 5 човека пак ли тичаш?като сложиш ниски пружини които са в границите на стандартния амортисьор пак ли тичаш?
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Въпрос за пружини
И кво, се едно като среже пружините не се променя границата на работа на амортесьора? Минал съм я тая гимнастика,и според мен е най неприемливия вариант.Първата по сериозна дупка дето е целнал и стеблото ще удари долу.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за пружини
sas_88 написа:И кво, се едно като среже пружините не се променя границата на работа на амортесьора? Минал съм я тая гимнастика,и според мен е най неприемливия вариант.Първата по сериозна дупка дето е целнал и стеблото ще удари долу.
има си шокове,ако са здрави никаде няма да удари,със оригиналните високи пружини без шокове също блъска,нали се сещаш
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Въпрос за пружини
Наистена това е тъпо да тичам на магазина за амортесьори,той амортесьора си е изчислен да се движи от горна мъртва точка до долна мъртва точка,късата пружина няма да му влияе а и с 1 нависка няма да одари до доло понеже с резната ще стане малко по твърдо,все пак по малък брой навивки ще се сгъват...
Неделя е денят на истината.Утре съм запланувал да си боядисвам джантите така че пружините остават за в неделя.
Неделя е денят на истината.Утре съм запланувал да си боядисвам джантите така че пружините остават за в неделя.
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани