Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- evgeni99
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 21.12.2019
- Местоположение: Ърманли
- Мечтае да кара: М8,alpina D5 S 2020
Re: Хидротрансформатор (торк)
Информативно да допълня, че хидрото след рециклажа изкара точно 17000км и започна да се е.... отново. Вчера както си карах по магистралата забелязах че стрелката на оборотомера ми играе много слабо, което ме навежда на мисълта, че ще имам пак ядове с торка.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Хидротрансформатор (торк)
Нали има 50 хиляди гаранция в Софтелектроникс?evgeni99 написа:Информативно да допълня, че хидрото след рециклажа изкара точно 17000км и започна да се е.... отново. Вчера както си карах по магистралата забелязах че стрелката на оборотомера ми играе много слабо, което ме навежда на мисълта, че ще имам пак ядове с торка.
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте колеги,
От 2 месеца съм в клуба на Е60, но вече запонаха проблемите. Колата е Е60 530xd LCI 235к.с. В началото всичко беше ок, но след около 2к изминати километри след закупуването скоростите започнаха да правят проблеми. Всичко започна с пресяцването като превключва от 3-та на 4-та и обратно. След това извънградско като натисна повече и трябва да върне от 6-та на 5-та влезе в авариен режим. Сега я забелязвам, че със съвем леко поддържане на скорост сваля от 6-та на 5-та после пак качва и после пак сваля. Така няколко пъти и после се изфорсира и забие на 2-ра или 3-та. Ако си ускорявам постепенно без да сваля скорост нямам никъкви проблеми. Появи се лек шум и вибрации в скоростите. Не съм минал повече от 300км. след като започна да прави проблеми.
Кутията е обслужвана 2 месеца преди да купя колата (филтър, картер, букса и масло 7 литра). Защо само 7 литра при положение, че събира 10 литра не ми е ясно. Явно обаче има и добавка след като в началото ги нямаше тези признаци на заминала кутия. Ясно е, че трябва да се прави и въпросите са ми няколко към колегите минали по този път.
1. Чета за нов торк - от къде мога да го купя и колко излиза като цена?
2. Явно че проблема не е само в торка - какво мога да очаквам още за смяна и колко би могло да излезе?
3. Правилно ли мисля, че имам проблем в мозъка на кутията и колко ще излезе ремонта му?
4. Как мога да проверя с кой модел кутия съм 6hp26 или 6hp28?
В момента хич не ми се иска да правя кутия за 3к+. Дали не е по добре да взема втора ръка една и да я обслужа добре, пък, ако нещо се обади в бъдеще ще се прави. Все си мисля, че и да даде проблем надали ще е толкова сериозен като проблема в моята кутия.
Направих си експеримент и ми инсталираха xHP Flashtool Stage 2. Първите 20км. всичко беше ок. Кутията стана като нова. Няма ритане на скорости, няма нищо. След това обаче положението стана по-зле. Утре предстои да ми върнат заводските настройки.
Ще си направя още един експеримент с добавка на Римет и ще видя какво ще стане. Ясно ми е, че това са временни решения.
Поздрави!
От 2 месеца съм в клуба на Е60, но вече запонаха проблемите. Колата е Е60 530xd LCI 235к.с. В началото всичко беше ок, но след около 2к изминати километри след закупуването скоростите започнаха да правят проблеми. Всичко започна с пресяцването като превключва от 3-та на 4-та и обратно. След това извънградско като натисна повече и трябва да върне от 6-та на 5-та влезе в авариен режим. Сега я забелязвам, че със съвем леко поддържане на скорост сваля от 6-та на 5-та после пак качва и после пак сваля. Така няколко пъти и после се изфорсира и забие на 2-ра или 3-та. Ако си ускорявам постепенно без да сваля скорост нямам никъкви проблеми. Появи се лек шум и вибрации в скоростите. Не съм минал повече от 300км. след като започна да прави проблеми.
Кутията е обслужвана 2 месеца преди да купя колата (филтър, картер, букса и масло 7 литра). Защо само 7 литра при положение, че събира 10 литра не ми е ясно. Явно обаче има и добавка след като в началото ги нямаше тези признаци на заминала кутия. Ясно е, че трябва да се прави и въпросите са ми няколко към колегите минали по този път.
1. Чета за нов торк - от къде мога да го купя и колко излиза като цена?
2. Явно че проблема не е само в торка - какво мога да очаквам още за смяна и колко би могло да излезе?
3. Правилно ли мисля, че имам проблем в мозъка на кутията и колко ще излезе ремонта му?
4. Как мога да проверя с кой модел кутия съм 6hp26 или 6hp28?
В момента хич не ми се иска да правя кутия за 3к+. Дали не е по добре да взема втора ръка една и да я обслужа добре, пък, ако нещо се обади в бъдеще ще се прави. Все си мисля, че и да даде проблем надали ще е толкова сериозен като проблема в моята кутия.
Направих си експеримент и ми инсталираха xHP Flashtool Stage 2. Първите 20км. всичко беше ок. Кутията стана като нова. Няма ритане на скорости, няма нищо. След това обаче положението стана по-зле. Утре предстои да ми върнат заводските настройки.
Ще си направя още един експеримент с добавка на Римет и ще видя какво ще стане. Ясно ми е, че това са временни решения.
Поздрави!
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колега, погледни страница 50 и 51, има доста информация за цените. Иначе твоята кола трябва да е с 6hp28. Успех.
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Хидротрансформатор (торк)
Exclusive89 написа:Колега, погледни страница 50 и 51, има доста информация за цените. Иначе твоята кола трябва да е с 6hp28. Успех.
Благодаря колега.
Изчел съм цялата тема. Питах, защото тук колегите споделят за цени около или малко над 2к, а след разговори с фирмите тук в София и Варна ми обявиха цени около или над 3к и се чудех от къде идва тази разлика.
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Хидротрансформатор (торк)
Да имат масло. Следващата седмица ще влиза колата в сервиз за скоростите.
- iasend
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 27.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 335xd
- Мечтае да кара: 350xd ;)
- Детайли за колата: F31 335xd
Re: Хидротрансформатор (торк)
Едно е рециклиране на торк съвсем друго сваляне, разглабяне, рециклиране, сглабяне, качване, картер с филтър и пълнене с масло
Sent from my G8441 using Tapatalk
Sent from my G8441 using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Хидротрансформатор (торк)
pepi_sky написа:Да имат масло. Следващата седмица ще влиза колата в сервиз за скоростите.
С това което си описал в по предишния си пост едва ли ще минеш само с торк.
При влизане на кутията в авариен режим при кик даун на 6та обикновенно записва грешка за пакета на съединител "Е", чел ли си я?
Ако това е така както предполагам, отиваш на пълен ребилд на кутията.
Напрактика проблема е в износени неправилно съединители на този пакет, поради износена втулка на вала, но никой няма да ти даде гаранция на ремонта ако поправи само това в кутията.
Затова ти дават оферта около 2400+лв. защото за тои пари ще ти смнят всички пакети, ще ти направят ревизия на клапанното тяло и ще ти рецикират торка, дори и на него нищо да му няма.
Елементите са свързнаи и от здравината на всички зависи работата на кутията.
Тоест ако не ти оправят торка и клапанното тяло и кутията не държи правилните налягания в нея, то съединителите бързо ще дадът фира отново.
Към горе описаната цена прибавяш и поне 200лв за сваляне и качване, + масло картер с филтър и букса и ето ти ги приблизително 3000лв.
- iasend
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 27.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 335xd
- Мечтае да кара: 350xd ;)
- Детайли за колата: F31 335xd
Re: Хидротрансформатор (торк)
За под половината пари по-добре стара кутия пък каквато дойде
Sent from my G8441 using Tapatalk
Sent from my G8441 using Tapatalk
Re: Хидротрансформатор (торк)
vld написа:pepi_sky написа:Да имат масло. Следващата седмица ще влиза колата в сервиз за скоростите.
С това което си описал в по предишния си пост едва ли ще минеш само с торк.
При влизане на кутията в авариен режим при кик даун на 6та обикновенно записва грешка за пакета на съединител "Е", чел ли си я?
Ако това е така както предполагам, отиваш на пълен ребилд на кутията.
Напрактика проблема е в износени неправилно съединители на този пакет, поради износена втулка на вала, но никой няма да ти даде гаранция на ремонта ако поправи само това в кутията.
Затова ти дават оферта около 2400+лв. защото за тои пари ще ти смнят всички пакети, ще ти направят ревизия на клапанното тяло и ще ти рецикират торка, дори и на него нищо да му няма.
Елементите са свързнаи и от здравината на всички зависи работата на кутията.
Тоест ако не ти оправят торка и клапанното тяло и кутията не държи правилните налягания в нея, то съединителите бързо ще дадът фира отново.
Към горе описаната цена прибавяш и поне 200лв за сваляне и качване, + масло картер с филтър и букса и ето ти ги приблизително 3000лв.
Само да кажа, че проблемът с пакет Е се решава относитело евтино, стига да си го правиш сам, а не при "специалисти".. На предишната ми кола имах проблем с кутията и по-конкретно с торка. Рециклирах го, ново масло, картер, както си трябва, но се оказа, че едновременно с това е имала и друг проблем, защото след рециклирането на 5-та буксуваше и влизаше в авариен режим. Записваше грешка за мониторинг на пакет Е и корекциите на този пакет бяха извън норма. Поръчах си втулки, свалих кутията, отворих пакетите - всички пакети изглеждаха добре, нямаше запалени дискове. Смених всички втулки+ няколко сегмента отпред на помпата. Сглобих, монтирах я, ново масло, изтриване на адаптации + корекции и проблемът с буксуването изчезна. Трудът от мен, втулките и сегментите около 150-200лв. Това е детска болест на тези кутии, а втулките не са скъпи, затова препоръчвам на всички, които ще рециклират торк, да си сменят и втулките, за да не свалят втори път кутията като мен.
- Richmond
- ентусиаст
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Re: Хидротрансформатор (торк)
vld написа:pepi_sky написа:Да имат масло. Следващата седмица ще влиза колата в сервиз за скоростите.
С това което си описал в по предишния си пост едва ли ще минеш само с торк.
При влизане на кутията в авариен режим при кик даун на 6та обикновенно записва грешка за пакета на съединител "Е", чел ли си я?
Ако това е така както предполагам, отиваш на пълен ребилд на кутията.
Напрактика проблема е в износени неправилно съединители на този пакет, поради износена втулка на вала, но никой няма да ти даде гаранция на ремонта ако поправи само това в кутията.
Затова ти дават оферта около 2400+лв. защото за тои пари ще ти смнят всички пакети, ще ти направят ревизия на клапанното тяло и ще ти рецикират торка, дори и на него нищо да му няма.
Елементите са свързнаи и от здравината на всички зависи работата на кутията.
Тоест ако не ти оправят торка и клапанното тяло и кутията не държи правилните налягания в нея, то съединителите бързо ще дадът фира отново.
Към горе описаната цена прибавяш и поне 200лв за сваляне и качване, + масло картер с филтър и букса и ето ти ги приблизително 3000лв.
За жалост колега, действителността тука е съвсем различна в ШИБАНИТЕ сервизи, все повече хора чувам как дават по 2.5-3к и в последствие кутиите им пак не работят както трябва, а реално има спестяване на някои неща не сменят всичките пакети, слагат кофти масло и т.н, а за проверка на клапанно тяло само и единствено във Варна се прави това МИД АВТО или Софтелектроникс, тука в София няма такъв сервиз с нужната апаратура. Рециклиране на торк за мен лично не е ок вариант, както доста неща в БГ рециклажа е някакъв страшен компромис и няма нищо общо с новото и си е ходене по мъките, особено за човек който си познава колата, аз съм с рециклиран торк и има разлика.
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Хидротрансформатор (торк)
Малко ъпдейт по моя въпрос. Колата от няколко дни е в сервиз при доверени хора за плануван ремонт на скоростната кутия и още няколко неща. Останахме изненадани обаче като източихме маслото в кутията. Маслото прилича на цвят като кафе. По картера има нещо като грес. Т.е. никакво масло, букса и т.н. не е сменяно. Чудно ми е как тогава имам от предишния собственик на колата фактура с касова бележка, че са сменяни в сервиз при колеги тук във форума от 07 месец тази година. Аз съм купил колата 10 месец. Както и да е. Понеже мойте хора са във Велико Търново, пътувах до там за да оставя колата. През целия път кутията работеше без никакви проблеми. Маслото и всичко останало е сменено. Правиха се проби и всичко с кутията е на ред. Включва добре скоростите, няма ритане, няма приплъзване, няма вибрации. В момента е разглобена колата за пълно обслужване и от следващата седмица ще има още проби на скоростите. В снимките по-долу може да видиде какво беше като се източи маслото.
Поздрави!
Поздрави!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колега, маслото в чашката не изглежда много старо. Освен това, като имаш предвид, че се сменя грубо 2/3 от него при смяна, то е нормално да е с такъв цвят. Най-лесно ще добиеш представа дали е сменяно маслото по датата на картера, ако датата на производство е сравнително нова, то със сигурност е сменяно. За съжаление, това, на което му казваш грес не е грес, а прах от износването на фрикционните дискове и евентуално много ситни стружки. Ако обаче датата на картера е пресна, и маслото е сменяно, то тази 'грес' никак не е добре да я има за толкова малко време, и аз не бих затворил кутията така на твое място. Датата на моя картер беше от средата на 16-та година, и нямаше нищо освен масло.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани