Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Повечето оцелели н54 до днес са със сменени помпи и инжектори (няколко пъти).
Въпреки това, такава кола за евридейка и то семейна не бих си взел.
Въпреки това, такава кола за евридейка и то семейна не бих си взел.
- empar
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Lenco написа:Повечето оцелели н54 до днес са със сменени помпи и инжектори (няколко пъти).
Въпреки това, такава кола за евридейка и то семейна не бих си взел.
Точно тук е разковничето!
Те може и да са сменени, но това не значи че и на мен няма да ми се случи да ги сменя.
Ако пък беше за съботно-неделна играчка не бих избрал Е9х за тоя мотор, а Е82/87 поради обясними причини.
пп. Не съм на 100% сигурен дали и с N55(ако вземе, че изпадне) ще стане номера за евридейка.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 133
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
empar написа:Вървенето на ужас е ясно! Откъм карантия и тунинг-пригодност е с класи над N55, но основните "болести" като дюзи и горивна помпа вече гонят 9 бона общо.
Приятел си взе ф10 с н55 преди 1-2 години и той плаща същата сметка за дюзи, бобини, вериги, лагери...
Всички Н мотори са твърдо НЕ за мен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани