Нещо интересно за М42/М44
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- KUMHO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528I
- Мечтае да кара: ///Мъ 5
Нещо интересно за М42/М44
Мисля че нее пускано във форума
Доста интересни неща се споменват
Often the 4 Cylinder BMWs
are overshadowed by their 6 Cylinder cousins
http://www.metricmechanic.com/pdfs/metr ... ooklet.pdf
Доста интересни неща се споменват
Often the 4 Cylinder BMWs
are overshadowed by their 6 Cylinder cousins
http://www.metricmechanic.com/pdfs/metr ... ooklet.pdf
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Нещо интересно за М42/М44
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Re: Нещо интересно за М42/М44
Аз щото уекинко съм тъп и едно ми не е ясно в един такъв проект
Според мен диаметъра на блока на ИС - а е 84 мм. Предвидени са от завода производител 2 ремонта през 0.25 Т.е. макс Ф - то на което носи тоз цилиндър е 84.5...... Ако го шлайфаме на 86 мм, както предлагат Метриксмеханикс.... ли там кви бяха излиза че от предвидените заводски 2 ремонта ние шлайфаме 2мм или през 0.25 = 8 ми ремонт! Шъ ли устиска тоз блок, ни шъ ли..... Пък се коментират и едни степени тука от порядъка на 11-12:1.....
Некой от "батитата" ако може да каже нещо....
Според мен диаметъра на блока на ИС - а е 84 мм. Предвидени са от завода производител 2 ремонта през 0.25 Т.е. макс Ф - то на което носи тоз цилиндър е 84.5...... Ако го шлайфаме на 86 мм, както предлагат Метриксмеханикс.... ли там кви бяха излиза че от предвидените заводски 2 ремонта ние шлайфаме 2мм или през 0.25 = 8 ми ремонт! Шъ ли устиска тоз блок, ни шъ ли..... Пък се коментират и едни степени тука от порядъка на 11-12:1.....
Некой от "батитата" ако може да каже нещо....
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- sotir4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Re: Нещо интересно за М42/М44
Абсолютно уместен въпрос!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Нещо интересно за М42/М44
Те от завода сигурно също не са и предполагали , че VS motor ще надуят S38B38 до 1200 коня ( та ако не бяха и повече ) пък и в ремонтните комплекти не пише нищо за турбо голямо колкото една умна глава .
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Re: Нещо интересно за М42/М44
Те от ВС Мотор са надули с турбо колкото умна глава с 38 със сток карантия ша знаиш
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Нещо интересно за М42/М44
А защо тогава се чудиш , че метрик механик ползват не сток бутала с такъв размер ? В каталога на БМВ няма нито 87мм ремонтни нито ковани за 1200 коня . Щом са го направили значи става ! Остава само някой да се възползва от Know-How-то .
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Re: Нещо интересно за М42/М44
До колкото аз разбрах Метрик механик стържат 84 мм. блок на ИС-а до 86 мм. Там ме съмнява работата ръиш ли - не в буталата. Завода технологично е произвел Блока с 84 мм цилиндри. Износо-устойчивия слой и добрата твърдост на стената на цилиндъра е до 84.5 мм. Вече в 86 милиметър - нито дебелина, ни износоустойчивост, ни твърдост....
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Нещо интересно за М42/М44
Само да вмъкна че на М44 размера е 85 мм
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- sotir4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Re: Нещо интересно за М42/М44
http://www.dtmpower.net/forum/e46-3-ser ... ngine.html
"If it can be used with E36 S50 B30 US M3 piston which has 86mm diameter and 32.8mm compression distance plus 135mm conrod length, the resulting displacement is 2,091cc (86mm x 90mm) with 1,5 conrod ratio. Off course you need to enlarge the bore to 86mm (2mm larger for m42 or 1mm larger for M44)" ... (2 мм по-голям за M42 или 1 mm по-голям за М44)
Значи блока трябва да е от М44.
"If it can be used with E36 S50 B30 US M3 piston which has 86mm diameter and 32.8mm compression distance plus 135mm conrod length, the resulting displacement is 2,091cc (86mm x 90mm) with 1,5 conrod ratio. Off course you need to enlarge the bore to 86mm (2mm larger for m42 or 1mm larger for M44)" ... (2 мм по-голям за M42 или 1 mm по-голям за М44)
Значи блока трябва да е от М44.
Re: Нещо интересно за М42/М44
Погледнете, че в инка буталата и на двата мотора, дадени за пример са на 87!!! мм
Едва ли ще са на принципа колкото издържат толкова
Едва ли ще са на принципа колкото издържат толкова
Re: Нещо интересно за М42/М44
с м44 последен ремонт нямали да се получи не лош вариант
за по малко кешовица
за по малко кешовица
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Нещо интересно за М42/М44
Същия обем се получава и с вал от М47 - ако не се лъжа пак ИС-а се добутва до 2.1 литра. Даже май имаше колега дето го е правил - без стържене на ризи и подобни работи.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Нещо интересно за М42/М44
мисля че говорим за вал +бутала само че буталата да не са М3
това ми е мисълта колега
това ми е мисълта колега
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани