Внос на Е63 от Германия - има ли някакви ненормални такси?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Thulium
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
- Мечтае да кара: BMW E38 & E32 740iL
- Детайли за колата: Модел: E34 520i
Mощност: 150 кс.
Година на производство: 1993
Оптичен тунинг: Предни фарове с Angel Eyes, ксенон дълги & къси, Задни фарове с LED, Модерни джанти BMW, Ултравиолетово осветление в купето и на задните номера.
Внос на Е63 от Германия - има ли някакви ненормални такси?
Здравейте колеги,
След няколко години притежание на Е38 740D и обикаляне на 10 сервиза относно отстраняването на нерешим проблем, свързан със загасването на двигателя при подаване на повече гориво, предимно при рискови изпреварвания, реших, че вместо да се разделя с живота си е по-рационално да се разделя с колата и да си взема нещо по-надеждно като 6-та серия и то бензин.
В момента съм в Германия и обмислям варианти между 645 и 650, кой модел според вас ви се вижда по-удачен и на колко километра пробег има по-голям шанс да няма някакви проблеми в близкото бъдеще? Разбира се в Германия собствениците са много стриктни относно подръжката на един такъв автомобил и пътищата навсякъде са като стъкло и човек трябва да положи адско старание ако иска поне малко да си разбие колата някъде
Другото е относно таксите при самия внос и регистрация в БГ. До колкото си спомням навремето за внос на толкова мощен автомобил, се плащаше акциз близък до стойността на самия автомобил, ако не и по-висок дори. Нещо чета, че след 2010 е отпаднал, но дали е сигурно..? Освен това има ли еко такса и каква е цената и?
Иначе от различни източници разбрах, че като надеждност, качество и изпълнение 6-тата серия стои малко над всички останали модели в периода 2004-2008 включително 7-ма серия
Благодаря предварително за инфото..
След няколко години притежание на Е38 740D и обикаляне на 10 сервиза относно отстраняването на нерешим проблем, свързан със загасването на двигателя при подаване на повече гориво, предимно при рискови изпреварвания, реших, че вместо да се разделя с живота си е по-рационално да се разделя с колата и да си взема нещо по-надеждно като 6-та серия и то бензин.
В момента съм в Германия и обмислям варианти между 645 и 650, кой модел според вас ви се вижда по-удачен и на колко километра пробег има по-голям шанс да няма някакви проблеми в близкото бъдеще? Разбира се в Германия собствениците са много стриктни относно подръжката на един такъв автомобил и пътищата навсякъде са като стъкло и човек трябва да положи адско старание ако иска поне малко да си разбие колата някъде
Другото е относно таксите при самия внос и регистрация в БГ. До колкото си спомням навремето за внос на толкова мощен автомобил, се плащаше акциз близък до стойността на самия автомобил, ако не и по-висок дори. Нещо чета, че след 2010 е отпаднал, но дали е сигурно..? Освен това има ли еко такса и каква е цената и?
Иначе от различни източници разбрах, че като надеждност, качество и изпълнение 6-тата серия стои малко над всички останали модели в периода 2004-2008 включително 7-ма серия
Благодаря предварително за инфото..
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Внос на Е63 от Германия - има ли някакви ненормални такс
Здравей, не знам дали е актуална темата още, но преди няколко дни си вкарах бмв от Германия и таксите там са 130 евро по номера и дуги, в България еко таксата ми беше 250 лева за 2.0 бензин, на границата има 20 лева такса, номерата 70лв ако не си претенциозен. Останалото според двигателя. Провери си нивото на маслото преди да тръгваш и питай с какво е налята последно и те съветвам да си купиш 1 литър за изпът. Там сменят на мн километри и е доста възможно да ти изгори малко.
- simke78
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E63 650
- Мечтае да кара: BMW М6
Re: Внос на Е63 от Германия - има ли някакви ненормални такс
Колега изчерпателни отговори на всички твой въпроси може да намериш и прочетеш в темите за Е63 и търсачката.Няма нужда за пореден път да се изписват едни и същи неща.Пожелавам ти да си намериш запазена и поддържана Е63 и след това да споделиш снимки и ако нещо те притеснява конкретно за колата ти.Успех!
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Внос на Е63 от Германия - има ли някакви ненормални такс
Thulium написа:Здравейте колеги,
След няколко години притежание на Е38 740D и обикаляне на 10 сервиза относно отстраняването на нерешим проблем, свързан със загасването на двигателя при подаване на повече гориво, предимно при рискови изпреварвания, реших, че вместо да се разделя с живота си е по-рационално да се разделя с колата и да си взема нещо по-надеждно като 6-та серия и то бензин.
В момента съм в Германия и обмислям варианти между 645 и 650, кой модел според вас ви се вижда по-удачен и на колко километра пробег има по-голям шанс да няма някакви проблеми в близкото бъдеще? Разбира се в Германия собствениците са много стриктни относно подръжката на един такъв автомобил и пътищата навсякъде са като стъкло и човек трябва да положи адско старание ако иска поне малко да си разбие колата някъде
Другото е относно таксите при самия внос и регистрация в БГ. До колкото си спомням навремето за внос на толкова мощен автомобил, се плащаше акциз близък до стойността на самия автомобил, ако не и по-висок дори. Нещо чета, че след 2010 е отпаднал, но дали е сигурно..? Освен това има ли еко такса и каква е цената и?
Иначе от различни източници разбрах, че като надеждност, качество и изпълнение 6-тата серия стои малко над всички останали модели в периода 2004-2008 включително 7-ма серия
Благодаря предварително за инфото..
Акциз вече не се дължи. И не говорим вече за внос щом е от държава членка на ЕС.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани