Bergrennen - или какво разбират немците от планинско
Модератор: Sharo
11 мнения
• Страница 1 от 1
Bergrennen - или какво разбират немците от планинско
На 19-20 юли се проведе поредния кръг от немският планински шампионат. За щастие аз и lazaronni имахме удоволствието да го посетим и да щтракнем някое друго фото. Колите са много по-различни от рали коли. На кратко: много конски сили, малко въртящ момент, брилянтна аеродинамика, минимално тегло, максимално ниски, сликове, секвенцялни скоростни кут. и т.н.
Трасето е 2.6 км с изкачване от 3.7% и разлика във височина от 85м.
Както винаги типично по немски организирано мероприятие. Спретнато, точно, приятно
Бялата 30ка която съм снимал е с барабани отзад, сериен дифф и стабилизирща щанга
enjoy
Трасето е 2.6 км с изкачване от 3.7% и разлика във височина от 85м.
Както винаги типично по немски организирано мероприятие. Спретнато, точно, приятно
Бялата 30ка която съм снимал е с барабани отзад, сериен дифф и стабилизирща щанга
enjoy
Най-мразя да съм прав!!!
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Зверска работа са тия техните планински шампионати. Блазя ви, 100% е било страшно преживяване.....по клипчетата в нета винаги има брутални олдскуул баварии Нямаше ли формулки Във Франция и Англия гледам много карат Ф3000 и др., кито изглеждат адски зрелищно между мантинелите на тесните планински пътища....
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- LeX
- Капетано
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Аааааа това е луда история бе Аз чесно онемях, какви коли какво чудо, направо не мога да повярвам Ама и снимките много хубави...то са едни цветове, то е едно качество
"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
няма да заключвам темата(въпреки ,че съм вече с високо кръвно),но утре тръгвам за Немско и първата ми работа е да дойда при теб и да те
Сега сериозно от снимките се вижда ,че част от етапа се кара на спускане Това така ли е ,защото планинско е само качване
Чудесна тема.Това е най-точната и трудна част от моторния спорт(мое мнение )
Рали много етапи(имаш време за корекция и поправка на карането),а и имаш помощник-навигатора
Писта 15 обиколки .И да сбъркаш един /два завоя-имаш право и възможност за поправка
Планинско 4/5км отсечка.Много къса за каквито и да са корекции на траекторията и настройките(дори избора на гуми!!!)
Сега сериозно от снимките се вижда ,че част от етапа се кара на спускане Това така ли е ,защото планинско е само качване
Чудесна тема.Това е най-точната и трудна част от моторния спорт(мое мнение )
Рали много етапи(имаш време за корекция и поправка на карането),а и имаш помощник-навигатора
Писта 15 обиколки .И да сбъркаш един /два завоя-имаш право и възможност за поправка
Планинско 4/5км отсечка.Много къса за каквито и да са корекции на траекторията и настройките(дори избора на гуми!!!)
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- BMW lover
- Любовника
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
roko написа: от снимките се вижда ,че част от етапа се кара на спускане Това така ли е ,защото планинско е само качване
Ето ... ако беше дошъл да караш на бели искър нямаше да го пишеш тоя ред, а за равно няма да изброявам колко много имат
roko написа:Чудесна тема.Това е най-точната и трудна част от моторния спорт(мое мнение
Подкрепям, ама не за друго ами щото не съм карал рали
Планинското е в повечето случаи два манша роки, знаеш
Митаче,това
''Ето ... ако беше дошъл да караш на бели искър нямаше да го пишеш тоя ред, а за равно няма да изброявам колко много имат ''не го разбирам Мисля,че знам всички трасета в БГ на които се кара от реп.шампионат не се сещам да има спускане,а за равно ...ако има то е малко от общото трасе
Извън БГ,планинско НЕ съм гледал за сега но от многото видео което съм изгледал не съм попадал на спускане Може и да има
А за Вашето каране на Бели...аз при майсторите нямам място само щях да Ви забавя темпото
Бъди щастлив
''Ето ... ако беше дошъл да караш на бели искър нямаше да го пишеш тоя ред, а за равно няма да изброявам колко много имат ''не го разбирам Мисля,че знам всички трасета в БГ на които се кара от реп.шампионат не се сещам да има спускане,а за равно ...ако има то е малко от общото трасе
Извън БГ,планинско НЕ съм гледал за сега но от многото видео което съм изгледал не съм попадал на спускане Може и да има
А за Вашето каране на Бели...аз при майсторите нямам място само щях да Ви забавя темпото
Бъди щастлив
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- BMW lover
- Любовника
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Eee Роска, засегна ли се бе мен
според мен това планинско с толкова малко разлика в надморската височина си е чисто каране на писта, в гориста местност
А относно БГ , бели искър е адско изкачване и поредиц от хълмести завои нагоре-надолу, знаеш
А за пилотите и тва там че нямаш работа е ненужна ирония ся
Кажи си, че жена ти не те пусна
според мен това планинско с толкова малко разлика в надморската височина си е чисто каране на писта, в гориста местност
А относно БГ , бели искър е адско изкачване и поредиц от хълмести завои нагоре-надолу, знаеш
А за пилотите и тва там че нямаш работа е ненужна ирония ся
Кажи си, че жена ти не те пусна
еее съжалявам че несъм пояснил. само спускане е разбира се Росен е прав (както винаги) .
Много добре е организирано. Има доста участници и много, много състезателни класове, дори за NSU-то има отделен клас. И карат цял ден. Събота е свободна тренировка, а неделя състезание. Карат сутрин от 08:00 до 16:00 вечерта. Да речем ако са 20 класа, са разделени на 5 групи по 4 класа . Качва се една група и после докато се спуска се е подредила другата на старта, разминават се само и трагва следващата.
От там е дошло и объркването защото може би съм снимал някой докато е слизал за да го огледам примерно или нещо подобно
Иначе е наистина много труден спорт.
имаш само две качвания мисля и нямаш право на грешки.
Класовете са много и във всеки клас колите са много,много близки по възможности и наитина способностите на пилота са от адски голямо значение. Аеродинамиката е повече от перфектна. Движат се наистина на границата. Все пак карат със скорости като за пистов шампионат където пистата е поне 30м широка, а трасето на планиското е нормална улица която е 8м. При това няма виражи и мавирани участъци на излизане и влизане в завой и т.н. просто уставането в линията и точното и следване е решаващо, едно настъпване на трева с тези сликове и тези скорости е излитане по допирателната
... и ако видите какви чичковци карат какви машини , респект, респект, респект...
Много добре е организирано. Има доста участници и много, много състезателни класове, дори за NSU-то има отделен клас. И карат цял ден. Събота е свободна тренировка, а неделя състезание. Карат сутрин от 08:00 до 16:00 вечерта. Да речем ако са 20 класа, са разделени на 5 групи по 4 класа . Качва се една група и после докато се спуска се е подредила другата на старта, разминават се само и трагва следващата.
От там е дошло и объркването защото може би съм снимал някой докато е слизал за да го огледам примерно или нещо подобно
Иначе е наистина много труден спорт.
имаш само две качвания мисля и нямаш право на грешки.
Класовете са много и във всеки клас колите са много,много близки по възможности и наитина способностите на пилота са от адски голямо значение. Аеродинамиката е повече от перфектна. Движат се наистина на границата. Все пак карат със скорости като за пистов шампионат където пистата е поне 30м широка, а трасето на планиското е нормална улица която е 8м. При това няма виражи и мавирани участъци на излизане и влизане в завой и т.н. просто уставането в линията и точното и следване е решаващо, едно настъпване на трева с тези сликове и тези скорости е излитане по допирателната
... и ако видите какви чичковци карат какви машини , респект, респект, респект...
Най-мразя да съм прав!!!
- McClane
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
11 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани