Bmw E46/E90

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.10.2006

Bmw E46/E90

Мнение от E-46,320 » 30 Май 2007, 14:57

Какви са оновните прилики и различия между Bmw E46 и Е90?
Последна промяна E-46,320 на 17 Авг 2011, 8:48, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 30 Май 2007, 17:10

ми като почнеш от двигатели минеш през окачването та стигнеш до интериора ...
динамик драйфове... комфорт модул ... хеад ъп дисплай...
още повече датчици ...
тва за волана дето при ниска скорост или спрял върти6 само оботор и половина ... (как се казваше забрайх)
аве разликите са много
е90 няма купе :mhihi: :mhihi:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 30 Май 2007, 19:09

Май всичко му е ново?


Sharo:
Powersteering май беше или нещо такова.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
Пол: Мъж
Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39

Мнение от s » 30 Май 2007, 19:40

active steering на един приятел баща му замалко да се претрепе заради тая техника по волана за тва съм толкова против пък и според мен е гадно доклато свикнеш btw май rosen.kolarov е60 беше с такова нещо
sharo как ще няма купе бе???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 30 Май 2007, 19:52

s написа:active steering на един приятел баща му замалко да се претрепе заради тая техника по волана за тва съм толкова против пък и според мен е гадно доклато свикнеш btw май rosen.kolarov е60 беше с такова нещо
sharo как ще няма купе бе???



Не усети майтапа му ;)

Е90 купе няма,
Е92 е купе
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 30 Май 2007, 20:16

active steering на един приятел баща му замалко да се претрепе заради тая техника по волана за тва съм толкова против пък и според мен е гадно доклато свикнеш

колега тва е невъзможно според мен .. то като се движиш с над 40 (примерно) вече си е нормално ... то е прогресивн колкото по бързо се движиш толко по голям ход на волана имаш....
аз на е60ката свиквам за 5 сек като се кача от е46цата ... ама виж обратното е малко по-сложно

MaXimal написа:
s написа:active steering на един приятел баща му замалко да се претрепе заради тая техника по волана за тва съм толкова против пък и според мен е гадно доклато свикнеш btw май rosen.kolarov е60 беше с такова нещо
sharo как ще няма купе бе???



Не усети майтапа му ;)

Е90 купе няма,
Е92 е купе

:yes:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 30 Май 2007, 20:26

Не съм карал кола с active steering, но имам чувството, че ще е много удобно за из града.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 30 Май 2007, 20:35

MaXimal написа:Не съм карал кола с active steering, но имам чувството, че ще е много удобно за из града.

особено при паркирането на тез лимузини .. ако щеш вярваи ама е60ката я паркирам по бързо от е46цата хехе
хем волана се върти супер лесно (нищо, че е с 19ки) хем много малко
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 30 Май 2007, 20:38

Sharo написа:
MaXimal написа:Не съм карал кола с active steering, но имам чувството, че ще е много удобно за из града.

особено при паркирането на тез лимузини .. ако щеш вярваи ама е60ката я паркирам по бързо от е46цата хехе
хем волана се върти супер лесно (нищо, че е с 19ки) хем много малко


Е93то май е с нещо наречено servotronic, волана е супер лек при много ниски скорости и за паркиране е много лесно.
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 30 Май 2007, 20:48

хайде сега глезотии :mhihi:
карали ли сте скоро кола без хидравлика?! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 30 Май 2007, 21:33

© написа:карали ли сте скоро кола без хидравлика?! :mhihi:



Случвало се е :mhihi:
Изображение

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 31 Май 2007, 0:26

e90-ката беше с Динамик драйв системата и е от голямо значение при по бърз завой с подхлъзване , а и в града е унакално с нея и дупките се избягват с лекота ;)

А най се кефих старши като се качваше за пръв път на динамик драйв и с какъв захват тръгваше да прави обратния и ...... дрънннн , направо имах чувство че волана се усукваше :mhihi: :mhihi:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
Пол: Мъж
Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39

Мнение от s » 31 Май 2007, 6:10

BMW lover написа:e90-ката беше с Динамик драйв системата и е от голямо значение при по бърз завой с подхлъзване , а и в града е унакално с нея и дупките се избягват с лекота ;)

А най се кефих старши като се качваше за пръв път на динамик драйв и с какъв захват тръгваше да прави обратния и ...... дрънннн , направо имах чувство че волана се усукваше :mhihi: :mhihi:

е дайнамик драйв нее ли тва където ти държи купето хоризонтално all the time и се избягва накланяне??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 31 Май 2007, 8:17

Активно управление.
Активното управление осигурява на водачите по-добро управление и сцепление: тази система осигуряват по-добро поведение и мобилност дори и по криволичещи пътища.В кормилната колона е вградено планетно зъбно колело и в зависимост от ситуацията променя ъгъла на завиване, зададен от водача (superimposed steering). То увеличава ъгъла на завиване при ниски и средни скорости, докато при високи го намалява (напр. магистрали). При паркиране, тази опция улеснява маневрирането като намалява усилието за управление на волана.


Динамик драйв.
Динамик драйв е активна система за контрол върху окачването, предлагайки изключително висок стандарт на странична динамична стабилност (стабилност на купето). Тази стабилност се осигурява от активни стабилизиращи щанги на предния и задния мост - активни, поради въртящите се хидравлични елементи, действащи като инициаращи елементи, интегрирани в механичните стабилизиращи щанги. Комбинирани с два електронни клапана, тези елементи създават независими стабилизиращи сили в предния и задния мост, намалавайки люлееното на купето при завой. Динамик драйв по този начин осигурява голяма динамичност при всички скорости, оптимална управляемост и много добре балансирано поведение при промяна на товара в автомобила. Тези преимущества са особено благоприятни за пътниците на задните седалки: намаляването на клатушкането на пътниците до почти незначителни нива позволява и улеснява работата и четенето .Водачът, при завой, се облагодетелства значително от новия стандарт за прецизност на управление, особено при бързи маневри.
Изображение

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 31 Май 2007, 10:53

Грешката е моя 8)
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook