Проектът на Motorsport Technik
Модератор: Sharo
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Проектът на Motorsport Technik
В края на автомобилния сезон през 2008г. Аз и Виктор gazzzar –а решихме че е крайно време да погледнем на моторния спорт и от другата му страна и да подготвим един истински състезателен автомобил и да приложим и в тази насока знанията и възможностите си, които сме показвали и в цивилните си автомобили. Нарекохме състезателните си виждания Motorsport Technik и под това име започнахме да мислим детайлите по осъществяването на тази ни идея. Състезания в които ще участваме, възможни автомобили подходящи за целта, бюджет, компоненти които да използваме, изисквания, на които трябва да отговаря автомобила и т.н. Естествено започнахме да мислим от Е30ка с голям мотор, минахме през Z3 Coupe, после се зачудихме и за Subaru и други изявени рали автомобили и т.н. Но след разглеждането на всички вариянти първо отхвърлихме ралиджииките защото в тази насока нямаме никакви познания, не знаем какво и къде да търсим а и кой разбира от тези коли. Така решихме че ще се придържаме към така обичаните от нас BMWта. И тук сведохме избора на няколко модела. Най-добър за целта ни се струваше Z3 М Coupe, но естествено и най-скъп. Спряхме се на англииския пазар за евентуална покупка но дори и там цените на тази кола започват от 9000GBP. Отказахме се от тази идея и започнахме да мислим за Е30 с трансплант на мотор, но по груби сметки се оказа че и тя ще излезе много скъпо тъй като има много за преправяне за да стане бърза, завиваща и здрава, да спира и т.н. Така след като се оказа че можем да купим M3 Е36 за около 4500 GBP в страхотно състояние на малко километри преценихме че кола стандартно излязла от M GMBH би била по-добра от правена и преправяна Е30, колкото и да ги обичаме, баланса, силовото предаване и окачването на Е36 М3 са предвидени и изчислявани за потенциала на двигателя. Силния двигател, баланса на купето, големия диференциал, силната предавателна кутия и окачването са перфектна база за създаване на състезателен автомобил, а както се убедихме и след купуването на колата една М3ката е много по-различна от едно Е36, колкото и да не харесвам Е36ците не мога да не призная че тази кола е уникална във всяко отношение още повече за годините в които е произвеждана. Но за това по-късно. Както казах колкото и да не ни се искаше решихме че най-доброто решение ще е Е36 М3 – отличен баланс, много силен мотор, отлично силово предаване и окачване, достъпни части и компоненти за доработване. В началото на февруари започнахме да търсим такива в страната с обратното движение и си харесахме два Evolution-a в ebay.co.uk и започнахме наддаването. След няколко дни търга приключи и ние вече бяхме собственици на червено М3 Evo произведено 1996г. на 65000 мили в страхотно състояние с безупречна история. Цената бе 4500GBP и оставаше само да си осигурим пътуването до Лондон, където ще ни посрещне агента ни там за да ни заведе на 350км северно да си вземем бижуто. Само 18 часа след като я спечелихме бяхме вече в самолета за Лондон. Всичко стана толкова бързо че до преди седмица въобще не бяхме предполагали че ще си купим толкова бързо бегачка, камоли М3, още по-малко Е36. Това обаче беше факт и ние бяхме адски щастливи. Успяхме дори да си намерим някой евтини компоненти по окачването и да поръчаме и тях от там за по-ниска цена. Като пристигнахме на мястото видяхме красавицата със заветното S на трето място в рамата и бяхме още по-очаровани от видяното в нет-а. Състоянието наистина бе безупречно, историята бе впечатляваща а колата бе на много малко над 100000км. Всичко бе стегнато като ново и не се забелязваха никакви следи от употреба. Салона бе характерния Vader тип от алкантара и плат, страхотно запазен, боята бе Hell Rot също завидно непокътната. Абе това бе нашата кола. Нахранихме за първи път звяра в нашите ръце и потеглихме.
За съжаление, поради законовите изисквания аз, като ненавършил 25 години нямах право да и се насладя на територията на UK и седна Виктор да я кара до излизането ни от страната. След сериозния удар по дясната врата в търсене на скоростния лост и трудното привикване с обратното движение се оправихме по пътищата до фабриката на Powerflex за да си поръчаме комплекта тампони необходими ни за бегачката, обадихме се да проверим и за харесаното KW Coilover Variant 3 окачване и да поръчаме и него от там и спокойно отпътувахме. Колата се представяше невероятно добре. Вървеше изродски, харчеше много малко и нито един от неприятните звуци характерни за Е36цовия интериор не бе наличен. На излизане от Великобритания направихме няколко снимки на един паркинг и на ферибота
и се отправихме към Саарбрукен в Германия, при познатите на всички Злати (bravo) и Лазар (lazaroni) за да се похвалим с придобивката и да обсъдим развитието ни в света на автомобилния спорт с тях като специалисти покрай Зеления Ад-Нюрбургринг. След разговори до посред нощ легнахме да поспим и починем за дългия път който ни очакваше. На сутринта с нови сили потеглихме в посока Австрия и Унгария.
Смятахме да преспим в началото на Унгария за да сме свежи за прехода през Румъния. Така и стана. Германия и Австрия минахме като на шега въпреки снега който се опитваше да натрупа но безупречната поддръжка на пътищата ни осигури безпроблемно пътуване въпреки това и летните ни гадни гуми преминахме разстоянието в приятната атмосфера (колкото и странно да звучи) на Е36цата. Колата върви страхотно много във всички оборотни режими, от 2000 оборота на всяка скорост ускорението е толкова сериозно дори с багаж в колата че направо ме беше страх да и подавам. Шумове няма, разхода до момента е около 8 на 100, возията е очудваща за спортен автомобил а стабилността и поведението на пътя са повече от отлични. И на мен ми е странно да хваля автомобил от семейството Е36, но явно при произведенията на BMW M GMBH нещата са по-различни от другите BMWта. Смело мога да кажа че този автомобил 100% се припокрива със идеологията на М моделите – едновременно плашещо бърз на пистата и на пътя и същевременно напълно пригоден за всекидневна употреба с нисък разход на гориво и неподозиран комфорт. Така в тази атмосфера продължихме и на сутринта от Австро-Унгарската граница към Румъния и там дойде, може би едно от най-кошмарните ми пътувания през живота ми. Пътищата там са в отвратително състояние, движението е адски неприятно, джигитите са навсякъде, а сигнализацията е под всякаква критика. На всичкото отгоре в град Арад, на около 200км от Калафат започна да вали такъв сняг че за около 30тина мин пътя се покри с 15тина см. сняг, никой не чистеше а колата ни с летни гуми за „мъгла„ с ширина 245 на 6 предавка с 40км/ч си вървеше настрани без никакъв контрол.
Така се озовахме без почти никаква възможност за придвижване в град в който никой не знае англииски в търсене на вериги. Справихме се някакси и си купихме едни които не станаха, купихме втори и вече станаха и се движехме. Снега се засулваше, още никой не чистеше а и се стъмни. Очакваха ни 200км в тези условия по път без никаква видимост в планината, непочистен от снега, с две ленти за движение осеян с трапове колкото половин кола. След около 3 часа и половина и изминати 100тина км снежната покривка намаля и свалихме веригите, слава богу не бяхме успяли да разтропаме и разбием колата и продължихме с нормална скорост през пустата скапана държава. Стигнахме в Калафат и зачакахме ферибота, за 10мин на борда на които без възможност да слезем от колата ни взеха два пъти повече от колкото на този от Dover до Франция за 2 ч път и 2 етажа заведения на разположение. Абе балканска работа. Вече бяхме в България, за 24 часа бяхме изминали по-малко от 1000км, бяхме пребити от път но доволни че сме на наша територия, колата се представяше безупречно и вече можехме да подадем по-сериозно в безлюдните български пътища.
След два дни колата бе закарана в Ловеч и се започна с работата по нея. Премерихме теглото и преди всичко, с обурудването и 80% пълен резервоар и кантара показа 1460кг. Бланса обаче както и очаквахме бе перфектен – 735 кг на предния мост и 725 на задния. Прекалено много за състезателен автомобил, но просто този прекрасен автомобил не знаеше какво го очаква.
В края на деня, след много разглобяване се стигна до 200 извадени излишни килограми и общо тегло от 1260кг. В този вариант малко развалихме баланса но пък той може да се навакса по-нататък. Започнахме прехвърлянето на волана и след два дни и това беше факт.
Приключихме работа за тази седмица до тук, в края на тази седмица ще започнем с поставянето на Roll Cage от OMP,
обзавеждане на интериора със седалка, колани и волан OMP,
очакваме пристигането и на компонентите и по окачването до седмица-две за да поставим и тях като всичко е готово и да започнем настройването и първите тестове на колата. В тази тема ще добавяме новостите по развитието на проекта и неговото приложение по пистите. Искам още тук да благодаря на приятеля ни Ицо в Лондон за безценната помощ, както и на германските ни агенти Злати и Лазар за гостоприемството и помощта. Естествено не мога да пропусна и Роко и Румен Тонков от Ловеч за всичката работа която свършихме и тепърва ще вършим по колата за да стане тя каквато искаме. Не на последно място и на нашия близък приятел, известен на всички рали маниаци - Илия Царски, който ни помогна с много технически познания и съвети относно колата, на него ще се падне и честта да направи пръв тестове с нея и да настрои оптимално окачването за така наречените български „писти”.... Също така от тук нататък ще разчитаме и на помощта на екипа на списание OffRoad BG, без които също няма да можем да се справим...
За съжаление, поради законовите изисквания аз, като ненавършил 25 години нямах право да и се насладя на територията на UK и седна Виктор да я кара до излизането ни от страната. След сериозния удар по дясната врата в търсене на скоростния лост и трудното привикване с обратното движение се оправихме по пътищата до фабриката на Powerflex за да си поръчаме комплекта тампони необходими ни за бегачката, обадихме се да проверим и за харесаното KW Coilover Variant 3 окачване и да поръчаме и него от там и спокойно отпътувахме. Колата се представяше невероятно добре. Вървеше изродски, харчеше много малко и нито един от неприятните звуци характерни за Е36цовия интериор не бе наличен. На излизане от Великобритания направихме няколко снимки на един паркинг и на ферибота
и се отправихме към Саарбрукен в Германия, при познатите на всички Злати (bravo) и Лазар (lazaroni) за да се похвалим с придобивката и да обсъдим развитието ни в света на автомобилния спорт с тях като специалисти покрай Зеления Ад-Нюрбургринг. След разговори до посред нощ легнахме да поспим и починем за дългия път който ни очакваше. На сутринта с нови сили потеглихме в посока Австрия и Унгария.
Смятахме да преспим в началото на Унгария за да сме свежи за прехода през Румъния. Така и стана. Германия и Австрия минахме като на шега въпреки снега който се опитваше да натрупа но безупречната поддръжка на пътищата ни осигури безпроблемно пътуване въпреки това и летните ни гадни гуми преминахме разстоянието в приятната атмосфера (колкото и странно да звучи) на Е36цата. Колата върви страхотно много във всички оборотни режими, от 2000 оборота на всяка скорост ускорението е толкова сериозно дори с багаж в колата че направо ме беше страх да и подавам. Шумове няма, разхода до момента е около 8 на 100, возията е очудваща за спортен автомобил а стабилността и поведението на пътя са повече от отлични. И на мен ми е странно да хваля автомобил от семейството Е36, но явно при произведенията на BMW M GMBH нещата са по-различни от другите BMWта. Смело мога да кажа че този автомобил 100% се припокрива със идеологията на М моделите – едновременно плашещо бърз на пистата и на пътя и същевременно напълно пригоден за всекидневна употреба с нисък разход на гориво и неподозиран комфорт. Така в тази атмосфера продължихме и на сутринта от Австро-Унгарската граница към Румъния и там дойде, може би едно от най-кошмарните ми пътувания през живота ми. Пътищата там са в отвратително състояние, движението е адски неприятно, джигитите са навсякъде, а сигнализацията е под всякаква критика. На всичкото отгоре в град Арад, на около 200км от Калафат започна да вали такъв сняг че за около 30тина мин пътя се покри с 15тина см. сняг, никой не чистеше а колата ни с летни гуми за „мъгла„ с ширина 245 на 6 предавка с 40км/ч си вървеше настрани без никакъв контрол.
Така се озовахме без почти никаква възможност за придвижване в град в който никой не знае англииски в търсене на вериги. Справихме се някакси и си купихме едни които не станаха, купихме втори и вече станаха и се движехме. Снега се засулваше, още никой не чистеше а и се стъмни. Очакваха ни 200км в тези условия по път без никаква видимост в планината, непочистен от снега, с две ленти за движение осеян с трапове колкото половин кола. След около 3 часа и половина и изминати 100тина км снежната покривка намаля и свалихме веригите, слава богу не бяхме успяли да разтропаме и разбием колата и продължихме с нормална скорост през пустата скапана държава. Стигнахме в Калафат и зачакахме ферибота, за 10мин на борда на които без възможност да слезем от колата ни взеха два пъти повече от колкото на този от Dover до Франция за 2 ч път и 2 етажа заведения на разположение. Абе балканска работа. Вече бяхме в България, за 24 часа бяхме изминали по-малко от 1000км, бяхме пребити от път но доволни че сме на наша територия, колата се представяше безупречно и вече можехме да подадем по-сериозно в безлюдните български пътища.
След два дни колата бе закарана в Ловеч и се започна с работата по нея. Премерихме теглото и преди всичко, с обурудването и 80% пълен резервоар и кантара показа 1460кг. Бланса обаче както и очаквахме бе перфектен – 735 кг на предния мост и 725 на задния. Прекалено много за състезателен автомобил, но просто този прекрасен автомобил не знаеше какво го очаква.
В края на деня, след много разглобяване се стигна до 200 извадени излишни килограми и общо тегло от 1260кг. В този вариант малко развалихме баланса но пък той може да се навакса по-нататък. Започнахме прехвърлянето на волана и след два дни и това беше факт.
Приключихме работа за тази седмица до тук, в края на тази седмица ще започнем с поставянето на Roll Cage от OMP,
обзавеждане на интериора със седалка, колани и волан OMP,
очакваме пристигането и на компонентите и по окачването до седмица-две за да поставим и тях като всичко е готово и да започнем настройването и първите тестове на колата. В тази тема ще добавяме новостите по развитието на проекта и неговото приложение по пистите. Искам още тук да благодаря на приятеля ни Ицо в Лондон за безценната помощ, както и на германските ни агенти Злати и Лазар за гостоприемството и помощта. Естествено не мога да пропусна и Роко и Румен Тонков от Ловеч за всичката работа която свършихме и тепърва ще вършим по колата за да стане тя каквато искаме. Не на последно място и на нашия близък приятел, известен на всички рали маниаци - Илия Царски, който ни помогна с много технически познания и съвети относно колата, на него ще се падне и честта да направи пръв тестове с нея и да настрои оптимално окачването за така наречените български „писти”.... Също така от тук нататък ще разчитаме и на помощта на екипа на списание OffRoad BG, без които също няма да можем да се справим...
Последна промяна DrivinGGoD на 24 Фев 2009, 12:01, променена общо 4 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- LeX
- Капетано
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Уникално! Първите в България с такъв сериозен проект с автомобил от нашата любима марка! Много успехи ви желая приятели, знам че ще се справите
edit: забравих едно от най-важните неща: от спонсори да не се отървете
edit: забравих едно от най-важните неща: от спонсори да не се отървете
"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Дивак... Тези пожелания означават много за нас, защото са изречени от сърце... Чакаме те да се прибереш да можеш и ти да и се нарадваш... Благодаря ти...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- gotcha
- младши ентусиаст
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Невероятно, но е факт вече и в Бг стават такива неща
Евала за ентусиазма и много късмет и успехи!
Mens sana in corpore sano
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Голяма радост наново усетих докато четях страхотния разказ подплатен със снимки Много успехи желая на отбора , знам ,че всичко ще е О'К ,само търпение
Колата е страхотна като база ,вярвам ,че и с баланса й ще се справите много добре
Георги Пенчев
Колата е страхотна като база ,вярвам ,че и с баланса й ще се справите много добре
Георги Пенчев
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Евала за ентусиазма, желая ви много успешни сезони, много здрава кола и толкова спонсори, че следващия сезон тази кола да ви е само тренирачка
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Много е приятно да чета такива пожелания... Искрено ви благодаря... От вашите усти в божите уши... Ще направим всичко за да зарадваме и вас и публиката около пистите и да оправдаем очакванията ви...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Колеги,
желя много късмет и подиуми и стискам палци всичко да е наред.
Между другото с този кейдж може да се състезавате и в националния
шампионат (пазете сертификата като очите си).
Ще взема и аз да стартирам една подобна тема, че да не сте сами
желя много късмет и подиуми и стискам палци всичко да е наред.
Между другото с този кейдж може да се състезавате и в националния
шампионат (пазете сертификата като очите си).
Ще взема и аз да стартирам една подобна тема, че да не сте сами
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Благодаря на Роската и на всички, които писаха в темата! Щом сме се хванали на хорото ще го играем обаче наистина всичко е много трудно и най-вече скъпо, дано да намерим и някой страничен лев, че парите започват да свършват, а все още сме до никъде.....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- SlipKnoT
- devildriver
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Какво да кажа- браво на вас Много, много успехи и късмет
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Ееееее супер
чакаме с нетърпение да я видим по пистите и само челни места да заемате с нея
Успех
чакаме с нетърпение да я видим по пистите и само челни места да заемате с нея
Успех
Tux0 Ca !
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Хубава колица, браво на Вас -ного успехи с проекта и със спонсорите,
стискам Ви палци!
ПС Роска аре зарадвай ни и Ти!
стискам Ви палци!
ПС Роска аре зарадвай ни и Ти!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- canibmwe30
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: Баховица
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 400кс
- Мечтае да кара: ново бмв
- Детайли за колата: Дизел
.
Братчет тая ще е много добра дрифтачка.Ще забавляваме заедно
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Re: .
canibmwe30 написа:Братчет тая ще е много добра дрифтачка.Ще забавляваме заедно
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани