e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
за тези които казват че автомата(под автомат казах го ламерско имам в предвид коли с 2 педала ) е по бавен ще кажа ,че когато се състезаваш с някои и си с ръчка трябва да превключваш с междинна газ (доскоро имах е39 м5 ) и видях каква е разликата когато човек които е състезател ме качи в моита кола ,аз карах както доста голям процент от хората карат 6500 оборота и следващата предавка и така, човекът които се возеш ми каза превключваи с междинна газ иначе губиш обороти и аз казах : бе това да не ти е газка има си 500нм въртящ момент тръгва на всяка предавка и тогава се качи тои ,говориме за човек които от поне 10 години се занимава професинално ,но не ми се вярва някои които не се е занимавал аматьорски да сее научил толкова
- eMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
Аз съм за автоматик. Карам Е90 2.0 л. дизел автомат и си е много добре, особено в София в задръстванията. Какъв е този спортен режим на автоматика, за които някои говорят? Аз имам Драйв и M/S, което е manual shift (тоест ръчно привключване). От там насетне какъв по-спортен режим?
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
eMotion написа:Аз съм за автоматик. Карам Е90 2.0 л. дизел автомат и си е много добре, особено в София в задръстванията. Какъв е този спортен режим на автоматика, за които някои говорят? Аз имам Драйв и M/S, което е manual shift (тоест ръчно привключване). От там насетне какъв по-спортен режим?
Като чукнеш лоста в ляво.М/С което С ти е спорт.
- eMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
galant написа:eMotion написа:Аз съм за автоматик. Карам Е90 2.0 л. дизел автомат и си е много добре, особено в София в задръстванията. Какъв е този спортен режим на автоматика, за които някои говорят? Аз имам Драйв и M/S, което е manual shift (тоест ръчно привключване). От там насетне какъв по-спортен режим?
Като чукнеш лоста в ляво.М/С което С ти е спорт.
S не е ли shift? M какво е според теб? Според мен е manual. Тоест M/S е manual shift, или ръчно превключване. Това ли спортния режим, за който става въпрос?
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
eMotion написа:galant написа:eMotion написа:Аз съм за автоматик. Карам Е90 2.0 л. дизел автомат и си е много добре, особено в София в задръстванията. Какъв е този спортен режим на автоматика, за които някои говорят? Аз имам Драйв и M/S, което е manual shift (тоест ръчно привключване). От там насетне какъв по-спортен режим?
Като чукнеш лоста в ляво.М/С което С ти е спорт.
S не е ли shift? M какво е според теб? Според мен е manual. Тоест M/S е manual shift, или ръчно превключване. Това ли спортния режим, за който става въпрос?
Като бутнеш лоста надясно... са два режима - спорт и ръчен. Ако не бараш лоста колата си кара в спортен режмм.
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
MaXimal написа:......................................
Като бутнеш лоста надясно... са два режима - спорт и ръчен. Ако не бараш лоста колата си кара в спортен режмм.
Колега надясно няма как,наляво е и преминаваш в Спорт режим,на таблото ти излиза "S",тогава колата е доста по-динамична.Като чукнеш примерно нагоре,преминаваш в ръчен режим!Има си осезаема разлика от Спорт до Драйв.
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
galant написа:MaXimal написа:......................................
Като бутнеш лоста надясно... са два режима - спорт и ръчен. Ако не бараш лоста колата си кара в спортен режмм.
Колега надясно няма как,наляво е и преминаваш в Спорт режим,на таблото ти излиза "S",тогава колата е доста по-динамична.Като чукнеш примерно нагоре,преминаваш в ръчен режим!Има си осезаема разлика от Спорт до Драйв.
Хаха, вярно съм го объркал... то тва изтрезняване
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
Доколкото съм я усетил, Sport режима прави скоростите по-дълги и нищо повече и за тва става по-динамична ...
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
Huku написа:Доколкото съм я усетил, Sport режима прави скоростите по-дълги и нищо повече и за тва става по-динамична ...
Ако примерно караш със 100 на 6 и минеш в Спорт ти връща предавка.Скоростната кутия започва да реагира по-бързо на подаване на газ и т.н.
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
galant написа:Ако примерно караш със 100 на 6 и минеш в Спорт ти връща предавка.Скоростната кутия започва да реагира по-бързо на подаване на газ и т.н.
Еми точно-връща ти за да е на по-малката и да й държи оборотите - това горе-долу те изравнявя с балъците с ръчни скорости.
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
За 99% от хората автоматика е перфектен вариянт! Няма голям компромис нито във вървежа нито в разхода на гориво, ное доста по лесен за каране.
Има едно нещо обаче което автоматика не може да го има и това е едно такова чувство което дава ръчната кутия. За мен това е една от есенциите за усещането на един автомобил, осбенно ако е спортен! Тука не говоря за кое е по бързо, кое е по бавно и тн. тука става дума за нещо напълно различно...и смятам, че само малцина ще ме разберат.
Има едно нещо обаче което автоматика не може да го има и това е едно такова чувство което дава ръчната кутия. За мен това е една от есенциите за усещането на един автомобил, осбенно ако е спортен! Тука не говоря за кое е по бързо, кое е по бавно и тн. тука става дума за нещо напълно различно...и смятам, че само малцина ще ме разберат.
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
това е защото сме се учили ,израсли и предимно карали ръчка ,при автомата сякаш нещо липсва от шофирането .. чичо американец с биг блок с 4 степенен автомат изобщо не го интересува че ръчката давала нови усещания но градско автомата е незаменим и тъй като трафика ще става все по голям аз съм за автомата с 2 ръце
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
Наистина има друго чувство като сменяш скоростите сам, но бързо го забравям това удоволствие като се сетя за задръствания и т.н.
- neonman
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
Еи тука спец. за @флеим ....да чете как 50коня по-слаба кола, е по-бърза заради скоростна кутия
I would put myself in the "Performance Freak" box and after having 14 Tuned BMW's in 5 years including a 335d & 535d I still go back to a 330d every time. True "Performance Freaks" should go for 330d manuals. Period.
For full on seat of your pants feel the 335d is a distant second to a manual Driver's Car 330d... Hence why the 330d is my weapon of choice, been there done that with the 335d. Where is the fun in burying your foot in the shag pile and the car taking care of things?
We can however all talk of what we think is best from our own points of view.
In my opinion, the 'Slush Matic' gearbox in the 35d's is its Achilles heel and saps all their willing to live by removing any kind of driver involvement that the manual gearbox gives in abundance.
My point is purely aimed at the gearbox and not the engine, we all know that the 35d has the ability to produce more power than the 330d, but the distance between the 2 when fettled with properly, lowers the 35d below the benchmark that the manual 330d can set.
For any kind of fast road driving or hot track laps, the 330d manual is a better package and faster than a 35d.
Dont get me wrong however, once the 35d is going, its too close to call, but the areas where the 35d with its auto box make you wait for the car to accelerate, the manual 330d is off and gone with no hesitation and it already has a good 4mph on the 35d side by side.
You guys must know, hold 3rd gear behind a car ready to overtake, when your gap comes, you press the accelerator and the car smoothly brings the power in and it by no means gives you 100% for a good second or 2, to me it always feels like you are waiting for the gearbox. This is my point entirely. If the 35d came with a manual option, I would have one without a shadow of a doubt, but in this instance, where we are now with what’s available, the 330d manual can be a better Performance Freaks car.
I would put myself in the "Performance Freak" box and after having 14 Tuned BMW's in 5 years including a 335d & 535d I still go back to a 330d every time. True "Performance Freaks" should go for 330d manuals. Period.
For full on seat of your pants feel the 335d is a distant second to a manual Driver's Car 330d... Hence why the 330d is my weapon of choice, been there done that with the 335d. Where is the fun in burying your foot in the shag pile and the car taking care of things?
We can however all talk of what we think is best from our own points of view.
In my opinion, the 'Slush Matic' gearbox in the 35d's is its Achilles heel and saps all their willing to live by removing any kind of driver involvement that the manual gearbox gives in abundance.
My point is purely aimed at the gearbox and not the engine, we all know that the 35d has the ability to produce more power than the 330d, but the distance between the 2 when fettled with properly, lowers the 35d below the benchmark that the manual 330d can set.
For any kind of fast road driving or hot track laps, the 330d manual is a better package and faster than a 35d.
Dont get me wrong however, once the 35d is going, its too close to call, but the areas where the 35d with its auto box make you wait for the car to accelerate, the manual 330d is off and gone with no hesitation and it already has a good 4mph on the 35d side by side.
You guys must know, hold 3rd gear behind a car ready to overtake, when your gap comes, you press the accelerator and the car smoothly brings the power in and it by no means gives you 100% for a good second or 2, to me it always feels like you are waiting for the gearbox. This is my point entirely. If the 35d came with a manual option, I would have one without a shadow of a doubt, but in this instance, where we are now with what’s available, the 330d manual can be a better Performance Freaks car.
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: e90 автоматик или ръчна скоростна кутия?
neonman написа:Еи тука спец. за @флеим ....да чете как 50коня по-слаба кола, е по-бърза заради скоростна кутия
I would put myself in the "Performance Freak" box and after having 14 Tuned BMW's in 5 years including a 335d & 535d I still go back to a 330d every time. True "Performance Freaks" should go for 330d manuals. Period.
For full on seat of your pants feel the 335d is a distant second to a manual Driver's Car 330d... Hence why the 330d is my weapon of choice, been there done that with the 335d. Where is the fun in burying your foot in the shag pile and the car taking care of things?
We can however all talk of what we think is best from our own points of view.
In my opinion, the 'Slush Matic' gearbox in the 35d's is its Achilles heel and saps all their willing to live by removing any kind of driver involvement that the manual gearbox gives in abundance.
My point is purely aimed at the gearbox and not the engine, we all know that the 35d has the ability to produce more power than the 330d, but the distance between the 2 when fettled with properly, lowers the 35d below the benchmark that the manual 330d can set.
For any kind of fast road driving or hot track laps, the 330d manual is a better package and faster than a 35d.
Dont get me wrong however, once the 35d is going, its too close to call, but the areas where the 35d with its auto box make you wait for the car to accelerate, the manual 330d is off and gone with no hesitation and it already has a good 4mph on the 35d side by side.
You guys must know, hold 3rd gear behind a car ready to overtake, when your gap comes, you press the accelerator and the car smoothly brings the power in and it by no means gives you 100% for a good second or 2, to me it always feels like you are waiting for the gearbox. This is my point entirely. If the 35d came with a manual option, I would have one without a shadow of a doubt, but in this instance, where we are now with what’s available, the 330d manual can be a better Performance Freaks car.
Я са го преведи на български, щото се намираме в България. Така ако почнеме да copy/paste от други форуми къде ше му излезе края ?!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани