Проблем с Е60 - ваноси?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- BabaIagaBG
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.10.2022
- Пол: Мъж
- Кара: собственик на Е60
- Мечтае да кара: Мечтае да я кара без проблеми
- Детайли за колата: 525i 2007 г. -> E60
N52B25
Проблем с Е60 - ваноси?
Здравейте колеги
след доста ходене по мъките реших и аз да задам въпрос.
първо за колата
BMW 525i 04.2007 двигателя е N52B25
проблема е следния: При закупуване на колата /нов внос-Видин/ колата имаше прекъсване на празен ход. След диагностика в сервиз специализиран за БМВ в гр. Бургас /няма да споменавам име заради рекламата/ ми казват като първа грешка ми излиза проблем със синхронизацията на валовете. поради невъзможност да я поемат колата помолвам да видят другите неща като свещи, кабели, масла. след като си вземам колата след някой и друг ден - прекъсването вече го няма. карам колата да я регистрирам в КАТ-бургас и при регистрацията ме спират от движение заради повишено отделяне на изгорели газове! водя я на друг майстор който го хвалят като човек който не си оставя работата несвършена. при него вече при диагностиката излиза проблем със ваносите /не с INPA или ISTA/. решава да почисти соленоидите + смяна на масло /казва че имало стружки във маслото/, изчиства грешките, кара ме да измина 15-тина километра за да се покажат наново. и ... ми казва ваносите са за смяна, ама по добре и веригата да сменя, а между другото и водната помпа да предвидя харч + работа цифром и словом 3400лв някъде. а колата си върви без проблеми няма прекъсване - има мощност...
а междудругото по отношение на изгорелите газове катализаторите били изтърбушени и ако ги сменя може и да си върна малкия талон от КАТ. /това е мое разсъждение/
та въпроса ми е : Какво ще ме посъветвате да направя оттук нататък!?!?!
наистина съм адски объркан!?!?
след доста ходене по мъките реших и аз да задам въпрос.
първо за колата
BMW 525i 04.2007 двигателя е N52B25
проблема е следния: При закупуване на колата /нов внос-Видин/ колата имаше прекъсване на празен ход. След диагностика в сервиз специализиран за БМВ в гр. Бургас /няма да споменавам име заради рекламата/ ми казват като първа грешка ми излиза проблем със синхронизацията на валовете. поради невъзможност да я поемат колата помолвам да видят другите неща като свещи, кабели, масла. след като си вземам колата след някой и друг ден - прекъсването вече го няма. карам колата да я регистрирам в КАТ-бургас и при регистрацията ме спират от движение заради повишено отделяне на изгорели газове! водя я на друг майстор който го хвалят като човек който не си оставя работата несвършена. при него вече при диагностиката излиза проблем със ваносите /не с INPA или ISTA/. решава да почисти соленоидите + смяна на масло /казва че имало стружки във маслото/, изчиства грешките, кара ме да измина 15-тина километра за да се покажат наново. и ... ми казва ваносите са за смяна, ама по добре и веригата да сменя, а между другото и водната помпа да предвидя харч + работа цифром и словом 3400лв някъде. а колата си върви без проблеми няма прекъсване - има мощност...
а междудругото по отношение на изгорелите газове катализаторите били изтърбушени и ако ги сменя може и да си върна малкия талон от КАТ. /това е мое разсъждение/
та въпроса ми е : Какво ще ме посъветвате да направя оттук нататък!?!?!
наистина съм адски объркан!?!?
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: Проблем с Е60 - ваноси?
Най вероятно веригата е за смяна колега, тия мотори си имат проблем с времето веригата се разпъва.
- BabaIagaBG
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.10.2022
- Пол: Мъж
- Кара: собственик на Е60
- Мечтае да кара: Мечтае да я кара без проблеми
- Детайли за колата: 525i 2007 г. -> E60
N52B25
Re: Проблем с Е60 - ваноси?
Благодаря за отговора!
говорих с майстора надълго и нашироко какво да очаквам и той сподели, че всичко е оригинално -> поне това което е разглеждал /колата е без сервизна история и не излиза в carvertical.com примерно/ и че колата е минимум на 500 000 км. и след по горния коментар - наистина май трябва да сменя веригата и ваносите.
говорих с майстора надълго и нашироко какво да очаквам и той сподели, че всичко е оригинално -> поне това което е разглеждал /колата е без сервизна история и не излиза в carvertical.com примерно/ и че колата е минимум на 500 000 км. и след по горния коментар - наистина май трябва да сменя веригата и ваносите.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани