Е32"Само 14см.разлика в базата"От земята до небето

7-ма серия ('88 - '94)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 21 Май 2009, 13:33

Penchev написа:Много ги харесвам дългите 7-ци 8)
Отзад е страшен простор ,един ден ако имам достатъчно финанси ще си купя една Е32-ка дълга база на всяка цена с всички екстри , хай-лайн едишън :!: Умирам за тия машини

Едно е сигурното - повече комфорт са тези 14 см по всички направления и хората за всеки сантиметър се борят и се радват пък вие на 14 с какво пренебрежение гледате :shock:


Георги Пенчев

и аз се нареждам на опашката за хайлайн оригинален със всички части от него работещи :) ама каде ще ги намерим не е ясно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 21 Май 2009, 15:33

Каквото плащаш-взимаш... всичко до пари опира.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Май 2009, 15:42

AcOrP написа:
Penchev написа:Много ги харесвам дългите 7-ци 8)
Отзад е страшен простор ,един ден ако имам достатъчно финанси ще си купя една Е32-ка дълга база на всяка цена с всички екстри , хай-лайн едишън :!: Умирам за тия машини

Едно е сигурното - повече комфорт са тези 14 см по всички направления и хората за всеки сантиметър се борят и се радват пък вие на 14 с какво пренебрежение гледате :shock:

Георги Пенчев

и аз се нареждам на опашката за хайлайн оригинален със всички части от него работещи :) ама каде ще ги намерим не е ясно...


И аз се нареждам, може да не работят всичките опции но стига да присъстват в колата, я взимам.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 21 Май 2009, 20:54

Има една Е32iL се продава тук в едно село с 3.5 мотор за 2500лв
Ходих да я гледам,исках да я взема за донор но последствие разбрах че няма да ми свърши работа :(
Несъм я заглеждал отзад какви екстри има,само ми направи впечатление таблото че е до 300км/х и няама разходомер а има температура на маслото :shock: таблото е като М-ково.
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Май 2009, 21:06

S_h_e_f_a написа:Има една Е32iL се продава тук в едно село с 3.5 мотор за 2500лв
Ходих да я гледам,исках да я взема за донор но последствие разбрах че няма да ми свърши работа :(
Несъм я заглеждал отзад какви екстри има,само ми направи впечатление таблото че е до 300км/х и няама разходомер а има температура на маслото :shock: таблото е като М-ково.


има ли документи?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 21 Май 2009, 21:50

С английските номера е,но няма проблем да се кара така.Той човека си я кара така има си гражданска преглед.
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Май 2009, 22:04

S_h_e_f_a написа:С английските номера е,но няма проблем да се кара така.Той човека си я кара така има си гражданска преглед.


поне левичарка ли е?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 21 Май 2009, 22:30

S_h_e_f_a написа:Има една Е32iL се продава тук в едно село с 3.5 мотор за 2500лв
Ходих да я гледам,исках да я взема за донор но последствие разбрах че няма да ми свърши работа :(
Несъм я заглеждал отзад какви екстри има,само ми направи впечатление таблото че е до 300км/х и няама разходомер а има температура на маслото :shock: таблото е като М-ково.

я дай малко инфо да ходиме да я видиме какъв и статуса :)
Аз днес прегледах и хай-лайни йок... 20к ДМ е струвал на времето пакета и по официална информация от БМВ не са поръчани повече от 5к бр.
Интересно ми е какво е станало с останалите части от тея хай-лайн салони моя и този на колегата със зелената е32-ка...
Мн ми се иска да се изнамери отнякаде климатроника за отзад както и другите неща дето са в барчето(упр на касетофона,управление на пасажерската седалка и мисля,щората...
А друг недостатък на хай-лайна е,че материяла откойто са направени нещата от годините се нацепва... То реално не е дърво а алуминии отгоре с фолио и залят с нещо което му придава дълбочина(няква смола предполагам).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Май 2009, 10:49

ко речи ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Изображение

PS снимката е от снощи
Последна промяна cod-cdbp на 22 Май 2009, 14:50, променена общо 2 пъти
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Май 2009, 14:30

AcOrP написа:
S_h_e_f_a написа:Има една Е32iL се продава тук в едно село с 3.5 мотор за 2500лв
Ходих да я гледам,исках да я взема за донор но последствие разбрах че няма да ми свърши работа :(
Несъм я заглеждал отзад какви екстри има,само ми направи впечатление таблото че е до 300км/х и няама разходомер а има температура на маслото :shock: таблото е като М-ково.

я дай малко инфо да ходиме да я видиме какъв и статуса :)
Аз днес прегледах и хай-лайни йок... 20к ДМ е струвал на времето пакета и по официална информация от БМВ не са поръчани повече от 5к бр.
Интересно ми е какво е станало с останалите части от тея хай-лайн салони моя и този на колегата със зелената е32-ка...
Мн ми се иска да се изнамери отнякаде климатроника за отзад както и другите неща дето са в барчето(упр на касетофона,управление на пасажерската седалка и мисля,щората...
А друг недостатък на хай-лайна е,че материяла откойто са направени нещата от годините се нацепва... То реално не е дърво а алуминии отгоре с фолио и залят с нещо което му придава дълбочина(няква смола предполагам).


Виж сега , аз за това не съм много убеден ,че е фолио , да не кажа ,че си е благородна дървесина ,но тънък слой а самия лак с годините се нацепва :idea: Това са автомобили на по 15 години минимум , знаем каква е площа на въпросните табли на гърба на седалките и най-вече факта ,че такъв автомобил ако не е стопанисван какато е редно съобразно статуса ако мога така да се изразя то факта с нацепения лак е налице.
Какво съм видял аз с очите си и живот и здраве ще продължа да виждам като пътувам и ходя по Швейцария - там съм видял поне 10-ина такива автомобила за всичките години откакто ходя и да ти кажа към нито един не можах да си скрия вълнението и емоциите при вида и състоянието :!: :!: :!:

А за това ,че в мурдерска Германия (мурдерска защото вече Турците са повече от Германците и отношението към автомобилите не искам да го коментирам предвид факта) или в циганска Италия (мое твърдо мнение - безобразни и непоправими цигани) има стопани на такива автомобили ,които са шестите на опашката а най-нагло пишат максимум втори собственик в обявите си в интернет ,вина за такива проблеми нямат нито БМВ , нито специалното бюро "Индивидуал" ,което навремето изпълняваше тези специфични поръчки на клиенти ,което от своя страна пък с годините е доказало ,че технологийте им са абсолютен връх в автомобилното масово производство :!: :!: :!:
Братче ,някакъв Бай Мангал дето е 'фърлил уникалната машина на улицата или в двора и не *бава да я завие поне с нещо отгоре да пази тези скъпи естествени материали по автомобила направо ми иде да му ритна един шамар и като ме попита за какво да му ритна и втори докато не се напика :maad: :evil:

Няма нищо вечно на тоя свят ,само въпроса е какво да направим и какви грижи да положим за да живее по-дълго.Точно по тази причина за мен не съществува друга държава в това отношение освен Швейцария - там да погледнете такива автомобили , някой по-горе каза "всичко опира до пари" и е много прав , плащаш и взимаш автомобил дето си съгласен после да спиш на двора а автомобила в спалнята ,защото предишният собственик се е грижил за него по такъв начин ,че годините и фактора стареене са абсолютно нищожни ,как сега ти да го запуснеш и да свърши като 2/3 от автомобилите ни в България :help: Излишно е да казвам ,че кабриолета на майка ми е 4-ия автомобил в семейството ни закупен от там и ,че всички тези автомобили са/били в безупречно състояние ...
Хубавото струва пари и именно тези пари са поне едната морална награда за грижите и вниманието през годините към предишният собственик , извинете ме ,че малко се отплеснах ,но като чуя за БМВ и некачествени материали и се засягам много :mrgreen:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 22 Май 2009, 14:39

Penchev написа:
AcOrP написа:
S_h_e_f_a написа:Има една Е32iL се продава тук в едно село с 3.5 мотор за 2500лв
Ходих да я гледам,исках да я взема за донор но последствие разбрах че няма да ми свърши работа :(
Несъм я заглеждал отзад какви екстри има,само ми направи впечатление таблото че е до 300км/х и няама разходомер а има температура на маслото :shock: таблото е като М-ково.

я дай малко инфо да ходиме да я видиме какъв и статуса :)
Аз днес прегледах и хай-лайни йок... 20к ДМ е струвал на времето пакета и по официална информация от БМВ не са поръчани повече от 5к бр.
Интересно ми е какво е станало с останалите части от тея хай-лайн салони моя и този на колегата със зелената е32-ка...
Мн ми се иска да се изнамери отнякаде климатроника за отзад както и другите неща дето са в барчето(упр на касетофона,управление на пасажерската седалка и мисля,щората...
А друг недостатък на хай-лайна е,че материяла откойто са направени нещата от годините се нацепва... То реално не е дърво а алуминии отгоре с фолио и залят с нещо което му придава дълбочина(няква смола предполагам).


Виж сега , аз за това не съм много убеден ,че е фолио , да не кажа ,че си е благородна дървесина ,но тънък слой а самия лак с годините се нацепва :idea: Това са автомобили на по 15 години минимум , знаем каква е площа на въпросните табли на гърба на седалките и най-вече факта ,че такъв автомобил ако не е стопанисван какато е редно съобразно статуса ако мога така да се изразя то факта с нацепения лак е налице.
Какво съм видял аз с очите си и живот и здраве ще продължа да виждам като пътувам и ходя по Швейцария - там съм видял поне 10-ина такива автомобила за всичките години откакто ходя и да ти кажа към нито един не можах да си скрия вълнението и емоциите при вида и състоянието :!: :!: :!:

А за това ,че в мурдерска Германия (мурдерска защото вече Турците са повече от Германците и отношението към автомобилите не искам да го коментирам предвид факта) или в циганска Италия (мое твърдо мнение - безобразни и непоправими цигани) има стопани на такива автомобили ,които са шестите на опашката а най-нагло пишат максимум втори собственик в обявите си в интернет ,вина за такива проблеми нямат нито БМВ , нито специалното бюро "Индивидуал" ,което навремето изпълняваше тези специфични поръчки на клиенти ,което от своя страна пък с годините е доказало ,че технологийте им са абсолютен връх в автомобилното масово производство :!: :!: :!:
Братче ,някакъв Бай Мангал дето е 'фърлил уникалната машина на улицата или в двора и не *бава да я завие поне с нещо отгоре да пази тези скъпи естествени материали по автомобила направо ми иде да му ритна един шамар и като ме попита за какво да му ритна и втори докато не се напика :maad: :evil:

Няма нищо вечно на тоя свят ,само въпроса е какво да направим и какви грижи да положим за да живее по-дълго.Точно по тази причина за мен не съществува друга държава в това отношение освен Швейцария - там да погледнете такива автомобили , някой по-горе каза "всичко опира до пари" и е много прав , плащаш и взимаш автомобил дето си съгласен после да спиш на двора а автомобила в спалнята ,защото предишният собственик се е грижил за него по такъв начин ,че годините и фактора стареене са абсолютно нищожни ,как сега ти да го запуснеш и да свърши като 2/3 от автомобилите ни в България :help: Излишно е да казвам ,че кабриолета на майка ми е 4-ия автомобил в семейството ни закупен от там и ,че всички тези автомобили са/били в безупречно състояние ...
Хубавото струва пари и именно тези пари са поне едната морална награда за грижите и вниманието през годините към предишният собственик , извинете ме ,че малко се отплеснах ,но като чуя за БМВ и некачествени материали и се засягам много :mrgreen:


Георги Пенчев

Днес се разминахме на румънското :)
Кабриото изглеждаше като ново! :) моята беше мн мръсна за съжеление :)
А иначе годините жорка за съжеление не прощават. Просто всички материали старееят например пластмасата на 15 години си губи еластичносттта и просто се цепи пука и т.н. И лошото е,че вече не се предлагат резервни части дори и да искаш да си купиш неможеш... Остава варианта поръчково да се мисли нещо да се прави.
Последна промяна AcOrP на 22 Май 2009, 15:02, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 22 Май 2009, 14:57

Penchev написа: ...


Георги Пенчев


Mного вярно Жорка,
преди години един мангал тук от нашият квартал си беше домъкнал от Германия е32 5.0 iL ... още като я видях бях убеден,че човечеца вообще незнае какво притежава в ръцете си.При което няма да обеснявам какво се случваше с този автомобил през годините,но общо взето се караше само през уикендите поради невъзможноста от подръжка и гориво ... имаше и замисъл да се слага LPG ... което за моя огромна радост не стана .... и така след тези всички цигански изпълнения колата от 2 години стои пред един блок непокътната и всеки път като мина от там ми става кофти .... ноо както и да е.Това една от многото истини които са ежедневие вече за съжаление ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Май 2009, 14:59

///vlado написа:
Penchev написа: ...
Георги Пенчев

.... и така след тези всички цигански изпълнения колата от 2 години стои пред един блок непокътната и всеки път като мина от там ми става кофти .... ноо както и да е.Това една от многото истини които са ежедневие ...


е в крайна сметка има много такива регистрирани коли, знаете ги и не обаждате на нас феновете на този модел, който сме готови на глад и лишения само за да се получи истински автомобил.
Айде обаждайте ако има такива регистрирани возила.
Ако не друго поне заради регистрацията.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 22 Май 2009, 15:03

_65536_kb_sec_ написа:
///vlado написа:
Penchev написа: ...
Георги Пенчев

.... и така след тези всички цигански изпълнения колата от 2 години стои пред един блок непокътната и всеки път като мина от там ми става кофти .... ноо както и да е.Това една от многото истини които са ежедневие ...


е в крайна сметка има много такива регистрирани коли, знаете ги и не обаждате на нас феновете на този модел, който сме готови на глад и лишения само за да се получи истински автомобил.
Айде обаждайте ако има такива регистрирани возила.
Ако не друго поне заради регистрацията.


Айде да не казвам за да не се разсърдиш ... ама точно ти ме отсвири миналата година ... не си спомням мисля,че беше пуснал тема,че търсиш някакъв такъв двигател .... и аз ти казах тогава точно за тази е32-ка .... до колкото си спомням по това време беше протеста на Shondy за горивата и се бяхме събрали доста хора .... и точно тогава си горихме ... и си ме отсвири под прав текст и не поверва ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 22 Май 2009, 15:05

Аууу от глад умирам , но БМВ реставрирам :)))

ПредишнаСледваща

Назад към Е32

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook