Леко тресене на волана при 140км/ч
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Леко тресене на волана при 140км/ч
От няколко дена насам се усеща леко тресене на волана при скорост над 140км/ч. Някакви идеи от какво може да е освен паднал баланс, крива джанта или някакъв специфичен проблем с окачването?
Утре като за начало ще ходя на баланс на гумите.
Утре като за начало ще ходя на баланс на гумите.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
При мен втулките за центриране на джантите бяха скапани. Може и от това да е.
Si non confectus, non reficiat.
При 140 ако леко тресе
може и някой шарнир да е
отслабен и да има луфт.
Провери детайлите по предницата за
механични повреди.
Принципно БМВ нямат втулки
за оригинално вграждане, джантите
би трябвало да бъдат пасвани директно
може и някой шарнир да е
отслабен и да има луфт.
Провери детайлите по предницата за
механични повреди.
Zagy написа:При мен втулките за центриране на джантите бяха скапани. Може и от това да е.
Принципно БМВ нямат втулки
за оригинално вграждане, джантите
би трябвало да бъдат пасвани директно
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
naskoksan написа:...Принципно БМВ нямат втулки
за оригинално вграждане, джантите
би трябвало да бъдат пасвани директно...
Мойте джанти са от е39 и има разлика в диаметъра на главината. Затова се наложи да слагам втулки.
Si non confectus, non reficiat.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
MaXimal написа:Проблемът е решен вече. Тест драйв на магистралата го доказа
Честито, колега, това да ти е последния проблем
Какво излезе?
Si non confectus, non reficiat.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
MaXimal написа:Липсата на втулки
Хехе, честито за отстранения проблем. Аз мойте като ги сложих и колата направо заспа... Айде сега само да караш и да се кефиш
Si non confectus, non reficiat.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Извинете за глупавия въпрос - какви са ти я втулки и на всички джанти ли се слагат. Аз съм с оргиналните джанти на БМВ но имам сериозни проблеми с тресене при по-голяма скорост , както и при спиране и ускурение на дълъг път (не са джанти, дискове или баланс)
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Втулката е образно казано елемент, който обира луфта между вътрешния диаметър на отвора на джантата за главината и диаметъра на самата главина. На мен като ми правеха втулките само за проба ми сложиха джанта от е60 - заспа, никакъв луфт... Можеш да провериш дали при теб това е проблема като сложиш джантата, завиваш почти до края 2 от болтовете (примерно оставяш 2мм преди да стегнат, колкото джантата леко да хлопа) и разклащаш джантата нагоре-надолу. Ако има движение си за втулки
Преди да ми го хванат тоя проблем и аз бях минал през всичко - нови гуми, баланси, реглаж на предница и задница, прегледи... абе ходене по мъките беше. Пробвай когато можеш и кажи.
Преди да ми го хванат тоя проблем и аз бях минал през всичко - нови гуми, баланси, реглаж на предница и задница, прегледи... абе ходене по мъките беше. Пробвай когато можеш и кажи.
Si non confectus, non reficiat.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани