Oil pressure след измиване на мотора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Oil pressure след измиване на мотора
Здравейте, от 2 месеца съм собственик на е38 преди фейса с мотор m62b44.
Всичко беше напълно наред. Излезна ми проблем с радиатора и целия мотор беше олят в антифриз. Тааа рвших да го измия. Напръсках го с обезмаслител и с водоструйката отдалече. Всичко стана както трябва, изчаках да изсъхне като обдухах и буксите с компресора за всеки случай.
Запалих и всичко си беше като по учебник, но след около 15км ми светна лампата на маслото в червено и ми даде на obc Stop! Engine oil pressure..
Отворих капачката и започна да хвърля масло навън, следователно качва масло. Мотора работи прекрасно, нвма хлопане, тракане, виене и чукане.
Та въпроса ми е възможно ли е датчика да си е заминал след като го прави само когато колата загрее?
Друг вариант който мисля е подпушен маслен филтър, но не знам датчика преди или след филтъра мери налягането.
Третия вариант е болтовете на помпата от което знам, че този мотор преди фейса страда.
Последния вариант е лагери.
Никога преди съм нямал такъв проблеми, дори не ми е премигвала лампата.
Карам я с 5w40
Всичко беше напълно наред. Излезна ми проблем с радиатора и целия мотор беше олят в антифриз. Тааа рвших да го измия. Напръсках го с обезмаслител и с водоструйката отдалече. Всичко стана както трябва, изчаках да изсъхне като обдухах и буксите с компресора за всеки случай.
Запалих и всичко си беше като по учебник, но след около 15км ми светна лампата на маслото в червено и ми даде на obc Stop! Engine oil pressure..
Отворих капачката и започна да хвърля масло навън, следователно качва масло. Мотора работи прекрасно, нвма хлопане, тракане, виене и чукане.
Та въпроса ми е възможно ли е датчика да си е заминал след като го прави само когато колата загрее?
Друг вариант който мисля е подпушен маслен филтър, но не знам датчика преди или след филтъра мери налягането.
Третия вариант е болтовете на помпата от което знам, че този мотор преди фейса страда.
Последния вариант е лагери.
Никога преди съм нямал такъв проблеми, дори не ми е премигвала лампата.
Карам я с 5w40
- Дифашир
- младши ентусиаст
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Oil pressure след измиване на мотора
Познато ми е преди да влизаш във филми смени датчика, не би трябвало да е много пари но задължително оригинален. Би трябвало да е след филтъра.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани