E90 320д AGR Ventil
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
E90 320д AGR Ventil
Здравейте колеги, сутринта ми светна на дисплея Check Engine - Higher emissions. Бях на диагностика в АТУ (аз съм в Германия в момента) и оттам ми казаха , че АГР вентилът е развалени и стои постоянно отворен. Според тях не е проблем и ако искам мога и така да си карам. Не ми се ходи тука в БМВ сервиз за смяна, а ще се прибирам към БГ след 2 седмици и въпросът ми е дали според вас мога да си карам засега така или трябва да го сменя веднага? Какво всъщност значи, че стои постоянно отворен. Минах 300км днес не усетих промяна в мощността. Помагайте какво да правя
Re: E90 320д AGR Ventil
AGR клапан се използва за рециркулация на
изгорели газове в двигателя, демек
връща допълнително газове за доизгаряне
в двигателя. Това се прави с оглед на
намаляване на вредни емисии.
Няма никакъв проблем да си караш така...
Доста хора всъност го изолират този клапан
изгорели газове в двигателя, демек
връща допълнително газове за доизгаряне
в двигателя. Това се прави с оглед на
намаляване на вредни емисии.
Няма никакъв проблем да си караш така...
Доста хора всъност го изолират този клапан
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: E90 320д AGR Ventil
Да изолират го,но това означава да не влизат никакви газове обратно в мотора а когато остане отворен за по-дълго време става така
Re: E90 320д AGR Ventil
Кофти гледка наистина, а за колекторите или за самия двигател какви са опасностите ако стои постоянно отворен? Че ще го сменям то е ясно, но искам в БГ, а не тук и докато се прибера имам 2 седмици и около 2500 км. Ще имам ли ядове после ако чак след толкова километри го сменя, а и мога ли от компа или I-Drive да нулирам само грешката, за да не ми свети на таблото отвратителната иконка на Check Engine? Благодаря Ви за отговорите до тук
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: E90 320д AGR Ventil
за толкова малко километри няма проблеми,а грешката само на диагностика може да се изчисти и ти при оправен проблем
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: E90 320д AGR Ventil
И да работи, и да не работи клапана, колекторите пак изглеждат така... Няма проблем да се прибереш с отворен клапан, а на дълъг път ще поизгори малко нагара и ще имаш по-малко за чистене като го отвориш тук
Never mistake motion for action...
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E90 320д AGR Ventil
Leon написа:И да работи, и да не работи клапана, колекторите пак изглеждат така... Няма проблем да се прибереш с отворен клапан, а на дълъг път ще поизгори малко нагара и ще имаш по-малко за чистене като го отвориш тук
Тука не си прав. Ако клапана е блокиран, колектора си седи чистичък.
Si non confectus, non reficiat.
Re: E90 320д AGR Ventil
Благодаря Ви за бързите отговори, а само да попитам оЩе неЩо,според вас Щом вентилът е застанал постоянно отворен може ли да бъде отремонтиран, има ли вероятност приЧината да е примерно спукана или откаЧена вакуум тръбиЧка или неЩо подобно, което не изискава подмяната на целия вентил.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: E90 320д AGR Ventil
Naiob написа:Благодаря Ви за бързите отговори, а само да попитам оЩе неЩо,според вас Щом вентилът е застанал постоянно отворен може ли да бъде отремонтиран, има ли вероятност приЧината да е примерно спукана или откаЧена вакуум тръбиЧка или неЩо подобно, което не изискава подмяната на целия вентил.
Да има такава възможност, ако си с вакума той се управлява от клапан както турбото, или по новите с ел отваряне и затваряне.... ако е спукана вакумна тръбичка и ли прецакан клапан самия АГР остава затворен!!!.... аз си мисля, че трябва да го свалиш и да го изчистиш и да пробваш да раздвижиш оста на клапана на ръка. Предполагам, ако не си с електронен АГР от нагар е запецнала оста му. Друг въпрос е ако ти се е скъсала вакумната мембрана на АГРа, но ако оста му не е запекла, той ше си стои затворен. Успех
В крайна сметка с ел АГР и турбо ли си или с вакумно управление са?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: E90 320д AGR Ventil
Доколкото в РеалОем разглеждах, май съм с вакуумно управление, но ти казваШ, че ако съ с вакуум трябва да стои постоянно затворен, а на мен на диагностиката ми казаха обратното, но нека колегите, които се занимавали с подобен проблем се произнесат, аз се сблъсках с тоя вентил едва преди няколко дни
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: E90 320д AGR Ventil
Щом си с вакум и ти стои отворен АГРа т.е. постоянно вкарва изг газове,1- то оста на клапана е запекла или 2 вакумния клапан подава постоянно вакум и държи отворен АГРа във втория случай трябва да смениш вакум клапана, за първия вариант, - сваляй го и го раздвижи, но не ползвай разяждащи препарати заради вакумната клапа на АГРа, че е гумена....Успех още веднъж.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: E90 320д AGR Ventil
Боян, идвай в събота ше го отворим и ше го почистим, верно може от боклуци да е останал отворен или както каза и Влади може просто да не реагира достатъчно добре (пак в следствие на боклуците).
значи до колкото и аз го гледам в РЕАЛоем излиза, че е с вакумно управление. А щом трябва да остава затворен ако вакуума се загуби, значи пружината по дифоулт го връща в затворено положение, а вакуума го регулира колко да е отворен, така ли да го разбирам ?
ей го и самия шит номер 14>
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
И още едно питане от къде АГР клапана взима вакуума за управлението ?
значи до колкото и аз го гледам в РЕАЛоем излиза, че е с вакумно управление. А щом трябва да остава затворен ако вакуума се загуби, значи пружината по дифоулт го връща в затворено положение, а вакуума го регулира колко да е отворен, така ли да го разбирам ?
ей го и самия шит номер 14>
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
И още едно питане от къде АГР клапана взима вакуума за управлението ?
Re: E90 320д AGR Ventil
Тоя АГР почна да си прави каквото си иска, сутринта като я 3апалих и никаква греШка нямаШе вече, лампата на таблото беШе и3гаснала. Карах 10км и не светна, та си мисля че проблема може да не е толко серио3ен та да се сменя целия вентил, а да 3аяжда понякога от мръсотия. Най вероятно с едно почистване да се оправи а?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: E90 320д AGR Ventil
ми като гледам май натам вървят нещата, явно се е позацапало там, ми в събота ше си поиграем малко и ше стане перфект. Ти ся на връщане може да пробвш да я поизръчкаш малко щом е загаснала лампата да видим ше светне ли пак, че нали ит тва ни бяха опасенията......
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: E90 320д AGR Ventil
намерих сумати материал как се чисти тоя АГР, свалянето му е 10мин. работа
само да запитам с какво е найъ добре да се почисти ?
Че тука по немските форуми разправят с бензин или със спирачна течност, дори метода със спирачната течност го дават да го потопиш и да пренощува така и после да подсушаваш и да слагаш обратно ?
само да запитам с какво е найъ добре да се почисти ?
Че тука по немските форуми разправят с бензин или със спирачна течност, дори метода със спирачната течност го дават да го потопиш и да пренощува така и после да подсушаваш и да слагаш обратно ?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани