Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- disappear
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 29.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd e61 530xi
- Мечтае да кара: E39 m5
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Здравейте колеги от няколко месеца съм собственик на е61 530хi ръчка,прочетох цялата тема но не срещнах подобен проблем.Знам че този мотор(n52b30)работи в диапазон на градуси 100/110,но не съм очаквал перката на охлаждането да се включва толкова често,сменил съм целият антифриз,закачих я на диагностика(ista)никакави грешки.Имам и газова,казвам си айде на газ,голяма температура но и на бензин го прави.Да ви попитам това нормално ли е?
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Колеги... Някой има ли идея при подмяната на уплътнението на панорамата, дали има начин да се смени и уплътнението между двете стъкла?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
disappear написа:Здравейте колеги от няколко месеца съм собственик на е61 530хi ръчка,прочетох цялата тема но не срещнах подобен проблем.Знам че този мотор(n52b30)работи в диапазон на градуси 100/110,но не съм очаквал перката на охлаждането да се включва толкова често,сменил съм целият антифриз,закачих я на диагностика(ista)никакави грешки.Имам и газова,казвам си айде на газ,голяма температура но и на бензин го прави.Да ви попитам това нормално ли е?
Да този мотор работи на такава температура в ЕКО режим, ако я подкараш по мъжката ще мине в друг и ще падне на 80 градуса.
Така е направена за по ниски вредни емисии. Лекува се с ремап на мотора и изключване на ЕКО картата
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Здравейте колеги,и аз се обзаведох с едно семейно комби е61 та имам едно питане,четох цялата тема но нямаше подобен проблем. Проблемът ми е с 5 тата врата ,хидравличен багажник,отваря се няма ядове но не може да се задържи отворен,задържа се около 10 сек и започва да се затваря сам,ако не успея да нахвърлям торбите ще ме затисне,доляхме масло ,и това като че ли влоши нещата или просто времето се стопли и за това така се получи....къде да търся проблема?
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Колеги кое е релето за софтклоуз на багажника при Е61? Нещо спря да се затваря автоматично
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Здравейте! Може и да е писано, но аз не намерих поне, за което се извинявам предварително!
Та ходих при посочените назад в темата момчета на бул.Цветан Лазаров - уж оправили някакви кабели. Преди това два-три пъти заварих багажника отворен, имах и аномалии с комфорт достъпа. Антената е правена преди мен, силиконирана е и не се мокри.
Та от вчера вечерта не се отварят заден капак, прозорчето към него, не светят плафоните в купето и светлините на мигачите при заключване. Плафоните светва единствено от бутона вътре на големия плафон. Багажникът не се отваря от никъде - нито ключ, нито бутон вътре. Не се отварят и задните врати - нито ключ, нито дръжките отвътре.
Аз подозирам кабелите, понеже ми казаха, че имало само два оголени и са ги оправили. Аз ги питах предварително може ли да сменим целите снопове и колко ще струва. Казаха да, 250 лева общо. В крайна сметка ми взеха 150 за два кабела, като седмица и малко след това съм в сегашната драма...
Сега въпросът е откъде да я почна, щото не знам как да я отворя - ключ отзад не виждам да има, та вероятно нещо отвътре ще трябва да става
Колата е е61 фейс.
На тия телефонните диагностики не излизат грешки, свързани с такъв проблем.
Бушоните отпред са здрави, в багажника засега не ги стигам...
Та ходих при посочените назад в темата момчета на бул.Цветан Лазаров - уж оправили някакви кабели. Преди това два-три пъти заварих багажника отворен, имах и аномалии с комфорт достъпа. Антената е правена преди мен, силиконирана е и не се мокри.
Та от вчера вечерта не се отварят заден капак, прозорчето към него, не светят плафоните в купето и светлините на мигачите при заключване. Плафоните светва единствено от бутона вътре на големия плафон. Багажникът не се отваря от никъде - нито ключ, нито бутон вътре. Не се отварят и задните врати - нито ключ, нито дръжките отвътре.
Аз подозирам кабелите, понеже ми казаха, че имало само два оголени и са ги оправили. Аз ги питах предварително може ли да сменим целите снопове и колко ще струва. Казаха да, 250 лева общо. В крайна сметка ми взеха 150 за два кабела, като седмица и малко след това съм в сегашната драма...
Сега въпросът е откъде да я почна, щото не знам как да я отворя - ключ отзад не виждам да има, та вероятно нещо отвътре ще трябва да става
Колата е е61 фейс.
На тия телефонните диагностики не излизат грешки, свързани с такъв проблем.
Бушоните отпред са здрави, в багажника засега не ги стигам...
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Z3Ro* написа:Сега въпросът е откъде да я почна, щото не знам как да я отворя - ключ отзад не виждам да има, та вероятно нещо отвътре ще трябва да става
Колата е е61 фейс.
Бушоните отпред са здрави, в багажника засега не ги стигам...
Ако си спомням правилно багажника се отваряше от вътре, от отделението кадето е аварийния триъгълник на вратата
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Иди просто при oci и да се свършва драмата.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Здравейте, имам няколко въпроса, касаещи ДПФ-а. Колата е 530xd 231кс. Проблема е, че колата не си прави регенерация, като единствените грешки, които записва са 480А, 481А, 4D00 (най-често първата), все грешки за ДФП или backpressure sensor bank 1. Няма грешки за свещи, реле, подгрев на горивен филтър и тн., все неща, които съм отремонтирал/сменил и тн. Сензора за налягане работи, защото си отчита различни стойности. Примерно, когато е запушен ДПФ отчита 50-60mbar, а когато ѝ направя принудителна регенрация 15-20mbar, когато го разкача е 0.
Колата има проблем, че е спукан изпуск. колектор. Опушва доста и то директно към въздушния филтър. Четох някъде, че някои от тия грешки, за които съм писал, са и вкл. заради мръсен въздушен филтър. Може ли наистина това да е причината да ги регистрира? Проблема е, че не намирам нов колектор (освен ОЕМ), а според различни сайтове ми излизат два номера: 11627811449 и 11627801714. Чувал съм, че не карат много, ако се пробва да се заварява.... Сега съм ѝ сменил масло и филтри, направил съм ѝ принудителна регенерация и ще видя колко бързо ще започне да отчита грешките наново. Предполагам, че като се покачи налягането.
Поздрави!
Колата има проблем, че е спукан изпуск. колектор. Опушва доста и то директно към въздушния филтър. Четох някъде, че някои от тия грешки, за които съм писал, са и вкл. заради мръсен въздушен филтър. Може ли наистина това да е причината да ги регистрира? Проблема е, че не намирам нов колектор (освен ОЕМ), а според различни сайтове ми излизат два номера: 11627811449 и 11627801714. Чувал съм, че не карат много, ако се пробва да се заварява.... Сега съм ѝ сменил масло и филтри, направил съм ѝ принудителна регенерация и ще видя колко бързо ще започне да отчита грешките наново. Предполагам, че като се покачи налягането.
Поздрави!
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
sysmurdoc написа:Колеги... Някой има ли идея при подмяната на уплътнението на панорамата, дали има начин да се смени и уплътнението между двете стъкла?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
serafima написа:Здравейте, имам няколко въпроса, касаещи ДПФ-а. Колата е 530xd 231кс. Проблема е, че колата не си прави регенерация, като единствените грешки, които записва са 480А, 481А, 4D00 (най-често първата), все грешки за ДФП или backpressure sensor bank 1. Няма грешки за свещи, реле, подгрев на горивен филтър и тн., все неща, които съм отремонтирал/сменил и тн. Сензора за налягане работи, защото си отчита различни стойности. Примерно, когато е запушен ДПФ отчита 50-60mbar, а когато ѝ направя принудителна регенрация 15-20mbar, когато го разкача е 0.
Колата има проблем, че е спукан изпуск. колектор. Опушва доста и то директно към въздушния филтър. Четох някъде, че някои от тия грешки, за които съм писал, са и вкл. заради мръсен въздушен филтър. Може ли наистина това да е причината да ги регистрира? Проблема е, че не намирам нов колектор (освен ОЕМ), а според различни сайтове ми излизат два номера: 11627811449 и 11627801714. Чувал съм, че не карат много, ако се пробва да се заварява.... Сега съм ѝ сменил масло и филтри, направил съм ѝ принудителна регенерация и ще видя колко бързо ще започне да отчита грешките наново. Предполагам, че като се покачи налягането.
Поздрави!
Смени колектора с чугунен, на 235кс. фейс и 197кс. пак фейс са такива фабрично, не се занимавай да ремонтираш тенекията няма да стане.
А дпф-а за да регенерира трябва да няма грешки за сензорите му, релето и свещите не играят. Регенерецията се спира от дросел, грешка за егр, и всички сензори по ДПФ-а, както и ако не загрява (тоест отворени термостати).
- disappear
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 29.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd e61 530xi
- Мечтае да кара: E39 m5
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Здравейте колеги имам странен проблем с запалването на колата.Чува как тръгва да работи бензиновата помпа,след това се чува 1 звук като изчукване все едно стартера не може да завърти и до там.Изваждам ключа повтарям тази процедура 2/3 пъти и на 4/5 път пали от раз.Като запали и работи няколко минути,после нямам проблем с запалването.Друго което ми прави като искам да я запаля стартера завърта и почва да се дави колата,все едно няма приток на гориво,изчаквам няколко минути и и пали без проблем.Проблема се получава като престои 10/12 без да я паля.Закарах я на диагностика никакъв проблем не откриха,акумулатора е на няколко месеца,регистрирах го с carly,свещите според диагностиката са читави,колата е с имобилайзер и аларма,смених превантивно батерията на имобилайзера но никакъв ефект.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Здравейте имам въпрос към хората с хидравлични багажници,когато отворите багажника щората вдига ли се? Мойта се вдига когато си реши,но пък отворя ли само прозорчето е всеки път безотказно? И още нещо на самата щора там дето влиза в релсата има нещо като ролчица магнит при мен е само от едната страна така ли трябва да е? Благодаря
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Z3Ro* написа:Здравейте! Може и да е писано, но аз не намерих поне, за което се извинявам предварително!
Та ходих при посочените назад в темата момчета на бул.Цветан Лазаров - уж оправили някакви кабели. Преди това два-три пъти заварих багажника отворен, имах и аномалии с комфорт достъпа. Антената е правена преди мен, силиконирана е и не се мокри.
Та от вчера вечерта не се отварят заден капак, прозорчето към него, не светят плафоните в купето и светлините на мигачите при заключване. Плафоните светва единствено от бутона вътре на големия плафон. Багажникът не се отваря от никъде - нито ключ, нито бутон вътре. Не се отварят и задните врати - нито ключ, нито дръжките отвътре.
Аз подозирам кабелите, понеже ми казаха, че имало само два оголени и са ги оправили. Аз ги питах предварително може ли да сменим целите снопове и колко ще струва. Казаха да, 250 лева общо. В крайна сметка ми взеха 150 за два кабела, като седмица и малко след това съм в сегашната драма...
Сега въпросът е откъде да я почна, щото не знам как да я отворя - ключ отзад не виждам да има, та вероятно нещо отвътре ще трябва да става
Колата е е61 фейс.
На тия телефонните диагностики не излизат грешки, свързани с такъв проблем.
Бушоните отпред са здрави, в багажника засега не ги стигам...
Не са оправени кабелите в паните, това е няма какво друго да е.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
vld написа:Z3Ro* написа:Здравейте! Може и да е писано, но аз не намерих поне, за което се извинявам предварително!
Та ходих при посочените назад в темата момчета на бул.Цветан Лазаров - уж оправили някакви кабели. Преди това два-три пъти заварих багажника отворен, имах и аномалии с комфорт достъпа. Антената е правена преди мен, силиконирана е и не се мокри.
Та от вчера вечерта не се отварят заден капак, прозорчето към него, не светят плафоните в купето и светлините на мигачите при заключване. Плафоните светва единствено от бутона вътре на големия плафон. Багажникът не се отваря от никъде - нито ключ, нито бутон вътре. Не се отварят и задните врати - нито ключ, нито дръжките отвътре.
Аз подозирам кабелите, понеже ми казаха, че имало само два оголени и са ги оправили. Аз ги питах предварително може ли да сменим целите снопове и колко ще струва. Казаха да, 250 лева общо. В крайна сметка ми взеха 150 за два кабела, като седмица и малко след това съм в сегашната драма...
Сега въпросът е откъде да я почна, щото не знам как да я отворя - ключ отзад не виждам да има, та вероятно нещо отвътре ще трябва да става
Колата е е61 фейс.
На тия телефонните диагностики не излизат грешки, свързани с такъв проблем.
Бушоните отпред са здрави, в багажника засега не ги стигам...
Не са оправени кабелите в паните, това е няма какво друго да е.
Напротив, оказа се проблем с ГМ-а, който впоследствие изгоря и колата остана заключена. Също така смених и една антена от комфорт достъпа, която е под задната броня. Дали антената по някакъв начин е скапала модула, не знам. Но модулът беше изгорял, а за антената имаше записани съобщения, че в някои моменти не е работила. Като гледам, не съм го споменал, но понякога имаше и грешки на борда за утечка, които след смяна на описаните неща също изчезнаха. Сега всичко е наред с тия драми. Кабелите си бяха наред, защото като разкачих, някой беше сменял сноповете - таксуваха ме 150 камъка за ремонт, който според мен е протекъл в някаква шано диагностика, сваляне на пластмасите, щракане на копчето и край. Както и да е, трябва да се изкарват пари...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани