Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10462
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Щатските 328 от 2007г. са с N52N/K, който няма драми. Даже ДИСА клапи няма
Never mistake motion for action...
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте.
Това ми е първо мнение от доста годинки насам, навремето бях доста по-активен тук, но реалната ми връзка ми с марката отдавна приключи и остана само да троша нерви с нея в моторспорта
Последното ми БМВ беше Е30-ска двоен стоп, преди цяла вечност (20+ години). Сега съм решил да си взема Е90/Е91, като ми се иска да попитам за съвети като цяло и конкретно за набелязаните от мен няколко обяви. Държа на кола преди фейслифта, бензинов мотор без директно впръскване, задължително без газова или метан, ръчни скорости, задно задвижване, нави (голяма с предимство, малка също е опция) и шибедах / панорама. Ориентирал съм се към 320i N46B20, но тъй като на година карам по 10-12 000 км. (основното ми каране е със служебен автомобил), 325i N52B25 откъм разход на гориво и данъци не ме плаши, откъм разходи за поддръжка обаче нямам идея в какви измерения се изразява разликата с 4-цилиндровия мотор. Знам, че вероятно има много информация относно тези коли и мотори, но все пак бих помолил за синтезиран съвет - кой мотор се е доказал като най-качествен, какво може да се очаква, освен най-баналните проблеми с водна помпа и разход на масло / гумички на клапаните, какво най-вече да се гледа като типични проблеми за конкретните коли при оглед. Пускам и няколко обяви от mobile.bg, ако някой е гледал колите наживо или има някакво мнение по обявите, снимките, или пък случайно е собственик на някоя от показаните коли - може да драсне някой ред тук или на лично. Хиляди предварителни благодарности!
320i
https://www.mobile.bg/obiava-11708119264601542-bmw-320-navigatsiya-panorama-parktronik-podgrev
https://www.mobile.bg/obiava-11710616392924445-bmw-320-i
https://www.mobile.bg/obiava-11704461140872403-bmw-320-e91
325i
https://www.mobile.bg/obiava-11709365431399729-bmw-325-i-218-k-s-navi-panorama-ksenon
https://www.mobile.bg/obiava-11697634022906600-bmw-325-e91
https://www.mobile.bg/obiava-11706628708687891-bmw-325-i-218-k-s-m
Това ми е първо мнение от доста годинки насам, навремето бях доста по-активен тук, но реалната ми връзка ми с марката отдавна приключи и остана само да троша нерви с нея в моторспорта
Последното ми БМВ беше Е30-ска двоен стоп, преди цяла вечност (20+ години). Сега съм решил да си взема Е90/Е91, като ми се иска да попитам за съвети като цяло и конкретно за набелязаните от мен няколко обяви. Държа на кола преди фейслифта, бензинов мотор без директно впръскване, задължително без газова или метан, ръчни скорости, задно задвижване, нави (голяма с предимство, малка също е опция) и шибедах / панорама. Ориентирал съм се към 320i N46B20, но тъй като на година карам по 10-12 000 км. (основното ми каране е със служебен автомобил), 325i N52B25 откъм разход на гориво и данъци не ме плаши, откъм разходи за поддръжка обаче нямам идея в какви измерения се изразява разликата с 4-цилиндровия мотор. Знам, че вероятно има много информация относно тези коли и мотори, но все пак бих помолил за синтезиран съвет - кой мотор се е доказал като най-качествен, какво може да се очаква, освен най-баналните проблеми с водна помпа и разход на масло / гумички на клапаните, какво най-вече да се гледа като типични проблеми за конкретните коли при оглед. Пускам и няколко обяви от mobile.bg, ако някой е гледал колите наживо или има някакво мнение по обявите, снимките, или пък случайно е собственик на някоя от показаните коли - може да драсне някой ред тук или на лично. Хиляди предварителни благодарности!
320i
https://www.mobile.bg/obiava-11708119264601542-bmw-320-navigatsiya-panorama-parktronik-podgrev
https://www.mobile.bg/obiava-11710616392924445-bmw-320-i
https://www.mobile.bg/obiava-11704461140872403-bmw-320-e91
325i
https://www.mobile.bg/obiava-11709365431399729-bmw-325-i-218-k-s-navi-panorama-ksenon
https://www.mobile.bg/obiava-11697634022906600-bmw-325-e91
https://www.mobile.bg/obiava-11706628708687891-bmw-325-i-218-k-s-m
Последна промяна ISATIS на 18 Мар 2024, 11:18, променена общо 2 пъти
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ISATIS написа:...
добре дошъл обратно
за 320и забравИ, хем ще ти скъса нервите, хем няма да ти достави удоволствие дори на луд късмет да попаднеш на читава бройка
с тези изисквания и предложения, аз бих погледнал само последната
разгледай 330и - 258 коня
например - https://www.mobile.bg/obiava-1171025252 ... veytsariya
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:ISATIS написа:...
...
Благодаря ти за отговора, добре съм те заварил
330i чисто психологически отива в една графа, в която не ми се искаше да ходя Бая време ми трябваше да се "накарам" да разглеждам 25-ци, за 30-ска все си мисля, че финансово не съм дорасъл. Разбира се, това го казвам с ясната идея, че имам 0 опит и знания за тия коли, напълно възможно е горницата в разход и данъци да е за сметка на значително по-малко проблеми - нямам идея наистина. Апропо, спомена, че 320 ще ми скъса нервите - имаш предвид, че е умряла и няма кеф от каране, или някакви по-неприятни проблеми с този (150 к.с.) мотор?
П.С. Едитнах предишното си мнение, че бях забравил да добавя в изискванията ръчни скорости.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10462
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
325 и 330 са една и съща кола на практика, с еднакъв разход и поддръжка, само върви по-малко. +1 към мнението на vicho
Never mistake motion for action...
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, насочил съм се към N55 E90 LCI - автомат или ръчка - което дойде както се казва. Повече предпочитам ръчката от гледна точка на усещане и "свързаност" с автомобила, но едно, че не мога да намеря такава второ, че след време като реша да я продавам май ще ми е доста по-трудно предвид увеличеното предпочитане и търсене на автоматици.
По принцип тъй като в България няма такива, а в Европа са на меко казано безумни цени (поне за годините си) съм си наумил да я вкарам от САЩ/Канада.
Като цяло, че има много изписано по темата има .. но исках да попитам за съвет от текущи/бивши скорошни собственици. Доста голяма част от информацията и мненията за този двигател са стари и със стари цени така да се каже. Отделно съм изгледал сигурно всяко едно информативно видео по въпросният двигател и както споменах съм изчел безброй много мнения/коментари и съвети, но за жалост голяма част от тях са 3-4-5 + годишни, което прави информацията малко неточна особено предвид ударната инфлация покрай ковид и като цяло последните 2 години.
Това, което ме интересува предимно е какво мога да очаквам от към поддръжка? Ясно ми, е че няма да се поддържа М57, но не искам и да взема нещо, което ще се прави всяка седмица - искам надеждна кола, с която да се излиза извън България и да ми е спокойно. БМВ-тата си ги поддържам преждевременно, а не когато нещо стане и следователно защо малко ме е страх от въпросният модел.. Нямам против каквото трябва да се смени дори и да не е близо до това да има нужда, а просто от гледна точка на сигурност, но четейки информация по форума мога спокойно да очаквам постоянно нещо ново да изскочи?
Работя от вкъщи следователно разход малко не ме интересува, тъй като ще се кара 10 дни в месеца едва ли не. Чувал съм легенди, че харчат по 20 градско, което ми звучи малко неприятно, но все си представям да е на газ-спирачка такова нещо, а не нормално каране?
Въобще не ме интересува и нямам планове да правя "проекти" по 600кс. Идвайки от М57, единствено бих направил някакъв супер лек ремап след подсилване на каквото е нужно (охладители и т.н.) както е нормалното, но дори и за това бих се замислил доста в случаят при наличието на 306к.с.
Благодаря предварително за всякакви съвети и информация
Забравих да спомена, че E90 LCI 335d/330d въобще не ме интересува, тъй като доста години карам вече дизел и нямам никакво желание да продължа поради дрънчене, вибриране, смърдене и т.н.
По принцип тъй като в България няма такива, а в Европа са на меко казано безумни цени (поне за годините си) съм си наумил да я вкарам от САЩ/Канада.
Като цяло, че има много изписано по темата има .. но исках да попитам за съвет от текущи/бивши скорошни собственици. Доста голяма част от информацията и мненията за този двигател са стари и със стари цени така да се каже. Отделно съм изгледал сигурно всяко едно информативно видео по въпросният двигател и както споменах съм изчел безброй много мнения/коментари и съвети, но за жалост голяма част от тях са 3-4-5 + годишни, което прави информацията малко неточна особено предвид ударната инфлация покрай ковид и като цяло последните 2 години.
Това, което ме интересува предимно е какво мога да очаквам от към поддръжка? Ясно ми, е че няма да се поддържа М57, но не искам и да взема нещо, което ще се прави всяка седмица - искам надеждна кола, с която да се излиза извън България и да ми е спокойно. БМВ-тата си ги поддържам преждевременно, а не когато нещо стане и следователно защо малко ме е страх от въпросният модел.. Нямам против каквото трябва да се смени дори и да не е близо до това да има нужда, а просто от гледна точка на сигурност, но четейки информация по форума мога спокойно да очаквам постоянно нещо ново да изскочи?
Работя от вкъщи следователно разход малко не ме интересува, тъй като ще се кара 10 дни в месеца едва ли не. Чувал съм легенди, че харчат по 20 градско, което ми звучи малко неприятно, но все си представям да е на газ-спирачка такова нещо, а не нормално каране?
Въобще не ме интересува и нямам планове да правя "проекти" по 600кс. Идвайки от М57, единствено бих направил някакъв супер лек ремап след подсилване на каквото е нужно (охладители и т.н.) както е нормалното, но дори и за това бих се замислил доста в случаят при наличието на 306к.с.
Благодаря предварително за всякакви съвети и информация
Забравих да спомена, че E90 LCI 335d/330d въобще не ме интересува, тъй като доста години карам вече дизел и нямам никакво желание да продължа поради дрънчене, вибриране, смърдене и т.н.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10462
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Н55 е доста изчистен откъм проблеми, а на щатските го няма маркетинговото малоумие със смяна на масло на 25к км, което е основната драма на всички мотори. Голямата болка там са инжекторите, но на повечето вече са сменяни от преден собственик и има голям шанс да извадиш късмет с индекс 12. Негативната страна е, че трудно се намира кола, която не е била при тунингист, често гето стар или мексиканец, а там е черна дупка какво са правили. Видиш ли и малка следа от тунинг по колата, стой далече, аз поне бих.
Never mistake motion for action...
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
Някой да знае нещо за тази 328-ца ? Ако някой я е гледал, може ли малко инфо ?
Че от няколко месеца седи, а мисля че е американка или канадка с N52K и е ръчка и ми грабна окото.
https://mobile.bg/11697656771881647
Някой да знае нещо за тази 328-ца ? Ако някой я е гледал, може ли малко инфо ?
Че от няколко месеца седи, а мисля че е американка или канадка с N52K и е ръчка и ми грабна окото.
https://mobile.bg/11697656771881647
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Stanimir330 написа:Здравейте,
Някой да знае нещо за тази 328-ца ? Ако някой я е гледал, може ли малко инфо ?
Че от няколко месеца седи, а мисля че е американка или канадка с N52K и е ръчка и ми грабна окото.
https://mobile.bg/11697656771881647
изглежда супер добре, има екстрички и цената е топ
по-добре не се бави, ами иди я виж
п.с. интересно на какви пари им идват тия коли, че и печалба да има
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10462
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Даже твърде добре изглежда... Чак ми се струва, че са претапицирани седалките. Тези са голям вносител като гледам, не е трудно да им дойде на цена, дори само да запълянт някой контейнер. Тези коли вече са по $1500, ама знам ли...
Never mistake motion for action...
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Малко ъпдейт по темата с 328цата.
Питах за ВИН номер, дадоха ми го, 2019та година е била в Монреал, на 185 000км, който ще са реални най - вероятно. Ще ходя да я видя началото на другия месец, ако някой не ме е изпреварил да я купи. Изглежда много свежа, седалките вярно изглеждат малко странни, но може и да са прани. Ще я видим.
Питах за ВИН номер, дадоха ми го, 2019та година е била в Монреал, на 185 000км, който ще са реални най - вероятно. Ще ходя да я видя началото на другия месец, ако някой не ме е изпреварил да я купи. Изглежда много свежа, седалките вярно изглеждат малко странни, но може и да са прани. Ще я видим.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Stanimir330 написа:Малко ъпдейт по темата с 328цата.
Питах за ВИН номер, дадоха ми го, 2019та година е била в Монреал, на 185 000км, който ще са реални най - вероятно. Ще ходя да я видя началото на другия месец, ако някой не ме е изпреварил да я купи. Изглежда много свежа, седалките вярно изглеждат малко странни, но може и да са прани. Ще я видим.
Я пусни вина тук
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това е ВИН-а на Е91-цата. WBAVT73547FV29209, не ми се плащаше за CARFAX, само в Auto-Records я проверих.
Не знам в CARFAX дали няма да излезе нещо по така за нея.
Не знам в CARFAX дали няма да излезе нещо по така за нея.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Stanimir330 написа:Това е ВИН-а на Е91-цата. WBAVT73547FV29209, не ми се плащаше за CARFAX, само в Auto-Records я проверих.
Не знам в CARFAX дали няма да излезе нещо по така за нея.
Няма инфо за удари.
Има сервизна кмпания активна за нея:
Retrofitting the component protection for union elbow
Другото по интересно е 2012г- "ALL WET BETWEEN FRONT DRIVER WINDOW TOP PILAR AND INNER WINDSHIELD SEAL, TOP FABRIC IS WET THERE IS RESIDUE STAIN ON THE FRONT INNER TOP DASH AREA UP TO 2.0 HR DIAG"
Да спестиш от проверка за кола която искаш да взимаш ми се вижда странно
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани