М50Б25 Турбо
Модератор: bum_bum
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: М50Б25 Турбо
трябва да е горе доло колкото дупката на турбото но не по голяма щото няма да има смисъл
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Re: М50Б25 Турбо
Открих проблема.Поради ниските температури и колата се кара на къси отсечки без възможност да загрее нормално,в маркуча за картерната вентилация се е образува конденз,който замръзва и мотора остава без вентилация.
Маркуча за отлив на маслото(12мм) става такъв и създалото се налягане в мотора избутва маслото през него в ауспуха.
При др.коли изхвърля пръчката на маслото и от там и маслото.
Маркуча за отлив на маслото(12мм) става такъв и създалото се налягане в мотора избутва маслото през него в ауспуха.
При др.коли изхвърля пръчката на маслото и от там и маслото.
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
При замръзнал отдушник требе да ти е пробило и масло през семеринга на вала бе
пич.Някой от новите турбо двигатели го имат тоя проблем заради неправилно поставен рестриктор във вентилацията който е около 3мм.
пич.Някой от новите турбо двигатели го имат тоя проблем заради неправилно поставен рестриктор във вентилацията който е около 3мм.
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани