Изпускателна генерация! Кой Как.. ???
Модератор: bum_bum
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Изпускателна генерация! Кой Как.. ???
Здравейте,
Направих тази тема за да споделим всички в нея, кой как си е направил испускателната генерация.
За тези които са правили нещо по нея разбирасе като тръби колко, с какъв диаметрър,
резонатори, колектори, краини гърнета от какво проходни и т.н.
И какъв ефект се е получило в краина сметка, като звук вървенв и др.
Да започна аз примерно: Преди на 316-ката М43 (колата си доиде с 4-2-1 предполагам така си е заводско на БМВ 4цил.) махнах само катализатора, като само беше изтърбушен и затворен на ново. Отзад проходно гърне на "Нес Спорт" с два накраиника и звука беше уникален доста добре се получи а и вървенето се подобри леко, също и разхода, поне с литър надоло! (имам клипчета мога да ги сложа при интерес)
Сега на М50Б25 ще слагам една тръба ф63 с мека връзка след колекторите, резонансно гърне на ф63 на място на каталиазтора и проходно гърне отзад с вход на ф63.
Като след ламбдата и перди резонатора, ще има фланец с клапа от моторна спирачка от Автобус и една тръба директно под прага зад предната гума от към пасажера. Клапата за сега ще се управлява от вътре с едно ключе.
Ще постна снимки след интервенцията..
Направих тази тема за да споделим всички в нея, кой как си е направил испускателната генерация.
За тези които са правили нещо по нея разбирасе като тръби колко, с какъв диаметрър,
резонатори, колектори, краини гърнета от какво проходни и т.н.
И какъв ефект се е получило в краина сметка, като звук вървенв и др.
Да започна аз примерно: Преди на 316-ката М43 (колата си доиде с 4-2-1 предполагам така си е заводско на БМВ 4цил.) махнах само катализатора, като само беше изтърбушен и затворен на ново. Отзад проходно гърне на "Нес Спорт" с два накраиника и звука беше уникален доста добре се получи а и вървенето се подобри леко, също и разхода, поне с литър надоло! (имам клипчета мога да ги сложа при интерес)
Сега на М50Б25 ще слагам една тръба ф63 с мека връзка след колекторите, резонансно гърне на ф63 на място на каталиазтора и проходно гърне отзад с вход на ф63.
Като след ламбдата и перди резонатора, ще има фланец с клапа от моторна спирачка от Автобус и една тръба директно под прага зад предната гума от към пасажера. Клапата за сега ще се управлява от вътре с едно ключе.
Ще постна снимки след интервенцията..
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
И какъв е смисала на това нещо ? И нали си турбо коминг суун защо правиш неща който няма да ти влезнат в употреба ? слагай прави тръби 68ци или 63 незнам къв беше стандарта ще те те излъжа ! Добро крайно гърне и това е , Докато сложиш турбото можеш да ми измислиш и някво средно да не ти надува главата чак толко
I'm slowly drifting
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Смяна на генерация в истинския смисъл на думата тук малко хора са правили май, а смяна на гърне всеки 2- ри, повечето със съмнителен резултат и полза.
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
liloff написа:фланец с клапа от моторна спирачка от Автобус и една тръба директно под прага зад предната гума от към пасажера. Клапата за сега ще се управлява от вътре с едно ключе.
Kaква е идеята на всичко това?
Ами то това е идеята която колегата "DirtySouth" не-схвана!
На пролет като пристигне турбо комплекта от УСА ще се види само как да се включи изхода от турбото към меката връзка преди клапата и назад нищо от тръбите не се пипа. Тогава клапата ще се управлява от Бууст-а..
А смисъла на темата е Всеки да сподели какви промени е правил като по широки тръби с едно резнонансно с две последователно или пък две тръби до задното гърне с краино от 540и примерно и какъв ефект е получил вкраина сметка като звук и като вървене. Защото доста хора правят някави промени като си вземат БМВ първо в тази насока. И ще е добре ако споделят в една такава тема.
Примерно колегата "Славянко" ми сподели, че генерацията му е с М колектори и назад до краиното гърне което е от 540и вървяят две тръби по ф63 и сега като е сложил дросели звука на колата е съвсем като М-ка и не е дразнещ да ти надува главата а много приятен.
А мен лично ме е малко страх какво ще стане с тея прави тръби и проходно гърне, че сега съм с резонансно и на мястото на катализатора о6те едно резонансно + Краино от 320-ка и като влезне в обороти тоя 6-так всичко живо на пътя в радиус 1км се изнася по тротоарите..
Отделно с такава тема ще се избегнат многото други от сорта на "какви тръби да сложа, какви резонатори" и надявам се ще е полезна
- Ivaka
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: London,UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 Convertible
Добре си го замислил колега,ще я отпушиш колата според мен.Особенно щом смяташ да слагаш турбо нормално е да подобриш и испускателната система,"много важно е как диша колата".
Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....
- Joro_Paveto
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Аз сложих това http://www.supersprint.it/prodotti/785302.jpg вместо катализатора и средното гърне и накрая съм с това http://www.supersprint.it/prodotti/783506.jpg Имаха и колекторите, но те бяха 1800лв и при положение, че двигателя все някога ще се смени, покупката им не беше оправдана.
Ауспусите са Supersprint, звукът е много приятен. http://www.youtube.com/watch?v=XFIspXubvFE За вървеж, честно казано не съм усетил някаква разлика, въпреки че в каталога на Supersprint дават +6 к.с. за цялата система.
Ауспусите са Supersprint, звукът е много приятен. http://www.youtube.com/watch?v=XFIspXubvFE За вървеж, честно казано не съм усетил някаква разлика, въпреки че в каталога на Supersprint дават +6 к.с. за цялата система.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
civic написа:аз си чакам да дойде те този supersprint:
скоро трябва да e тук и ще дам мнение по въпроса
колега на колко парички ще ти стъпи и това е за ис-ка нали.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Е ти си добре ама на мен това не ми вършеше работа щото с моите две тръби дето влизат в гърнето не можах да си намеря такова спортно и накрая се принудих да си взема 540-ково. Ако питате мен най добре и най тънко излиза да се взема гърне от по голяма кубатура. Ефекта е същият като при спортните гърнета и не се налага да наринем една шапка с левчетаcobrata_m3 написа:civic написа:аз си чакам да дойде те този supersprint:
скоро трябва да e тук и ще дам мнение по въпроса
колега на колко парички ще ти стъпи и това е за ис-ка нали.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- phantomas
- младши ентусиаст
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
да те попитам меката връзка каде точно ще я слагаш , понеже и аз ще правя точно това което ти си почнал , но иската май 63мм ще и дойдат много затова всичко ще е на ф60мм само крайното проходно гърне ще е на 63мм , и до колкото знам в меката връзка има каучук , ако е много близко до колекторите няма ли да нагори ?
BMW 318is
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Zaho написа:liloff написа:фланец с клапа от моторна спирачка от Автобус и една тръба директно под прага зад предната гума от към пасажера. Клапата за сега ще се управлява от вътре с едно ключе.
Kaква е идеята на всичко това?
Ами то това е идеята която колегата "DirtySouth" не-схвана!
На пролет като пристигне турбо комплекта от УСА ще се види само как да се включи изхода от турбото към меката връзка преди клапата и назад нищо от тръбите не се пипа. Тогава клапата ще се управлява от Бууст-а..
А смисъла на темата е Всеки да сподели какви промени е правил като по широки тръби с едно резнонансно с две последователно или пък две тръби до задното гърне с краино от 540и примерно и какъв ефект е получил вкраина сметка като звук и като вървене. Защото доста хора правят някави промени като си вземат БМВ първо в тази насока. И ще е добре ако споделят в една такава тема.
Примерно колегата "Славянко" ми сподели, че генерацията му е с М колектори и назад до краиното гърне което е от 540и вървяят две тръби по ф63 и сега като е сложил дросели звука на колата е съвсем като М-ка и не е дразнещ да ти надува главата а много приятен.
А мен лично ме е малко страх какво ще стане с тея прави тръби и проходно гърне, че сега съм с резонансно и на мястото на катализатора о6те едно резонансно + Краино от 320-ка и като влезне в обороти тоя 6-так всичко живо на пътя в радиус 1км се изнася по тротоарите..
Отделно с такава тема ще се избегнат многото други от сорта на "какви тръби да сложа, какви резонатори" и надявам се ще е полезна
И пак не я схванах може и да съм бавен ... Днес ходих до магазинчето на Landicar да гледам някви гърнета хубави имаше но са само еденични аз искам двуцефка за по 60 лева без пари са ! и до края права тръба е най-добрия варянт за турбо кола при положение че гълта всичк звуци ....
I'm slowly drifting
- bavareca_sand
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 16.05.2008
- Местоположение: Сандански
колега темата е супер и аз бях пускал тема за това на колко да е широка генерацията тва онова.аз махнах катализатора и средното гърне и сложих права тръба и накрая двуцефка и звука стана супер за 4-ри цилиндрово бмв ама сега мисля да слагам резонатор шото изванградско много бучи
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Аз на ис-ката смятам да направя следното да махна катализатора и на негово място резонатор, след това да сложа някакво чисто ново българско максимално тихо гърне или най-много оригинален ремус на старо не искам да звучи като астра все пак е 4 цилиндъра. Ще се намалят ли вибрациите ако и аз сложа тая гъвкава връзка? Пак казвам иска ми се да е максимално тиха и спокойна... Също така кои са най-добрите(тихи) гърнета на нормални цени няма да броя шапки пари искаха ми 200лв за някакво турско дето даже вид нямаше как не За ладичките е подобно на размер и струва 40лв баси как става това Накрая ще хвана да си сделам сам едно гърне защото ми писна да ме работят навсякъде не си намирам парите на улицата все пак
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
пробвал съм като славянко с цяла изп с-ма от по-голям двигател и ефекта ми харесва доста,звука е плътен и приятен
ама си иска цилиндри
ама си иска цилиндри
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани