Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Здравейте. Имам следното питане. Възможно ли е на 525 2007-а година (facelift) да се смени еднозоновия климатроник с двузонов ? Знам че смяната на климатик с климатроник е тегава история, но не можах да намеря тема подобна на моята. Също така знаете ли евентуално колко би струвало това удоволствие? Предварително благодаря
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
колега можеш да си смениш панела отпред ,аз също мислех да го правя но се отказах,нужно е просто някой жичкаджия да ти пренареди пиновете но няма да имаш двузонов климатроник само панела ще ти е различен аз лично се отказах защото не виждам особена полза от тази екстра,това разбира се е лично мое мнение
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Бая неща ще трябва да се добавят по твоята кола. Не е невъзможно, но си е играчка. Най добре от друга кола да се сваля и да се добавя на твойта.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Най-добре, ще е да се смени каручката.
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Много разглобяване и кола за донор,и работата става
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Необходими части за смяна на панела:
AC control panel high (IHKA)
Socket housing black, 2 pol 61131378108 x1
Snap in receptacle 61131376204 x2
Universal socket housing uncoded, 26 pol 61136913626 x1
Covering cap blue 61136913644 x1
Solar sensor 64116944017 x1
Bushing contact 61130005199 x4
Universal socket housing, 4 pol 61138380696 x1
WDS схема за захранване на климатроника:
преди сеп 2005-та - в жабката (бушон 26)
след сеп 2005-та - в багажника (бушон 57)
обикновенния климатроник използва бушон 7.5 ампера, а двузоновия изпозва 15 амрепа.
Разкача се акумулатора
Сменя се бушона от 7.5 ампера на 15 ампера
Разглабя се таблото
Сваля се климатичния панел
Преправят се буксите както следва:
Еднозонов климатроник :- X01130 12 pins and X18793 18 pins.
Двузонов климатроник :- X01130 12 pins, X13765 2 pins and X1527 26 pins
Схема за връзване на допълнителната букса X18793 (18 pins, right hand plug)
X18793 X1527
1-----------------1
2 not used
3 ----------------9
4 ----------------8
5 not used
6 ----------------6
7 ----------------7
8 ----------------21
9 not used
10 see explanation for X13765
11 --------------15
12 --------------16
13 --------------18
14 --------------19
15 --------------20
16 --------------14
17 not used
18 See explanation for X13765
For the solar sensor connect :-
Sensor X1527
1--------------- 10
3 ---------------11
4 ---------------12
2 ---------------13
X13765
След свързването остават 2 свободни пина - power (червен кабел) и ground (кафяв кабел), за захранването.
червения кабел към пин1, а кафявия към пин2 на X13765
След смяната на панела, преправянето на буксите, смяната на бушона и връзването на акумулатора, трябва колата да се кодира за двузонов климатроник SA534
AC control panel high (IHKA)
Socket housing black, 2 pol 61131378108 x1
Snap in receptacle 61131376204 x2
Universal socket housing uncoded, 26 pol 61136913626 x1
Covering cap blue 61136913644 x1
Solar sensor 64116944017 x1
Bushing contact 61130005199 x4
Universal socket housing, 4 pol 61138380696 x1
WDS схема за захранване на климатроника:
преди сеп 2005-та - в жабката (бушон 26)
след сеп 2005-та - в багажника (бушон 57)
обикновенния климатроник използва бушон 7.5 ампера, а двузоновия изпозва 15 амрепа.
Разкача се акумулатора
Сменя се бушона от 7.5 ампера на 15 ампера
Разглабя се таблото
Сваля се климатичния панел
Преправят се буксите както следва:
Еднозонов климатроник :- X01130 12 pins and X18793 18 pins.
Двузонов климатроник :- X01130 12 pins, X13765 2 pins and X1527 26 pins
Схема за връзване на допълнителната букса X18793 (18 pins, right hand plug)
X18793 X1527
1-----------------1
2 not used
3 ----------------9
4 ----------------8
5 not used
6 ----------------6
7 ----------------7
8 ----------------21
9 not used
10 see explanation for X13765
11 --------------15
12 --------------16
13 --------------18
14 --------------19
15 --------------20
16 --------------14
17 not used
18 See explanation for X13765
For the solar sensor connect :-
Sensor X1527
1--------------- 10
3 ---------------11
4 ---------------12
2 ---------------13
X13765
След свързването остават 2 свободни пина - power (червен кабел) и ground (кафяв кабел), за захранването.
червения кабел към пин1, а кафявия към пин2 на X13765
След смяната на панела, преправянето на буксите, смяната на бушона и връзването на акумулатора, трябва колата да се кодира за двузонов климатроник SA534
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Сега намерих темата, искам да попитам, ако съм в врътките което си е еднозонов климатроник, като сложа панела който има за настроика темературата и от дете страни на панела, реално ще си управлявам само от лявата температурата а дясната няма да прави нищо?
И буксите отзад продават ли се отделно от панела?
И буксите отзад продават ли се отделно от панела?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Да, лявата и дясната врътка ще показват едно и също и ще управляват климатроника, като стария панел - еднозоново. Буксите могат да се купят от всеки дилър и после се преправя инсталацията.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
а може ли да се направи така че да не хвърля грешки, че много ме дразни като я закача на диагностиката.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
може.... като си купиш всички части и си ги монтираш
Повечето неща няма как да ги направиш на разумна цена и не съм сигурен, че има как да забраниш грешките.
Повечето неща няма как да ги направиш на разумна цена и не съм сигурен, че има как да забраниш грешките.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
ааа, без частите, аз така съм си доволен, за мен няма смисъл от двузонов, просто се питах дали има начин да не дава грешки, че като я продаваш колата ходи обяснявай, защота така и т.н.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Nukem написа:ааа, без частите, аз така съм си доволен, за мен няма смисъл от двузонов, просто се питах дали има начин да не дава грешки, че като я продаваш колата ходи обяснявай, защота така и т.н.
Колега ти твоята няма да я продаваш така че
Иначе по темата, предполагам че може да има вариант с кодиране да се премахнат грешките...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
Някой знае ли дали може да се подкара модул от фейса на кола от преди фейслифта?
И двата са двузонови.
И двата са двузонови.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
badjo E60 написа:Някой знае ли дали може да се подкара модул от фейса на кола от преди фейслифта?
И двата са двузонови.
Moже
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Смяна на еднозонов климатроник с двузонов
badjo E60 написа:Някой знае ли дали може да се подкара модул от фейса на кола от преди фейслифта?
И двата са двузонови.
Прави се само един мод за да не ти работи перката на радиатора нон стоп. Всичко останало е plug&play
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани