325ix ужас
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Не съм карал е90/е60 с Х драйв система, и незнам как се държи по завой и дали недозавива и т.н., но мойта трошка седи мноооооого добре по завойте и 95% от случайте ми бяга дупето а не предницата..също така е90 според мен е перфектно балансирана...супер лесно се дрифти и се подържа големи дрифтове...
още повече разликата на е90 примерно 330и с системи и без на ринга е около 5-6 сек..
още повече разликата на е90 примерно 330и с системи и без на ринга е около 5-6 сек..
Ми освен да вземете да напишете писмо на БМВ за в бъдеще да не правят автоматици, да махнат всикчи системи за сигурност, па ако може направо да възобновят производството на Е36 по подобие на Трабант в Узбекистан
Та като тръгнахме да си говорим за истински коли без разни там ти излишни и натруфени 3-буквени изпълнения (ДСЦ, АБС и др.) казаха ми, че имало едни страшни Фолксвагени - Голф 2 (единичките били по-истински ама не били чак толкоз модерни)
Та като тръгнахме да си говорим за истински коли без разни там ти излишни и натруфени 3-буквени изпълнения (ДСЦ, АБС и др.) казаха ми, че имало едни страшни Фолксвагени - Голф 2 (единичките били по-истински ама не били чак толкоз модерни)
MaXimal написа:Ся се сетих... при хдрайв моделите няма спортно окачване...
С нормалното окачване въобще не ме кефи поведението на колата...
как да няма, има си. на самите опорни лагери има едни планки дебели над сантиметър, от които идва височината.
хикс драйв с м окачване е висок колкото обикновения модел, само че е доста по твърд - ясно защо
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
flame написа:Ми освен да вземете да напишете писмо на БМВ за в бъдеще да не правят автоматици, да махнат всикчи системи за сигурност, па ако може направо да възобновят производството на Е36 по подобие на Трабант в Узбекистан
Та като тръгнахме да си говорим за истински коли без разни там ти излишни и натруфени 3-буквени изпълнения (ДСЦ, АБС и др.) казаха ми, че имало едни страшни Фолксвагени - Голф 2 (единичките били по-истински ама не били чак толкоз модерни)
Абе не мога да разбера закво давате само безмислени коментари ?!?
djordje написа:MaXimal написа:Ся се сетих... при хдрайв моделите няма спортно окачване...
С нормалното окачване въобще не ме кефи поведението на колата...
как да няма, има си. на самите опорни лагери има едни планки дебели над сантиметър, от които идва височината.
хикс драйв с м окачване е висок колкото обикновения модел, само че е доста по твърд - ясно защо
Според каталога на Е90 LCI няма
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
М3-то още не е продадено и напоследък взехме да се разубеждаваме и маи маи няма и да се продаде. Не знам защо но ми се струва , че ако тръгна от точка а до точка б по планински път с м3-то ще ида по бързо отколкото с 325их-а. А колегите Пенчев , Росен Коларов и другите добре са си искрали на пистата зимата
It`s party time !
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани