tips & tricks
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: tips & tricks
Прочетох темата, разбрах някои интересни неща, но така и не разбрах (мисля, че ще бъде полезно и на други) какъв е смисъла да коригирам топло - студено от iDriva-а? Не е ли логично да задам температурата в съответните градуси от скрол-бутона на таблото и нещата да приключат? Може би аз пропускам идеята на производителя:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: tips & tricks
Моето предположение е ,че това е температурата на усещане - дали въздушния поток да се усеща по-топъл или по-хладен. А с врътката вече се избира просто реалната температура. Но, както казах това е само предположение.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: tips & tricks
Май не е точно така, защото ако е на червено и пусна климатика - студено изобщо не идва, ако пък е на синьо - топло не иска да тръгне, на колкото и градуса да го сложа.
С две думи ако искам да сменя от топло на студено или обратно трябва хем да настроя градусите от скрол-бутона, хем да влизам през iDrive-а и там да настройвам. Не виждам смисъла.
С две думи ако искам да сменя от топло на студено или обратно трябва хем да настроя градусите от скрол-бутона, хем да влизам през iDrive-а и там да настройвам. Не виждам смисъла.
Re: tips & tricks
Това променя само температурата на централните духалки (вкл и тез до вратите). Ако искате да не влизате в i drive-а си го оставяте в неутрално (бяло) и тогава температурата ще е еднаква навсякъде и ще си я променяте от врътките.
Аз лично целогодишно температурата ми е на 22 градуса, като коригирам само от i drive-а
Аз лично целогодишно температурата ми е на 22 градуса, като коригирам само от i drive-а
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
tips & tricks
Значи ако го оставя на бяло, в духалките може да тръгне както студено от климатика, така и топло от парното, така ли? Ако е така - супер, но пак не разбирам идеята, 22гр. са си винаги 22гр., защо е нужно да го коригираш от iDrive-а? Може би идеята е пускаш си климатик на 22гр, и слагаш на дисплея червено за да може въздухът, който духа директно в теб да не е студен?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: tips & tricks
Колега, идеята е като си настроиш температурата на 26 градуса зимата, температурата в купето да е 26 градуса, но духалките, които ти духат точно насреща да духат студено и да можеш да дишаш нормално. Аз лично обичам да ми е топло, но да дишам студен въздух. В краката и на прозореца температурата на въздуха е 50 градуса за да стане топло в колата, а температурата на централните духалки е 10 градуса примерно...
- tweety88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.06.2018
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60
- Детайли за колата: 530d 2008 г. 235 к.с.
Re: tips & tricks
Ако не греша идеята е точно както на климатика вкъщи - и при зимен и летен режим имаш температура, но въпреки всичко ти му казваш дали да е на топъл или студен режим.
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: tips & tricks
tweety88 написа:Ако не греша идеята е точно както на климатика вкъщи - и при зимен и летен режим имаш температура, но въпреки всичко ти му казваш дали да е на топъл или студен режим.
Грешиш колега. Нали може и в двата случая да искаш температурата ти да е 25градуса...в единия случай е зима, всичко е ледено (прозорци, ламарини, седалки) и за да постигнеш 25 градуса постъпващите въздух в купето е от порядъка на 50-55градуса (както климатика във вас когато не си е достигнал температурата), а в другия случай всичко в купето е горещо и излъчва топлина и за да достигнеш отново температура от 25 градуса, въздуха от духалките трябва да е много много студен (от порядъка на 5-6градуса). Може и да не ти се вярва, но е толкова. Колата е достатъчно умна и сама знае кога да духа горещо, кога хладно, кога студено. Системата има достатъчно датчици...едно на ръка, че има датчици в купето и на авто режим лятото духа най студено към челното стъкло нагоре(защото студеното пада долу и краката ти ще премръзнат, това което дишаш ще е по горещо). А самата идея на това червено, бяло и синьо я написа колега по нагоре, а се опитах в предишния си пост да я дообясня, понеже колегата не е разбрал явно.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: tips & tricks
Всичко е така само дето на ауто и при неизпотено предно стъкло не духа нищо на челното стъкло
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: tips & tricks
adovet написа:Всичко е така само дето на ауто и при неизпотено предно стъкло не духа нищо на челното стъкло
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
При мен лятото ако натисна бутона ауто духа най-много на челното стъкло. Зимата също си духа там без да е изпотено но точно колко не мога да кажа...
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: tips & tricks
Най вероятно имаш проблем с фог сензораsstancho89 написа:adovet написа:Всичко е така само дето на ауто и при неизпотено предно стъкло не духа нищо на челното стъкло
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
При мен лятото ако натисна бутона ауто духа най-много на челното стъкло. Зимата също си духа там без да е изпотено но точно колко не мога да кажа...
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: tips & tricks
andy написа:Това променя само температурата на централните духалки (вкл и тез до вратите). Ако искате да не влизате в i drive-а си го оставяте в неутрално (бяло) и тогава температурата ще е еднаква навсякъде и ще си я променяте от врътките.
Аз лично целогодишно температурата ми е на 22 градуса, като коригирам само от i drive-а
В студените дни, ако е на бяла чертичка 22-23 градуса на ауто духа хладък въздух. Ако е на червено последна степен 22-23 духа топло и горещо.
- Mapuo
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 23.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '96 BMW E39 520i
Re: tips & tricks
Помня, че още на 39ките го имаше това, но там вместо idrive имаше просто врътка между централните духалки Имаме я и при е60, но само за задните седалки, предполагам идеята е същата.
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: tips & tricks
И аз винаги съм се чудил защо е така с тове топло и студено. Преди карах Пасат и там климатроника сам си определяше според околната температура дали да духа студено на 24 градуса или топло.
Имам едно питане, от духалките които са срещу задните седалки духа само студено, няма значение че завъртам на топло. Защо е така, къде може да е проблема?
Имам едно питане, от духалките които са срещу задните седалки духа само студено, няма значение че завъртам на топло. Защо е така, къде може да е проблема?
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: tips & tricks
Mapuo написа:Помня, че още на 39ките го имаше това, но там вместо idrive имаше просто врътка между централните духалки Имаме я и при е60, но само за задните седалки, предполагам идеята е същата.
Аз помня още от е34 имаше тази врътка на средните духалки.
Искам да споделя също, че съм много доволен от колегата vladobate (Владимир Вандов), който направи ревизия на двете турбини на моята кола. Цена доста под официалните сервизи, а отношението беше, все едно са свалени от личният му автомобил. Да не казвам, че понеже бързах и му го споделих, вчера ми ги докара от Пловдив, за да ми спести време от транспорт по куриери, като даже дойде до адресът на който живея. Вярно, с него се познаваме отдавна, но не очаквах такъв жест от негова страна.
Няма да сбъркате, ако се обърнете към него за ремонт или профилактика на турбо.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани