750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- joro_mafiata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E65 750
- Мечтае да кара: ///M
750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Здравейте.
преди 10 000 километра смених мотор като новия който взех е на около 220 000 км.
В сервиза при смяната ( DSC Performance от който съм доволен и преопръчвам) казаха че видимо без да го отварят изглежда по добре от старят ми мотор и компресията е около 14 което е доооста добре.
Веригте излеждат сменявани доста наскоро и продавача каза че собственика го е поддържал без да жали.
Сутрин на студен мотор почти не пуши не мие направило никакво впечатление.
Когато загрее хубаво мотора като спра на светофар или маневрирам за паркиране от ауспуха си пуши доста прилично , ясно ми е че гори масло и то прилично.( сменени CCV клапани)
Извън градско спускам байр давам резко газ не виждам този облак като в града.
идеята ми е имали как да разбера дали е за сегменти или гумички на клапани или и 2-те.
Казват че при харчене на масло дава висока компресия затова може да излиза на уреда 14.
И другия въпрос е можели да се сменят само сегменти ( без биели и т.н.) без да се сваля мотора N62B48
Поздрави !
преди 10 000 километра смених мотор като новия който взех е на около 220 000 км.
В сервиза при смяната ( DSC Performance от който съм доволен и преопръчвам) казаха че видимо без да го отварят изглежда по добре от старят ми мотор и компресията е около 14 което е доооста добре.
Веригте излеждат сменявани доста наскоро и продавача каза че собственика го е поддържал без да жали.
Сутрин на студен мотор почти не пуши не мие направило никакво впечатление.
Когато загрее хубаво мотора като спра на светофар или маневрирам за паркиране от ауспуха си пуши доста прилично , ясно ми е че гори масло и то прилично.( сменени CCV клапани)
Извън градско спускам байр давам резко газ не виждам този облак като в града.
идеята ми е имали как да разбера дали е за сегменти или гумички на клапани или и 2-те.
Казват че при харчене на масло дава висока компресия затова може да излиза на уреда 14.
И другия въпрос е можели да се сменят само сегменти ( без биели и т.н.) без да се сваля мотора N62B48
Поздрави !
- iliew
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Тези двг си страдат от гумички клапани, поради високата работна темперaтура.... Почти сьм сигурен че и при теб проблема е от там.
.
.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Залагам на гумички по същата причина, все пак, без отваряне на мотора си е хвърляне на боб
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Аз бих предложил да смените маслото. Преди година смених на моята кола маслото с масло БМВ 5/30 лонг лайф 4 и от тогава колата пропуши - при старт, на място, на светофар и т.нат. Почнах и аз да чета, да питам по сервизи, ходих и до Мирафиори и все едно и също за тези гумички на клапаните се говореше. Преди това колата не правеше така. Сипах добавка за да спре пушека, че много ме дразнеше и пушека спря. Разхода ми на масло не е голям и поради този факт не ми се искаше да отварям мотора. Преди месец смених маслото, но този път сипах Бардал 5/40 лонг лайф 4 и пушек няма. Кой знае, какво ментеливо масло съм купил преди това и добре, че не го карах много.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
iliew написа:Тези двг си страдат от гумички клапани, поради високата работна темперaтура.... Почти сьм сигурен че и при теб проблема е от там.
.
в много от случахте са те. и аз подкрепям
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
joro_mafiata написа:Здравейте.
Погледни си тротъл бодито и смукателния колектор дали са омаслени. Може и свещите да извадиш за справка.
Ubi dubium, ibi libertas
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Гуми на клапаните, никви сегменти!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Много сте сериозни, ама тоя кенеф гори масло, дори като дърпа въздух от капачката или пръчката на маслото
Ubi dubium, ibi libertas
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Нищо подобно
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Мойта (б44) пушеше точно така, ревизирах и картерната вентилация от до, покрай всеизвестната тръба и за една седмица се изчисти и повече не е чадила. Една година по-късно си замина жива и здрава пак без да гори масло. И на нея и бяха сменили мембраните, ама под тях имаше толкова гняс, че маслото не можеше да се отича, да не говорим за половината тръби. Загуби ли си вакуумите пак почва да гори масло. Като смениш гумичките 90% от тия проблеми се решават, та пак не си сигурен къде е било разковничето, а ако не се решат се почва - е тя е за сегменти вече и т.н. Ама не знам, може и да няма нищо подобно На Х5, дето си беше за гумички, като му извадиш свещите си личеше как лее в 3-4 цилиндъра, а останалите си бяха що годе нормални. Почти винаги пушеше сериозно на първо палене и после позачистваше. Та така, нищо не пречи да се провери преди да се дават генерални изводи, особено пък като си пишем във форум и го няма таралясника ...
Ubi dubium, ibi libertas
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Така написано съм съгласен с теб от край до край. Може би не съм те разбрал правилно, извинявам се!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- noobcontrol
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 30.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 750Li E66
- Мечтае да кара: BMW X5 50D M
Re: 750 - пушене ( сегменти или гумички на клапани) N62B48
Виж картерната вентилация как е, виж за вакуумни отечки и някой с диагностика вдигни валвтроник лифта от 0.3 до 0.8
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани