Всичко за 728и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Всичко за 728и
Понеже има тема “Въпроси и отговори за 728” , в която почти няма такива , а се говори колко по добре е 4.4 , мисля че е добре да се отвори тема и наистина да се пише само за 2.8. Кой какви проблеми има , как е намерил решение , какво ново е добавил , цени , обслужване , ремонти , поддръжка без да се споменават други двигатели колко по добри са
Re: Всичко за 728и
Понеже никой не пише нищо , аз ще съм първи …. :
При мен се случва нещо доста интересно.. Сутрин, преди първото палене давам на контакт и ми излиза , че нивото на антифриза е намаляло. Отидох купих антифриз , връщам се отварям капака , развивам капачката на казанчето и нивото на антифриза се върна ?? На някой случвало ли му се е това и знае ли къде може да е проблема ?? При работещ двигател на работна температура антифриза си стои добре , нито бълбука нито нищо …
При мен се случва нещо доста интересно.. Сутрин, преди първото палене давам на контакт и ми излиза , че нивото на антифриза е намаляло. Отидох купих антифриз , връщам се отварям капака , развивам капачката на казанчето и нивото на антифриза се върна ?? На някой случвало ли му се е това и знае ли къде може да е проблема ?? При работещ двигател на работна температура антифриза си стои добре , нито бълбука нито нищо …
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Всичко за 728и
Май сте писали във фейсбук по тази тема..... Възможно е да имате проблем с капачката на разширителния съд.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
Re: Всичко за 728и
predel написа:Май сте писали във фейсбук по тази тема..... Възможно е да имате проблем с капачката на разширителния съд.
Да от капачката беше смених я и се оправи …
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Всичко за 728и
Sdmwv написа:predel написа:Май сте писали във фейсбук по тази тема..... Възможно е да имате проблем с капачката на разширителния съд.
Да от капачката беше смених я и се оправи …
Дано да е от капачката, защото така се почва когато в охладителната система влиза въздух при изгасен двигател и честата причина за това е кривина в главата.
При работещ двигател, най-чето когато е студен, част от антифриза навлиза в цилиндрите, обикновено е само в един или два съседни и изгаря с горивната смес. Кокато двигателят загрее, антифризът почти не навлиза в цилиндрите. Пи това положение, ако се направи проверка за нивото на охлаждащата течност при загрял и при студен двигател ще се види, че нивото е по-ниско при загрял двигател, отколкото при студен. Друг характерен белег е, че нивото на охлаждащата течност при студен двигател винаги ще е до маркера за максимум на разширителния съд. Причинта за това е навлизането на въздух в охладителната система поради споменатата по-горе кривина в главата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Всичко за 728и
А при "крива" глава не трябва ли и да надува? И ако влиза антифриз по цилиндрите.... ами ще изкриви биела за нула време....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Всичко за 728и
predel написа:А при "крива" глава не трябва ли и да надува? И ако влиза антифриз по цилиндрите.... ами ще изкриви биела за нула време....
Зависи къде и каква е кривината, може да надува, но може и да не надува.
Биела ще изкриви ако охлаждащата течност влезе в цилиндрите на неработещ студен двигател. Когато антифриза навлиза в цилиндрите, защото буталото го засмуква през някаква кривина, която може да бъде установена само с прецизно замерване, той просто си изгаря с горивната смес, а когато двигателят започне да изстива, антивфизът започва да се свива и през тази кривина навлиза въздух в охладителната система. Докато човек успяее да разбере къде губи антифриз може да минат години и да се усети, когато в топло време при студен старт види белия пушек от ауспуха. През това време колата може дори да не загрява повече от обичайното.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани