Въпрос за пружини

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Re: Въпрос за пружини

Мнение от drft » 19 Фев 2010, 9:07

То да"н питаш за едни пружини баце... поглеш и от колата ка те отказали..... небе недозавиванье, друсанье, чупенье на амортесьори, на картери....... Режи и са не бой :lol:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Въпрос за пружини

Мнение от beco109 » 19 Фев 2010, 9:45

Аз бях този който подхвана тената за рязаните пружини. С две ръце подкрепям всички които за ЗА и всички които са провали да караят с рязани пружини. Аз поне съм така от две години на сам и усещам колатапо друг начин мн по стъбилна и устойчива. Тази една витка в завой и отдава и променя устойчисотта на колата. Съгласен съм със мн от по горните мнения на тези които са пробвали, а за тези които само приказват и стоят с рацете в джобовите и дават акалища: купи си м-тех и не се занимаваи с глупости, те нека си копуват щом не им се занимава. Като прочетох нменията на тези хора даже по едно време се бях отчаял да влизам във форума но по на долу поличих подкрепа от газета, които познавам и знам че си модифицират сами колите, за разлика от тези префарцунковци, на които колите им стоят по сервизите и си скубят косите.
Сега завършвам един проект зашпер диф. и като съм готов даже се чудя дали пускам тема тук, знам че ще има критики от рода както тук за пружините "защо да се занимавате по добре си купете шпер" :kuku:


До колкото до колегите, които са навити да режат мога да подчертая. Моите ги отрязах с една витка но идва малко, съветът ми е 1.25 витка да режат. А за това че ще ти заминат амотрисьорите също не съм съгласен от опит. Понеже аз рязах моите пружини, когато си сменях предните амортисьори и до момента не съм усетил разлика на питя.

ПОжелавам успех на тези които им се занимава съмички да измислят разни неща по колите си и още повече на тези които успяват да узъществят проектите си :ok:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Въпрос за пружини

Мнение от sas_88 » 19 Фев 2010, 10:05

Ами колега занимавал съм се със всички гимнастиги за евтино снижаване на колата, и всичко това ми е навлекло какви ли не проблеми.Накрая се убедих че ако искаш да ти е ниско си купуваш спортни.Има доста китове които свалят е не развалят возията кой знае колко, моят съвет е да се ориентира към някой от тях.Ама той пича и без тва иска да качи 17-ки та незнам каква возия ще очаква след това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Въпрос за пружини

Мнение от beco109 » 19 Фев 2010, 11:13

Аз може би забравих да кажа, че съм със 17-ки има снимки в галерията ми, малко са размазани но може да си погледне стойката на колата с -1 витка от пред.
Изображение

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Въпрос за пружини

Мнение от Dido_stz » 19 Фев 2010, 12:05

с това кпд визирах работата на пружината :mhihi: :mhihi: :mhihi: вий пък много сериозно го взехте :mhihi: . Кирил. ти си с ХР сам го каза, за обикновенни имаш ли наблюдения...Отделно си с други амортесьори, бая по различни от оригинални...
Всеки си решава сам за себе си какво прави, аз не бих карал така...По-добре ми е да си взема комплект втора ръка пружини за 60-80 лв. и да съм спокоен, отколкото на тръни-дали ще е добре, дали не е опасно и т.н.
the project is ready....
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос за пружини

Мнение от kirililiev » 19 Фев 2010, 15:43

Dido_stz написа:с това кпд визирах работата на пружината :mhihi: :mhihi: :mhihi: вий пък много сериозно го взехте :mhihi: . Кирил. ти си с ХР сам го каза, за обикновенни имаш ли наблюдения...Отделно си с други амортесьори, бая по различни от оригинални...
Всеки си решава сам за себе си какво прави, аз не бих карал така...По-добре ми е да си взема комплект втора ръка пружини за 60-80 лв. и да съм спокоен, отколкото на тръни-дали ще е добре, дали не е опасно и т.н.


ами разликата между обикновенните и hr е в дължината и може би в твърдостта,разликата е с5,10%рязал съм и обикновенни,колата става ниска и по твърда,и като казвам че съм рязал,съм рязал на доста коли,дори и на екзотики за които преди време доста трудно се намираха части.иначе всеки знае с пари как става,няма по хубаво от оригиналното,но понякога човек с малко мисъл и старание може да направи нещата сам,познавам хора дето си правят коилоувъри сами и дори стоят доста по добре от някой прехвалени окачвания.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Въпрос за пружини

Мнение от Bimmer_E36 » 19 Фев 2010, 19:28

Здравейте сега се пребирам от работа и прочетох днешните мнения.50/50 одрежи/не режи.И си правя извода че хора които не са пробвали ме отказват,а хора които са пробвали ме подкрешят.Значи аз ще си ги резна да ми мине мерака,пък вече ако не ми хареса ще копувам нови.То човек се учи от грешките си... :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: Въпрос за пружини

Мнение от nikoror » 19 Фев 2010, 19:39

само да добавя, че след като ги отрежеш трябва да ги оставиш да изстинат бавно, а не да ги потапяш във вода, че тогава може да стане проблем. и също така задължително реглаж след операцията, че с по-ниската предница ъглите ще са объркани

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Въпрос за пружини

Мнение от beco109 » 19 Фев 2010, 19:54

Режи смело бе момче. Да видим дали ще си копуваш нови после :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Въпрос за пружини

Мнение от Bimmer_E36 » 19 Фев 2010, 19:55

nikoror написа:само да добавя, че след като ги отрежеш трябва да ги оставиш да изстинат бавно, а не да ги потапяш във вода, че тогава може да стане проблем. и също така задължително реглаж след операцията, че с по-ниската предница ъглите ще са объркани


Благодаря колега ще ги спазя тея работи че една пружина е калена по много специфичен начин.Учил съм че пружините от вътре са меки и жилави за пружиниране,а от вън имат корав слой за здравина.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Въпрос за пружини

Мнение от sas_88 » 19 Фев 2010, 21:56

И след като ги срежеш,тичай към магазина за амортесьори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос за пружини

Мнение от kirililiev » 19 Фев 2010, 22:25

sas_88 написа:И след като ги срежеш,тичай към магазина за амортесьори!

и що така,20мм надолу кво променя точно че да тича за амортисьори?като натовариш 5 човека пак ли тичаш?като сложиш ниски пружини които са в границите на стандартния амортисьор пак ли тичаш?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Въпрос за пружини

Мнение от sas_88 » 19 Фев 2010, 23:17

И кво, се едно като среже пружините не се променя границата на работа на амортесьора? Минал съм я тая гимнастика,и според мен е най неприемливия вариант.Първата по сериозна дупка дето е целнал и стеблото ще удари долу.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос за пружини

Мнение от kirililiev » 19 Фев 2010, 23:22

sas_88 написа:И кво, се едно като среже пружините не се променя границата на работа на амортесьора? Минал съм я тая гимнастика,и според мен е най неприемливия вариант.Първата по сериозна дупка дето е целнал и стеблото ще удари долу.


има си шокове,ако са здрави никаде няма да удари,със оригиналните високи пружини без шокове също блъска,нали се сещаш :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Въпрос за пружини

Мнение от Bimmer_E36 » 19 Фев 2010, 23:34

Наистена това е тъпо да тичам на магазина за амортесьори,той амортесьора си е изчислен да се движи от горна мъртва точка до долна мъртва точка,късата пружина няма да му влияе а и с 1 нависка няма да одари до доло понеже с резната ще стане малко по твърдо,все пак по малък брой навивки ще се сгъват...
Неделя е денят на истината.Утре съм запланувал да си боядисвам джантите така че пружините остават за в неделя.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook