Bmw E46/E90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Bmw E46/E90
Какви са оновните прилики и различия между Bmw E46 и Е90?
Последна промяна E-46,320 на 17 Авг 2011, 8:48, променена общо 1 път
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
ми като почнеш от двигатели минеш през окачването та стигнеш до интериора ...
динамик драйфове... комфорт модул ... хеад ъп дисплай...
още повече датчици ...
тва за волана дето при ниска скорост или спрял върти6 само оботор и половина ... (как се казваше забрайх)
аве разликите са много
е90 няма купе
динамик драйфове... комфорт модул ... хеад ъп дисплай...
още повече датчици ...
тва за волана дето при ниска скорост или спрял върти6 само оботор и половина ... (как се казваше забрайх)
аве разликите са много
е90 няма купе
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- s
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
active steering на един приятел баща му замалко да се претрепе заради тая техника по волана за тва съм толкова против пък и според мен е гадно доклато свикнеш btw май rosen.kolarov е60 беше с такова нещо
sharo как ще няма купе бе???
sharo как ще няма купе бе???
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
active steering на един приятел баща му замалко да се претрепе заради тая техника по волана за тва съм толкова против пък и според мен е гадно доклато свикнеш
колега тва е невъзможно според мен .. то като се движиш с над 40 (примерно) вече си е нормално ... то е прогресивн колкото по бързо се движиш толко по голям ход на волана имаш....
аз на е60ката свиквам за 5 сек като се кача от е46цата ... ама виж обратното е малко по-сложно
MaXimal написа:s написа:active steering на един приятел баща му замалко да се претрепе заради тая техника по волана за тва съм толкова против пък и според мен е гадно доклато свикнеш btw май rosen.kolarov е60 беше с такова нещо
sharo как ще няма купе бе???
Не усети майтапа му
Е90 купе няма,
Е92 е купе
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
MaXimal написа:Не съм карал кола с active steering, но имам чувството, че ще е много удобно за из града.
особено при паркирането на тез лимузини .. ако щеш вярваи ама е60ката я паркирам по бързо от е46цата хехе
хем волана се върти супер лесно (нищо, че е с 19ки) хем много малко
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Sharo написа:MaXimal написа:Не съм карал кола с active steering, но имам чувството, че ще е много удобно за из града.
особено при паркирането на тез лимузини .. ако щеш вярваи ама е60ката я паркирам по бързо от е46цата хехе
хем волана се върти супер лесно (нищо, че е с 19ки) хем много малко
Е93то май е с нещо наречено servotronic, волана е супер лек при много ниски скорости и за паркиране е много лесно.
- BMW lover
- Любовника
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
e90-ката беше с Динамик драйв системата и е от голямо значение при по бърз завой с подхлъзване , а и в града е унакално с нея и дупките се избягват с лекота
А най се кефих старши като се качваше за пръв път на динамик драйв и с какъв захват тръгваше да прави обратния и ...... дрънннн , направо имах чувство че волана се усукваше
А най се кефих старши като се качваше за пръв път на динамик драйв и с какъв захват тръгваше да прави обратния и ...... дрънннн , направо имах чувство че волана се усукваше
- s
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
BMW lover написа:e90-ката беше с Динамик драйв системата и е от голямо значение при по бърз завой с подхлъзване , а и в града е унакално с нея и дупките се избягват с лекота
А най се кефих старши като се качваше за пръв път на динамик драйв и с какъв захват тръгваше да прави обратния и ...... дрънннн , направо имах чувство че волана се усукваше
е дайнамик драйв нее ли тва където ти държи купето хоризонтално all the time и се избягва накланяне??
Активно управление.
Активното управление осигурява на водачите по-добро управление и сцепление: тази система осигуряват по-добро поведение и мобилност дори и по криволичещи пътища.В кормилната колона е вградено планетно зъбно колело и в зависимост от ситуацията променя ъгъла на завиване, зададен от водача (superimposed steering). То увеличава ъгъла на завиване при ниски и средни скорости, докато при високи го намалява (напр. магистрали). При паркиране, тази опция улеснява маневрирането като намалява усилието за управление на волана.
Динамик драйв.
Динамик драйв е активна система за контрол върху окачването, предлагайки изключително висок стандарт на странична динамична стабилност (стабилност на купето). Тази стабилност се осигурява от активни стабилизиращи щанги на предния и задния мост - активни, поради въртящите се хидравлични елементи, действащи като инициаращи елементи, интегрирани в механичните стабилизиращи щанги. Комбинирани с два електронни клапана, тези елементи създават независими стабилизиращи сили в предния и задния мост, намалавайки люлееното на купето при завой. Динамик драйв по този начин осигурява голяма динамичност при всички скорости, оптимална управляемост и много добре балансирано поведение при промяна на товара в автомобила. Тези преимущества са особено благоприятни за пътниците на задните седалки: намаляването на клатушкането на пътниците до почти незначителни нива позволява и улеснява работата и четенето .Водачът, при завой, се облагодетелства значително от новия стандарт за прецизност на управление, особено при бързи маневри.
- BMW lover
- Любовника
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани