Премахване на петъчните свободни тренировки?
Модератор: Sharo
5 мнения
• Страница 1 от 1
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Премахване на петъчните свободни тренировки?
Какво мислите за това предложение? Някои казват че ще е от полза основно за Ферари, други че било основно за намаляне на разходите на отборите. Вашето мнение?
Land Shark II
--------------
'89 "316"
Land Shark II
--------------
'89 "316"
отг::Премахване на петъчните свободни тренировки?
Аз пък чух друго, че ще ги оставят само тях. И ще махнат другите тренировки през седмицата, всичко!
И ще имат само един двигател, за целият уикенд. Това вече щяло да намали разходите
И ще имат само един двигател, за целият уикенд. Това вече щяло да намали разходите
отг::Премахване на петъчните свободни тренировки?
berger (ako ne se luja) kaza, che spored nego samo 1 motor na weekend sus sigurnost shte povishi razhodite, zashtoto dvigatelite trqbva da budat oshte po-izdurjlivi, a da se napravqt takiva e mnogo skupo
- Harry Potter
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 11.02.2002
- Местоположение: Sofia
отг::Премахване на петъчните свободни тренировки?
Celta i na premahvaneto na petachnite trenirovki i na tova da ima samo edin dvigatel naistina e svarzano s namaliavane na razhodite i razlikata mejdu po-bednite i po-bogatite otbori.Za men e tupo-tova e izkustven nachin da se uednakviavat neshtata,koeto neminuemo shte vazpira razvitieto.Dvigatelite shte se praviat veche ne na ruba na izdrajlivostta kakto dosega koeto shte namali znachitelno pokazatelite im ,skorostta i tn i tn.I zashto pak premahvaneto na trenirovkite shte e ot polza na Ferrari????
отг::Премахване на петъчните свободни тренировки?
Аз не че много вярвам на Макс Мозли, но това, което каза, ми прозвуча логично.
Че ако изобщо може да се направи мотора и 1% по-издръжлив, до сега да са го направили. И се дават луди пари за дизайн и производство на двигателите, вътре има материали дето в космическите кораби ги спестяват.
И с малки модификации, и с по-ниски обороти, ще се кара със същите двигатели и догодина, нищо специално няма да има.
Така косвено ще се намалят и двигателите, които се горят по тестовете, защото целта е теста да е маскимално близо до истинските условия, а и моторите ще се карат до край да се види кога (и защо) сдават багажа. Докато сега ги сменят дори и да няма нужда. Но това последното е мое предположение.
Че ако изобщо може да се направи мотора и 1% по-издръжлив, до сега да са го направили. И се дават луди пари за дизайн и производство на двигателите, вътре има материали дето в космическите кораби ги спестяват.
И с малки модификации, и с по-ниски обороти, ще се кара със същите двигатели и догодина, нищо специално няма да има.
Така косвено ще се намалят и двигателите, които се горят по тестовете, защото целта е теста да е маскимално близо до истинските условия, а и моторите ще се карат до край да се види кога (и защо) сдават багажа. Докато сега ги сменят дори и да няма нужда. Но това последното е мое предположение.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани