325ix ужас
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
325ix ужас
Вчера патувах до хижа здравец и реших да натисна колата до горе по завоите , та да разбера има ли кяр от тея 218 кс и това 4х4 и останах доста разочарован. Влизаш в завоя , навиваш волана а тя си върви напред - дооооста лошо недозавиване , излизаме от завоя давам гас до дупка , тогава обаче тъпите скорости (автомат) докато разберат какво става аз забравям че карам. Половината път карах с включени системи , още по голям ужас. Влизам с гас в обратен завои , тръгва леко да заняся , тамън се изкефя и свършва всичко , имам чувството че системите връщат гаста и се мъчат да изправят колата и пак недозавиване. После ги спрях и беше малко по добре. А мотора за тея 218 к.с. трябва да върви доста повече , сега повече бучи отколкото да върви. Спирачките като загряха също не се представиха добре , накрая спираха плавно като реис общо взето уж си купуваш 218кс кола с нещо спортно в нея , а накрая единственното спортно е да вдигнеш 200 по магистралата така че за завои само задно + ръчка иначе е ташак работа. Доста се ядосах вчера та реших да споделя мъките си
It`s party time !
- kubica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
карам с зимни мишелин пилот нови 1ви сезон 255 / 40 / 17. Карах на ds , ама ръчката си е ръчка
It`s party time !
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Че е бавна като ускорение, бавна е.И това е кола за магистрала-влиза с такива скорости по завоите,че направо не ти се вярва
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
еми кат е 218коня на тия кила и задвижване,кво очакваш?треа се оплачеш на този,който я е купувал,ама май той няма такива проблеми
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
вземи си М3 млад човек си , не се подлъгваи с тия пенсионерски 325 ,или като колегата с кабриото 335 :>
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Проблема не е в конете и в гумите, а в X-drive .... нали са го направили интелигентен и постоянно сменя тягата между осите, от което не можеш един свестен дрифт да направиш. Лошото е че не се изключва ... Изпитах го преди седмица същото положение с едно Х6 ... много е неприятно - като спънат кон си
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Евелине , аз те разбирам напълно човек
Миналата зима на пистата на Божурище ,когато имаше адски много сняг в почти цяла България , Роската Коларов ми звънна човека (да е жив и здрав) и ми каза "Хайде да ходим на Божурище, Лъчо Ландикар с Импресата (бог да го прОсти) и още едно момче с Лансър Ево 8 ,ринат снега и пързалят,страхотно било" ... речено сторено - взехме и Шаро попътно той с Мката и като влязохме на пистата просто полудях 7,8 коли които се пързаляха страхотно ... Започна се - Шаро ми даде бяса ,съжали ме (кой знае как съм гледал жално ,като дете - загхарно петле хахаха ... ///М3-ката ми се видя уникален автомобил ,щом един автомобил дава голяма свобода на сняг,лед и най-общо настилки с много малко сцепление ,значи за мен това е невероятно добре изчислен и балансиран автомобил.Да ,неговата кола е такава ,но липсата на трети педал вляво просто убива всичко на което би могла да е способна тази адска машина ... Това с което си се качил да караш и да си правиш кефа за мен е една от последните автомобили на БМВ за тази цел
После Роската ми даде петицата с двете турбини - пак ме изкефи колата ,но отново автоматика ограничаваше това на което вероятно може да бъде способна във вариант с механични предавки , колата няма лаг ,силна е ,много добре балансирана ...
После Ицо Фанатик-а ми даде своята Е46 320д с механични предавки - там изобщо не ми хареса автомобила за такива изпълнения и каране ,има много лаг ,къс ий е работния диапазон в който човек може да разчита на мощност (аз като човек свикнал на бензинов мотор се убедих за себе си ,че тези автомобили са за хора ,които искат само да се развозват с БМВ)
Коя беше колата ,която ми напълни душата ли ?
ето тази
Перфектен баланс , механични предавки , бензинов двигател ,никакви системи за контрол на сцеплението , една нормална Е36 320i купе даде възможност за контролируеми дрифтове с 100 км/ч по цялата писта Никакви хиксове,никакви системи и п**ки майни На двете снимки с купето забележи какъв лед е отдолу и заради перфектния баланс,не особенно високото тегло и съединителя ,колата не се завъртя нито веднъж ,просто класа
п.с. На тези снимки аз съм азд волана на автомобилите ,на Шаро с Мката само няма снимка ...
Burningparis ми повели неговата кола ,за което съм му много благодарен
Аз на волана на Росен в дизеловия F-16
Ицето Фанатик-а в акция
Георги Пенчев
Миналата зима на пистата на Божурище ,когато имаше адски много сняг в почти цяла България , Роската Коларов ми звънна човека (да е жив и здрав) и ми каза "Хайде да ходим на Божурище, Лъчо Ландикар с Импресата (бог да го прОсти) и още едно момче с Лансър Ево 8 ,ринат снега и пързалят,страхотно било" ... речено сторено - взехме и Шаро попътно той с Мката и като влязохме на пистата просто полудях 7,8 коли които се пързаляха страхотно ... Започна се - Шаро ми даде бяса ,съжали ме (кой знае как съм гледал жално ,като дете - загхарно петле хахаха ... ///М3-ката ми се видя уникален автомобил ,щом един автомобил дава голяма свобода на сняг,лед и най-общо настилки с много малко сцепление ,значи за мен това е невероятно добре изчислен и балансиран автомобил.Да ,неговата кола е такава ,но липсата на трети педал вляво просто убива всичко на което би могла да е способна тази адска машина ... Това с което си се качил да караш и да си правиш кефа за мен е една от последните автомобили на БМВ за тази цел
После Роската ми даде петицата с двете турбини - пак ме изкефи колата ,но отново автоматика ограничаваше това на което вероятно може да бъде способна във вариант с механични предавки , колата няма лаг ,силна е ,много добре балансирана ...
После Ицо Фанатик-а ми даде своята Е46 320д с механични предавки - там изобщо не ми хареса автомобила за такива изпълнения и каране ,има много лаг ,къс ий е работния диапазон в който човек може да разчита на мощност (аз като човек свикнал на бензинов мотор се убедих за себе си ,че тези автомобили са за хора ,които искат само да се развозват с БМВ)
Коя беше колата ,която ми напълни душата ли ?
ето тази
Перфектен баланс , механични предавки , бензинов двигател ,никакви системи за контрол на сцеплението , една нормална Е36 320i купе даде възможност за контролируеми дрифтове с 100 км/ч по цялата писта Никакви хиксове,никакви системи и п**ки майни На двете снимки с купето забележи какъв лед е отдолу и заради перфектния баланс,не особенно високото тегло и съединителя ,колата не се завъртя нито веднъж ,просто класа
п.с. На тези снимки аз съм азд волана на автомобилите ,на Шаро с Мката само няма снимка ...
Burningparis ми повели неговата кола ,за което съм му много благодарен
Аз на волана на Росен в дизеловия F-16
Ицето Фанатик-а в акция
Георги Пенчев
Като почнете с тия системи много сте ми интересни... Винаги те са ви виновни
Аз пък не мога да кажа такова нещо за Х5. Зимата на снега много яко си се пързаля, вярно докато свикнеш в началото е кофти, но после се управлява много добре.
CheGevara написа:Проблема не е в конете и в гумите, а в X-drive .... нали са го направили интелигентен и постоянно сменя тягата между осите, от което не можеш един свестен дрифт да направиш. Лошото е че не се изключва ... Изпитах го преди седмица същото положение с едно Х6 ... много е неприятно - като спънат кон си
Аз пък не мога да кажа такова нещо за Х5. Зимата на снега много яко си се пързаля, вярно докато свикнеш в началото е кофти, но после се управлява много добре.
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ами така си е ...
Само да ти кажа нещо - за да встъпи една такава система в действие в проектирания автомобил , от конструктивна гледна точка се нагаждат доста неща още в проектна фаза само заради тях , даже и от към цели възли по автомобила ... Количествени и качествени промени от механична гледна точка ако искаш заради тях и просто ... не се получава
Георги Пенчев
Само да ти кажа нещо - за да встъпи една такава система в действие в проектирания автомобил , от конструктивна гледна точка се нагаждат доста неща още в проектна фаза само заради тях , даже и от към цели възли по автомобила ... Количествени и качествени промени от механична гледна точка ако искаш заради тях и просто ... не се получава
Георги Пенчев
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Kroki