Проблем със 730д 184к.с
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- angelBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Проблем със 730д 184к.с
Здравейте !
Колата е 3.0д фейс автомат
От скоро забелязах че като я карам на спорт след рязко натискане на газта и като стигне 3800-4000 оборота вместо да превключи на следваща скорост се усеща все едно удря прекъсвач А дори не е в червено и тогава превключва и също така докато е на спорт и е на 4та и стигне 3800-4000 не превключва на 5та а стои на тези обороти и неможе да преяключи.
Имам усещането и че колата не върви със 100% от мощността си някак си я усещам тромава.
Закачих я и няма никакви грешки
Колата е 3.0д фейс автомат
От скоро забелязах че като я карам на спорт след рязко натискане на газта и като стигне 3800-4000 оборота вместо да превключи на следваща скорост се усеща все едно удря прекъсвач А дори не е в червено и тогава превключва и също така докато е на спорт и е на 4та и стигне 3800-4000 не превключва на 5та а стои на тези обороти и неможе да преяключи.
Имам усещането и че колата не върви със 100% от мощността си някак си я усещам тромава.
Закачих я и няма никакви грешки
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Проблем със 730д 184к.с
Какъв е смисъла да настъпваш колата до 4000 оборота? Това е лимузина за возене,не за дръпки и прекъсвачи. Иначе не очаквай чудеса от 184 к.с на два тона купе.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Проблем със 730д 184к.с
Очевидно е, че имаш проблем колега, но най-добре някой майстор да я прочете колата.
Няма смисъл да сменяш едно по-едно, докато се оправи.
А за колегата над мен, какъв е проблема да я настъпва до 4000 оборота ?
Само тройкаджиите ли имат право да настъпят до червеното ?
Та тия 4000 оборота, даже не са максималните за този двигател.
Няма смисъл да сменяш едно по-едно, докато се оправи.
А за колегата над мен, какъв е проблема да я настъпва до 4000 оборота ?
Само тройкаджиите ли имат право да настъпят до червеното ?
Та тия 4000 оборота, даже не са максималните за този двигател.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Проблем със 730д 184к.с
Kurtov написа:Очевидно е, че имаш проблем колега, но най-добре някой майстор да я прочете колата.
Няма смисъл да сменяш едно по-едно, докато се оправи.
А за колегата над мен, какъв е проблема да я настъпва до 4000 оборота ?
Само тройкаджиите ли имат право да настъпят до червеното ?
Та тия 4000 оборота, даже не са максималните за този двигател.
Още повече е автоматик и реално не той преценява колко оборота да вдигне и точно затова колегата пита какъв би бил проблема.. Доста негативно и най-вече излишно мнение беше мнението на колегата kikko ..
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проблем със 730д 184к.с
Не съм сигурен, за това се извинявам, ако греша, но имам някакъв спомен, че на спорт не включва 5-та... Не съм пробвал... Що се отнася до вървеж, то има много условности, преди да се каже, че не върви... Достатъчно е да се спука маркуч за вакуум към управлението на турбината и колата става "различна". Под спукване разбирам малка цепка на мястото където се "забожда" в някой от елементите /клапан, резервоар за вакуум, управление на турбото... или на който и да е щуцер/.
Колега, предлагам да "огледате" колата по тези места, където се съединяват вакуум маркучите, огледайте и самите маркучи, огледайте има ли някъде течове на течности и т.н. Закачете колата, когато е загряла на диагностика и проследете температурите на скоростната кутия, тя работи в строго определени граници и ако случайно прегрява не можете да я "хванете" така без диагностика.
И последно /поне от мен/, кутията е "самообучаваща се". Ако сте карал колата спокойно доста време, то тя ще е "спокойна" въпреки опитите Ви за рейсърство , за определено време... после ще се "адаптира"...
Колега, предлагам да "огледате" колата по тези места, където се съединяват вакуум маркучите, огледайте и самите маркучи, огледайте има ли някъде течове на течности и т.н. Закачете колата, когато е загряла на диагностика и проследете температурите на скоростната кутия, тя работи в строго определени граници и ако случайно прегрява не можете да я "хванете" така без диагностика.
И последно /поне от мен/, кутията е "самообучаваща се". Ако сте карал колата спокойно доста време, то тя ще е "спокойна" въпреки опитите Ви за рейсърство , за определено време... после ще се "адаптира"...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
Re: Проблем със 730д 184к.с
Колеги аз имам същият проблем от скоро!!! Разликата само е ,че моята е E38 730D 193hp фейс.Не съм установил още на какво се дължи, но при мен положението е следното.Преди известно време турбото се счупи точно преди да превключи автомата на следваща предавка.Бях някъде на около 4000 оборота и турбото загина. Свалих турбината и я рециклирах в София: средно тяло и нова геометрия. Тези дни монтирах турбината и като дойде времето на пробата след малка разработка започнах лека лека да я настъпвам. Установих ,че като и дам пълна гас и я задържа точно преди да превключи на следваща предавка около 4000 оборота се усеща нещо между лаг и предръпване. Даже в по-високите предавки с по-голяма скорост предръпването е по-продължително. Тези дни ще я прегледам обстойно и ще пиша, ако намеря решение на проблема. Някой, ако има някакви идеи да пише. Само да допълня, че преди турбината да се счупи колата вървеше перфектно без проблеми от този род.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем със 730д 184к.с
Не е задължително проблема да ти е в кутията.. по-скоро виж на живи данни какво се случва с налягането на въздуха... може да не надува достатъчно ...
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем със 730д 184к.с
по скоро губи налягане някъде като напомпа и кутията не включва защото очаква друго от мотора.. а той за да догони липсата пък отива на високи обороти. имал съм подобрен проблем с другия м57 218к.с. почти до прекъсвач и седи на 4 та или 5 та. оказа се дупка в едно коляно от турбо пътищата, но толквоа голяма, че да не се види или чуе
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Проблем със 730д 184к.с
Я си вижте помпите в резервоара,щото при мен така удряше прекъсвач на 4000 оборота и след смяна на помпата в резервоара/тази не е само да прехвърля гориво а и да подава на помпата под седалката./нещата се оправиха и не мога да позная колата.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани