Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Много странна работа, толкова много хора с един и съм проблем и никой не споменава нещо за разрешаването му.
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Смених филтъра за картерната вентилация, сега карам със страх пак да не вкара маслото в цилиндрите..
Как мога да разбера вакум помпата дали прави обратно налягане към мотора? Проблем със спирачките нямамм...
Как мога да разбера вакум помпата дали прави обратно налягане към мотора? Проблем със спирачките нямамм...
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
При мен, мисля че е от турбината, защото като извадих маркуча хвръкна яко масло от него, вкарва го и в цилиндрите защото колата почна да пуши.
Дайте съвет сега къде да го рециклирам? Колата е ремапната в ХЕАД Ауто, как да процедирам при рециклирането му? От София съм.
Дайте съвет сега къде да го рециклирам? Колата е ремапната в ХЕАД Ауто, как да процедирам при рециклирането му? От София съм.
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Самата турбина като я хванеш луфтове има ли,
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Най - интересното е че нямаше луфтове неговата майка.
Закарах я в Real turbo на околовръсното преди детелината на бул. България направиха му диагностика и ми казаха че средната част е била повредена и студената част духа в топлата от там прави високо налягане и избива през капчката по - малко масло. Дадоха ми и повредените части плюс 6 месеца гаранция и касов бон. Само за информация и помощ на колегите: струваше 480 рециклирането със средна част на melet, а с оригинална средна част 580. Турбината я рециклираха в рамките на деня, сутринта я закарах в 15:00 я взех и изглеждаше като чисто нова.
Закарах я в Real turbo на околовръсното преди детелината на бул. България направиха му диагностика и ми казаха че средната част е била повредена и студената част духа в топлата от там прави високо налягане и избива през капчката по - малко масло. Дадоха ми и повредените части плюс 6 месеца гаранция и касов бон. Само за информация и помощ на колегите: струваше 480 рециклирането със средна част на melet, а с оригинална средна част 580. Турбината я рециклираха в рамките на деня, сутринта я закарах в 15:00 я взех и изглеждаше като чисто нова.
- Koceto90191
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 22.03.2023
- Пол: Мъж
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
При мен има същия проблем смених капака на клапаните с оригинален с гарнитури всичко турбината е рециклирана и пак надува масло от филтъра на картерните газове колата и е мерена компресия майстора вика че е добре компресията колата се е форсирала 3 пъти като стигне до критични и върне веднага майстора има съмнение за спукано бутало или счупен сегмент някви съвети ако може от какво друго може да прави така
- djoko621
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.07.2019
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d Stage 1
- Мечтае да кара: F30 340i
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
При мен колата при тежко натоварване (4-та, 5-та газ до почти прекъсвач) след отнемане на газта изпушва бяло отзад и бронята и багажника ми стават в черни капки масло (конденз от пушенето). М47 163, с друго турбо, по-голям кулер и имам над 210коня. Казаха ми, че това е заради ccv клапана и аз просто ще го премахна. Маха се цялата пластмаса и се слага една метална плоча на негово място, с един щуцер и направо от там да излизат маслените пари. После вече или чрез един catch can обратно в турбото, или просто една тръба и да си излиза в атмосферата. Това ми се случваше и с предната турбина, и реално това беше една от причините да я сменя. След няколко дни ще пиша дали е подействало.
- ICHIBAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
djoko621 написа:При мен колата при тежко натоварване (4-та, 5-та газ до почти прекъсвач) след отнемане на газта изпушва бяло отзад и бронята и багажника ми стават в черни капки масло (конденз от пушенето). М47 163, с друго турбо, по-голям кулер и имам над 210коня. Казаха ми, че това е заради ccv клапана и аз просто ще го премахна. Маха се цялата пластмаса и се слага една метална плоча на негово място, с един щуцер и направо от там да излизат маслените пари. После вече или чрез един catch can обратно в турбото, или просто една тръба и да си излиза в атмосферата. Това ми се случваше и с предната турбина, и реално това беше една от причините да я сменя. След няколко дни ще пиша дали е подействало.
Колега,сподели дали си решил проблема?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- m1n1mal1st
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30.11.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
И при мен абсолютно същия проблем на 163 к.с. лее масло през картерния амркуч в турбината... някой ако е разрешил проблема нека сподели че съм на крачка от 10 килограмовия чук и да я захващам тая пумия неземна
Зулуми със задните гуми !
- kolev5833
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Имам същия проблем с Е91 318д, двигателя е М47 но е 122к.с. След рециклиране на турбото намали разхода на масло но пак го вкарва в интеркулера. CCV-то е сменени но не с оригинално, също вдига пара и пръска от капачката за маслото, гарнитурата на капака на клапаните е сменена. Иначе двигателя няма шумове и върви добре. Появи ми се и друг проблем и се чудя дали може да е симптом за вакуум помпа, когато колата е загасена натискам спирачката, след което съединителя за да запаля и спирачките изтърват, докато колата запали.
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Някой намери ли решение на проблема с горенето на масло. Колата е 320д 163коня.
Последно за 250-300км изгори около литър.
Рециклирано турбо,сменен клапан картерна вентилация с оригинален, проверени маслени пътища и пак го гори.
Вакуум помпата прави налягане, проверявам я като извадя някой вакуумно маркуче и го запуша с пръста и прави вакуум, пък и спирачките са добре.
От никъде не изпуска.
Последно за 250-300км изгори около литър.
Рециклирано турбо,сменен клапан картерна вентилация с оригинален, проверени маслени пътища и пак го гори.
Вакуум помпата прави налягане, проверявам я като извадя някой вакуумно маркуче и го запуша с пръста и прави вакуум, пък и спирачките са добре.
От никъде не изпуска.
- kolev5833
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
nov77 написа:Някой намери ли решение на проблема с горенето на масло. Колата е 320д 163коня.
Последно за 250-300км изгори около литър.
Рециклирано турбо,сменен клапан картерна вентилация с оригинален, проверени маслени пътища и пак го гори.
Вакуум помпата прави налягане, проверявам я като извадя някой вакуумно маркуче и го запуша с пръста и прави вакуум, пък и спирачките са добре.
От никъде не изпуска.
Здравейте, един майстор ми изключи егр и дпф и след това разхода на масло намаля доста, смени ми маслото и и долях 200мл. след 4500км.
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани