LCM 1
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- nickeyar
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 15.12.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740 iL
LCM 1
Здравейте,
Пиша относно един нашумял проблем при мен напоследък.
Реших да сменя нормалните крушки за дългите с ЛЕД такива, но предполагам знаете - заради разликата в съпротивленията, сега дългите ми мигат като дискотека на интервали през всеки 5-6 секунди, дори ако колата е на контакт, а в движение - не е много колегиално на, тъй-като се създават предпоставки, че отдавам път на пешеходци,.. че пресвяткам за полицаи /понякога не е излишно, всъщност / ... и подобни такива ситуации...
А самите ЛЕД-ове светят много добре и със сигурност са по-добре от конвенционалните крушки, а ксенон на дългите също не е добра идея /там пресвяткането също го има като проблем/ но по-големият филм е докато 'стоплят' ... Та, не искам да се връщам, на макар и нови конвенционални крушки /все пак приветствам идеи-привърженици на обратното, де /.
Проблемът сега започва...
Опитите да се свържа с ЛЦМ-1 бяха неуспешни по никакъв начин, вероятно защото колата е от първите /Април, 95/, предполагам, че софтуерът и кодирането не са възможни /или пък с друг скенер... / Затова оттук не успях да оправя проблемът с чековете и реших да сменя самият ЛЦМ с по-нова версия /3/ - уж и да имам повече възможности... Да, но моята инсталация разполага с 20-ина пин-а, а ЛЦМ 3 е с 30+ ... и съответно навързването е също невъзможно /освен ... ако и тук всъщност няма решение.../
Чувал съм за някакви резистори, които се слагат межу крушките и самият сокет? С това не съм много наясно... ? Дали някой се е сблъсквал, евентуално справял се, с този проблем?
Намирам се във Варна, така че приветствам предложения, къде могат да ми съдействат.
Благодаря предврително
Поздрави,
Пиша относно един нашумял проблем при мен напоследък.
Реших да сменя нормалните крушки за дългите с ЛЕД такива, но предполагам знаете - заради разликата в съпротивленията, сега дългите ми мигат като дискотека на интервали през всеки 5-6 секунди, дори ако колата е на контакт, а в движение - не е много колегиално на, тъй-като се създават предпоставки, че отдавам път на пешеходци,.. че пресвяткам за полицаи /понякога не е излишно, всъщност / ... и подобни такива ситуации...
А самите ЛЕД-ове светят много добре и със сигурност са по-добре от конвенционалните крушки, а ксенон на дългите също не е добра идея /там пресвяткането също го има като проблем/ но по-големият филм е докато 'стоплят' ... Та, не искам да се връщам, на макар и нови конвенционални крушки /все пак приветствам идеи-привърженици на обратното, де /.
Проблемът сега започва...
Опитите да се свържа с ЛЦМ-1 бяха неуспешни по никакъв начин, вероятно защото колата е от първите /Април, 95/, предполагам, че софтуерът и кодирането не са възможни /или пък с друг скенер... / Затова оттук не успях да оправя проблемът с чековете и реших да сменя самият ЛЦМ с по-нова версия /3/ - уж и да имам повече възможности... Да, но моята инсталация разполага с 20-ина пин-а, а ЛЦМ 3 е с 30+ ... и съответно навързването е също невъзможно /освен ... ако и тук всъщност няма решение.../
Чувал съм за някакви резистори, които се слагат межу крушките и самият сокет? С това не съм много наясно... ? Дали някой се е сблъсквал, евентуално справял се, с този проблем?
Намирам се във Варна, така че приветствам предложения, къде могат да ми съдействат.
Благодаря предврително
Поздрави,
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: LCM 1
Ще следя темата ! Аз съм с лед на дългите , късите и габарита !Познай какво става пред мен като дам контакт ! Иначе лайт модула си ги чеква и нямам грешки по таблото но , това премигване и мен ме дразни .Има начин да им махна отметките със БМВ скенера но не ми се иска .Ако наистина някой знае нещо за тая интервенция с резисторите нека сподели .
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: LCM 1
Нямам идея какво точно търсите, но когато си взех габарити с лед ми предложиха "лъжци" за ЕЛ СИ ЕМ модула. След като видях темата, поразпитах и ми казаха, че това е решението, че във всеки що годе нормален магазин за "тунинг" части знаят какво да предложат....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- Mitkoasd123
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 9.02.2016
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E38/E65
Re: LCM 1
Дълги,къси,габарит- всичко ми е лед само габарита ми присвятка като дам на контакт
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: LCM 1
Mitkoasd123 написа:Дълги,къси,габарит- всичко ми е лед само габарита ми присвятка като дам на контакт
Сега би ли споделил тайната !
- Mitkoasd123
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 9.02.2016
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E38/E65
Re: LCM 1
RORO написа:Mitkoasd123 написа:Дълги,къси,габарит- всичко ми е лед само габарита ми присвятка като дам на контакт
Сега би ли споделил тайната !
Тайна няма... Цялата работа с присвяткането при мен беше че взимам минус от където е вързан и габарита, а габарита ми присвятка щот крушките са менте. Я кажете със какви лед крушки сте?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани