Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Модератор: bum_bum
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Такаааа да размътя малко водата в раздела с моето микро проектче .
Двигателя който ще претърпи модефикацията е M52B25. Върви много хубаво в ниски и средни оботори, но във високите нещо ми се струва слабичък особено над 5500оборота. На него максималната му мощност е на 5500, така че това не е учудващо. Двигателя е напълно сток с генерация от 328 с махнати катализатори. Компютъра е от 328, но по каталожен номер става и за този двигател.
В търсене на малко повече мощност във високите обороти се насочих към най известния(и най еФтин ) мод за М52.
Решил съм да сложа колектор от М50Б20. Той пропуска с 30% повече въздух от този на М52,който е еднакъв за 20,25 и 28
(справка http://www.beemasport.com/tag/obd-2/).
Избрал съм такъв по няколко причини +/- за колектора:
+евтин
+лесен за намиране
+колектора от М50Б25 е голям и наистина ще пропуска доста въздух,НО това не винаги е добре. Данните сочат, че такъв колектор води до загуба на въртящ момент в ниските обороти, а аз не желая това .
Една от причините двигателите М52 вървят по-добре в ниските спрямо М50 е имено по тeсните колектори, които осигуряват голяма скорост на въздуха в колектора и от там инерцията на въздуха подобрява пълненето в ниските и средните обороти. За това съм избрал от М50Б20 с надеждата да запазя сравнително висока скорост на въздуха в ниските, но и да подобря малко положението във високите обороти.
Гледам никой май не го е правил точно това, та явно ще съм пионер . Намерих само една тема в немския форум на Е39 М52Б20 човека е сложил колкеотр от М50Б20, но там нещата са други.
А сега минусите:
-уплътненията на 20ковия колектор са около самия отвор и не могат да уплътнят върху главата на 25цата(отвора в главата е 25мм на 55мм, а на колектора е 25мм на 45мм), защото отвора в главата е по голям от самите О пръстени . Ще трябва да си изработя допълнителна custom гарнитура. Засега съм се спрял на клингеритена , която да легне на главата компенсира разликата в отворите на глата и О пръстените на колектора.
-трябва да се прехвърлят- моторче за празен ход, клапан за картерни газове, датчик темп на вх въздух. Повечето не го правят, но аз съм го направил с прехвърляне както правят братята американци.[/b]
янките ко правят http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 74&page=19
Ами да започваме с работата.
Първо си правиме шаблонче от отвора на стария колектор, може да ползвате и уплътнението на капака. Аз си го направих с моливче после го наложих върху колектора и го пръснах с някакъв спрей да се отбележи на М50 колектора.
Налагаме го и поваме работа по М50 колектора. Първо разпробих 2 контролни дупки с бормашина и после с накрайник за алуминий като тези по долу доизкопах отвора. Направо тая фрезичка я папка пласмасата за обяд (има ги в Бриколаж от 5лв броя до към 20лв за комплект)
Резултата, тука имате свобода на това къде и как точно ще го изкопаете. Ако правя още един колектор, то поределено някой неща ще ги нпарвя по различно. Отвора не е задължително да е голям колкото този на М52-ката така че не е необходимо да го разшпирявате толкова(както аз направих ), защото си усложнявате живота после като трябва да ъплътните капака към колектора. Другото което не трябваше да правя е да разпробия тая тръба в задната част на М50 колектора,а да я оставя като хамериканците, определено щеше да стане по добре, ама нищо , другия път . Отвора се разширява към дросела това е необходимо защото колектора е объл там и няма как да легне капачето отгоре. Това хубаво, но си създавате работа после да доизграждате отвора. Моята идея е този обла част да не се маха изцяло, а този свод да се икопае в самия капак и по този начин си съкращавате доста работа при уплътняване после, пък и ще изглежда доста по-добре.
next
тука се извинявам, но не съм снимал няколко стъпки, но ще ги обясня, не са много сложни. Кръглия отвор отзад затапих с парче от дървена дръжка на лопата. Просто не намерих нищо подходящо , а тази беше точния размер , та я клъцнах малко . Почистих го дръвцетос шкурка, минах всичко с едра шкурка 80. После забърках кит - обикновен авто кит(мился, че с влакнест ще стане по добре ама такъв имах под ръка ). Омазах добре и боднах парчето дърво вътре. След като дръпна шприцнах всичко обилно и загладих с мастара (добре, че не снимах, че ако ме бехте видели какви сталактити бех направил ).
Разширението на отвора към дросела изградих с парче пластмаса, което първо залепих с капчица, после с калайджииски поялник разтопих, за да стане едно цяла с колектора и след това го китнах и него . Идеята е да се получи гладка равнина на която да легне капачето за колектора от М52.
На снимката долу, в долния ъгъл се вижда парчето пласмаса, което съм добавил
след като сте подготвили всичко, измили сте добре колектора идва частта, в която ще се омажете здраво . Аз ползвах силикон за авто стъкла, двукомпонентен е и е страшна гад. НЕ съм го купувал, но събрах от работата няколко опаковки, които бяха на половина и нямаше да се ползват. Силикона е оригиналдЪ на Volkswagen и струва бая. Мислех първоначално да сложа такъв за картери, но поради големите фуги от 1-2мм реших да не оставям нищо на случайността . Омазах всичко ОБИЛНОООО и го боцнах.
А забравих ,че преди това направих няколко дупки за винтовете с които ще го хванете към колектора. Ползвах неговите си винтове от М52.
до тук всикчо добре. Сега трябва да прехвърлим планката държаща клапана за газовете и моторчето за празен ход, че да не висят във въздуха. За целта съм ползвал Г образна планка,която купих за 3,5лв от Практикер. Имаше си вече отворчета, но аз и' направих още няколко, че нещо не съвпадаха с моите. Изнесъм съм пластинките навън за да има къде да захвана шините които го държат от долу.
следващия проблем е- как да упллътним дросела към колектора. Защо ли? Ами при М50 уплътението стои в колектора, а дросела е равен, при М52 е обратното и понеже аз ще полвам дросел от М52,а колкетора е от М50 съм яко прецакан .
на снимката - най горния е от М52, долния М50, дросела от М52
Тука има няколко варианта
- да си изработите гарнитура която ще легне между дросела и колектора и тя сама по себе си ще уплътнява както от към колектора така и от към дросела. Като тази от този кит който се продава.
-Мислех да китна тоя канал в колектора и да стане равен като на м52 ама след последното китване отгоре на отвора не исках да виждам пак кит .
-да сложите едно уплътнение в колектора и едно в дросела и после силикон иквото стане
-аз реших да направя нещо друго. Взех едно от уплътненията и срязах точно през средата с макетно ножче. Едната половинка напъхах в колектора, а другата в дросела. Така като сложа едно цяло уплътение то ще стои точно по средата м/у колектора и дросела и при стягането ще се смачка вътре в канала и ще уплътни хубаво, може да гарнирате с грес както аз ще направя, мисля, че няма да има проблеми с вакума, пък ще видим.
В крайна сметка трябва нещо такова да се получи
До тук всичко добре. това ръководство може да се ползва и за колектор от М50Б25 и принципно щяхме да сме готови ако беше такъв, но той е от б20. Ако колектора щеше да се слага за М52Б20 принципно сме готови.
Идва последния проблем който в момента е в процес на работа и искам съвети как да го реша
Как да уплтнинят тия мижави О- опръстенчета на М50Б20 колектора по отвора на главата на М52Б25.
Не съм свалил колектора още да измеря как стоят нещата ,но без фланец или преходна гарнитура май няма да станат нещата, а май само Сони е слагал колектор от М50Б20 на б28 на колата на Иво и още не мога да си го обясня как го е направил като тези О-пръстени трябва да са по тесни от отвора в главата
Ето това е моторчето б25 (преди да беше мое още ) и ясно се вижда, че уплътненията са доста близко до отвора и се опасявам, че тези на М50Б20 колектора ще му дойдат теснички.
Правя си преходна гарнитура от клингерит 1,5мм която ще стои м/у колектора и главата и ще компмнесира разликата в широчината, но дали ще стане пресдтои да разберем следващата седмица като тръгнем да го слагаме .
Приемам и всякаква конструктивна критика и идеи ше ли уплътнят тия кьорави О пръстени или ще трябва да го циганя както мисля да направя
Двигателя който ще претърпи модефикацията е M52B25. Върви много хубаво в ниски и средни оботори, но във високите нещо ми се струва слабичък особено над 5500оборота. На него максималната му мощност е на 5500, така че това не е учудващо. Двигателя е напълно сток с генерация от 328 с махнати катализатори. Компютъра е от 328, но по каталожен номер става и за този двигател.
В търсене на малко повече мощност във високите обороти се насочих към най известния(и най еФтин ) мод за М52.
Решил съм да сложа колектор от М50Б20. Той пропуска с 30% повече въздух от този на М52,който е еднакъв за 20,25 и 28
(справка http://www.beemasport.com/tag/obd-2/).
Избрал съм такъв по няколко причини +/- за колектора:
+евтин
+лесен за намиране
+колектора от М50Б25 е голям и наистина ще пропуска доста въздух,НО това не винаги е добре. Данните сочат, че такъв колектор води до загуба на въртящ момент в ниските обороти, а аз не желая това .
Една от причините двигателите М52 вървят по-добре в ниските спрямо М50 е имено по тeсните колектори, които осигуряват голяма скорост на въздуха в колектора и от там инерцията на въздуха подобрява пълненето в ниските и средните обороти. За това съм избрал от М50Б20 с надеждата да запазя сравнително висока скорост на въздуха в ниските, но и да подобря малко положението във високите обороти.
Гледам никой май не го е правил точно това, та явно ще съм пионер . Намерих само една тема в немския форум на Е39 М52Б20 човека е сложил колкеотр от М50Б20, но там нещата са други.
А сега минусите:
-уплътненията на 20ковия колектор са около самия отвор и не могат да уплътнят върху главата на 25цата(отвора в главата е 25мм на 55мм, а на колектора е 25мм на 45мм), защото отвора в главата е по голям от самите О пръстени . Ще трябва да си изработя допълнителна custom гарнитура. Засега съм се спрял на клингеритена , която да легне на главата компенсира разликата в отворите на глата и О пръстените на колектора.
-трябва да се прехвърлят- моторче за празен ход, клапан за картерни газове, датчик темп на вх въздух. Повечето не го правят, но аз съм го направил с прехвърляне както правят братята американци.[/b]
янките ко правят http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 74&page=19
Ами да започваме с работата.
Първо си правиме шаблонче от отвора на стария колектор, може да ползвате и уплътнението на капака. Аз си го направих с моливче после го наложих върху колектора и го пръснах с някакъв спрей да се отбележи на М50 колектора.
Налагаме го и поваме работа по М50 колектора. Първо разпробих 2 контролни дупки с бормашина и после с накрайник за алуминий като тези по долу доизкопах отвора. Направо тая фрезичка я папка пласмасата за обяд (има ги в Бриколаж от 5лв броя до към 20лв за комплект)
Резултата, тука имате свобода на това къде и как точно ще го изкопаете. Ако правя още един колектор, то поределено някой неща ще ги нпарвя по различно. Отвора не е задължително да е голям колкото този на М52-ката така че не е необходимо да го разшпирявате толкова(както аз направих ), защото си усложнявате живота после като трябва да ъплътните капака към колектора. Другото което не трябваше да правя е да разпробия тая тръба в задната част на М50 колектора,а да я оставя като хамериканците, определено щеше да стане по добре, ама нищо , другия път . Отвора се разширява към дросела това е необходимо защото колектора е объл там и няма как да легне капачето отгоре. Това хубаво, но си създавате работа после да доизграждате отвора. Моята идея е този обла част да не се маха изцяло, а този свод да се икопае в самия капак и по този начин си съкращавате доста работа при уплътняване после, пък и ще изглежда доста по-добре.
next
тука се извинявам, но не съм снимал няколко стъпки, но ще ги обясня, не са много сложни. Кръглия отвор отзад затапих с парче от дървена дръжка на лопата. Просто не намерих нищо подходящо , а тази беше точния размер , та я клъцнах малко . Почистих го дръвцетос шкурка, минах всичко с едра шкурка 80. После забърках кит - обикновен авто кит(мился, че с влакнест ще стане по добре ама такъв имах под ръка ). Омазах добре и боднах парчето дърво вътре. След като дръпна шприцнах всичко обилно и загладих с мастара (добре, че не снимах, че ако ме бехте видели какви сталактити бех направил ).
Разширението на отвора към дросела изградих с парче пластмаса, което първо залепих с капчица, после с калайджииски поялник разтопих, за да стане едно цяла с колектора и след това го китнах и него . Идеята е да се получи гладка равнина на която да легне капачето за колектора от М52.
На снимката долу, в долния ъгъл се вижда парчето пласмаса, което съм добавил
след като сте подготвили всичко, измили сте добре колектора идва частта, в която ще се омажете здраво . Аз ползвах силикон за авто стъкла, двукомпонентен е и е страшна гад. НЕ съм го купувал, но събрах от работата няколко опаковки, които бяха на половина и нямаше да се ползват. Силикона е оригиналдЪ на Volkswagen и струва бая. Мислех първоначално да сложа такъв за картери, но поради големите фуги от 1-2мм реших да не оставям нищо на случайността . Омазах всичко ОБИЛНОООО и го боцнах.
А забравих ,че преди това направих няколко дупки за винтовете с които ще го хванете към колектора. Ползвах неговите си винтове от М52.
до тук всикчо добре. Сега трябва да прехвърлим планката държаща клапана за газовете и моторчето за празен ход, че да не висят във въздуха. За целта съм ползвал Г образна планка,която купих за 3,5лв от Практикер. Имаше си вече отворчета, но аз и' направих още няколко, че нещо не съвпадаха с моите. Изнесъм съм пластинките навън за да има къде да захвана шините които го държат от долу.
следващия проблем е- как да упллътним дросела към колектора. Защо ли? Ами при М50 уплътението стои в колектора, а дросела е равен, при М52 е обратното и понеже аз ще полвам дросел от М52,а колкетора е от М50 съм яко прецакан .
на снимката - най горния е от М52, долния М50, дросела от М52
Тука има няколко варианта
- да си изработите гарнитура която ще легне между дросела и колектора и тя сама по себе си ще уплътнява както от към колектора така и от към дросела. Като тази от този кит който се продава.
-Мислех да китна тоя канал в колектора и да стане равен като на м52 ама след последното китване отгоре на отвора не исках да виждам пак кит .
-да сложите едно уплътнение в колектора и едно в дросела и после силикон иквото стане
-аз реших да направя нещо друго. Взех едно от уплътненията и срязах точно през средата с макетно ножче. Едната половинка напъхах в колектора, а другата в дросела. Така като сложа едно цяло уплътение то ще стои точно по средата м/у колектора и дросела и при стягането ще се смачка вътре в канала и ще уплътни хубаво, може да гарнирате с грес както аз ще направя, мисля, че няма да има проблеми с вакума, пък ще видим.
В крайна сметка трябва нещо такова да се получи
До тук всичко добре. това ръководство може да се ползва и за колектор от М50Б25 и принципно щяхме да сме готови ако беше такъв, но той е от б20. Ако колектора щеше да се слага за М52Б20 принципно сме готови.
Идва последния проблем който в момента е в процес на работа и искам съвети как да го реша
Как да уплтнинят тия мижави О- опръстенчета на М50Б20 колектора по отвора на главата на М52Б25.
Не съм свалил колектора още да измеря как стоят нещата ,но без фланец или преходна гарнитура май няма да станат нещата, а май само Сони е слагал колектор от М50Б20 на б28 на колата на Иво и още не мога да си го обясня как го е направил като тези О-пръстени трябва да са по тесни от отвора в главата
Ето това е моторчето б25 (преди да беше мое още ) и ясно се вижда, че уплътненията са доста близко до отвора и се опасявам, че тези на М50Б20 колектора ще му дойдат теснички.
Правя си преходна гарнитура от клингерит 1,5мм която ще стои м/у колектора и главата и ще компмнесира разликата в широчината, но дали ще стане пресдтои да разберем следващата седмица като тръгнем да го слагаме .
Приемам и всякаква конструктивна критика и идеи ше ли уплътнят тия кьорави О пръстени или ще трябва да го циганя както мисля да направя
Последна промяна maxpower на 05 Юни 2011, 8:47, променена общо 2 пъти
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Тоя 20-ковия колектор за мойта кола така и не го сложихме. Беше приготвен, щото колектори от 2.5 по тва време бяха особена рядкост ама точно тогава на късмет се намери един. Нямам спомен вече за тия гарнитури ама щом са така ще си трябва гарнитура от клингерит примерно и да запазиш и двете уплътнения. За тая голямата дупка долу си имаше някакво ОЕМ решение да се купи и направо пасва там ама вече съм забравил кво беше, преди много врме го гледах..
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
интересно начинание,доста си си поиграл, дано да има ефект въобще
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Е все ще има някакъв ефект Важното е всъщност че на човека му се занимава и явно му е гот да го прави. Принципно то така се почва и докато се усетиш вече си се разболял. Не ме питайте от къде знам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Аз ли нещо не разбирам или не е обяснено добре ? Как така колектор с 10мм по-малък размер ще пуска 30% повече въздух ?
И не е ли по-лесно да ползваш VANOS за по-добър момент в ниските ? Според мен влиянието на колектора е твърде незначително за това и БМВ не са прибягнали към някакви по-сложни колектори и дросели .
Също така вариант да вдигнеш момента в ниските не е само , като ги правиш по-тесни което работи най-много когато си на на слабо отворен дросел , а и като ги направиш по-дълги .
Защото при напълно отворен дросел всичко с по-малък диаметър работи , като рестриктор и , като ти трябва да мине големия дебит за високите обороти ще става тегаво .
И не е ли по-лесно да ползваш VANOS за по-добър момент в ниските ? Според мен влиянието на колектора е твърде незначително за това и БМВ не са прибягнали към някакви по-сложни колектори и дросели .
Също така вариант да вдигнеш момента в ниските не е само , като ги правиш по-тесни което работи най-много когато си на на слабо отворен дросел , а и като ги направиш по-дълги .
Защото при напълно отворен дросел всичко с по-малък диаметър работи , като рестриктор и , като ти трябва да мине големия дебит за високите обороти ще става тегаво .
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
По-малкият колектор на снимката е 28-цовият. А целта не е по-добър момент в ниските, защото за него се иска по-голяма скорост на въздуха, съответно по-тънките рънъри вършат по-добра работа, а повече коне във високите каквато е и целта на замяната на по-малкият колектор с по-големият.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Bass_Man написа:Аз ли нещо не разбирам или не е обяснено добре ? Как така колектор с 10мм по-малък размер ще пуска 30% повече въздух ?
И не е ли по-лесно да ползваш VANOS за по-добър момент в ниските ? Според мен влиянието на колектора е твърде незначително за това и БМВ не са прибягнали към някакви по-сложни колектори и дросели .
Също така вариант да вдигнеш момента в ниските не е само , като ги правиш по-тесни което работи най-много когато си на на слабо отворен дросел , а и като ги направиш по-дълги .
Защото при напълно отворен дросел всичко с по-малък диаметър работи , като рестриктор и , като ти трябва да мине големия дебит за високите обороти ще става тегаво .
Значи сниманите колектори най отгоре са на М52б20 (който е еднакъв с б25 и б28) и М50Б20. Отворите към главата изглеждат еднакви,но не са . Елипсите на М50 са с 1,5мм по широки и 1мм по високи, но не това е най важното. При М52 в началната си част са кръгли и после стават на елкипса и точно там май е разликата, в началото тръбите мисля, че са по тесни при м52. А и тръборповодите на М52 са по дълги от където също се получава ефекта на подобрено пълнене заради инерцията на въздуха, но прекалено дълги колектори влошават пълненето във високите обороти. Ако им бяха ги направили с променлива дължина (като на м42/44) щеше да стане интересно, но явно са преценили, че няма снисъл. .
Иначе слагам по малък колектор от отвора в главата, защото аз вече знам какъв ще е ефекта от М50Б25, бая народ го е правил и има доста информация какво става. Искам да видя какво ще стане с М50Б20, пък в крайна сметка ако не стане ще отиде да задвижва някоя 20ка там ще пасне без проблеми .
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Принципно явно трябва да ги помисля нещата повече за да ги разбера специално , като говорим за тези комбинации от колектори .
Иначе със скоростите на потоците според мен бъркате фундаментално нещата . Ако скорост на потока = висок въртящ момент то всички карбураторни автомобили трябва да имат по-голям въртящ момент в ниските ( пък и не само ) понеже всички са с по-тесни колектори , клапани , канали , дросели и тн . И там винаги скоростта на потока е по-голяма от подобен инжекцион но ефект на бум в ниските не се забелязва даже напротив .
Също и всички мотоциклети с карбуратори с постоянна скорост на потока трябва да избиват в ниските , а те видиш ли вървят до 15 000 оборота .
Явно трябва да пуснем една отделна тема малко да ги побистрим нещата .
Иначе със скоростите на потоците според мен бъркате фундаментално нещата . Ако скорост на потока = висок въртящ момент то всички карбураторни автомобили трябва да имат по-голям въртящ момент в ниските ( пък и не само ) понеже всички са с по-тесни колектори , клапани , канали , дросели и тн . И там винаги скоростта на потока е по-голяма от подобен инжекцион но ефект на бум в ниските не се забелязва даже напротив .
Също и всички мотоциклети с карбуратори с постоянна скорост на потока трябва да избиват в ниските , а те видиш ли вървят до 15 000 оборота .
Явно трябва да пуснем една отделна тема малко да ги побистрим нещата .
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Добре някой портвал ли е главата + колектор от м50б25 ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
То доскоро нямаше никой с такъв колектор ти и с портната глава търсиш
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Е аз портвах една от М50 ама се натъкнах на "изненада" http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8&t=239349
Иначе по темата сложих тоя от М50Б20 и не мога да го уплътня към главата, много въздух смуче с тая клингеритена гарнитурка дето си я направих и празен ход йок .
Няма се плашите обаче намерил съм си още едно колекторченце ,а пък това ще ходи да задвижва някоя 20ка
За тези дето се чудят колко по голям е 25циовия ето снимчици .
Иначе по темата сложих тоя от М50Б20 и не мога да го уплътня към главата, много въздух смуче с тая клингеритена гарнитурка дето си я направих и празен ход йок .
Няма се плашите обаче намерил съм си още едно колекторченце ,а пък това ще ходи да задвижва някоя 20ка
За тези дето се чудят колко по голям е 25циовия ето снимчици .
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Ние портнахме м50б20 на размер за м50б25 и ефекта е доста нисък момент до 2500 об и значително подобряване нагоре
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
Как се портват пластмасови колектори да са гладки вътре ?
I'm slowly drifting
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25
за да го докараш до гладко ще е яката играчка , ти тъкмо го направи и го продаваш явно няма ефект ?
Последна промяна tuningfena на 21 Юни 2011, 7:54, променена общо 1 път
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани