Планирам да си купя Е65, моля за насока!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Планирам да си купя Е65, моля за насока!
Ако все пак решиш за Е65 мисля да продавам вече моята а е доста добре колата пиши на лично
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Планирам да си купя Е65, моля за насока!
Нека и аз да подпитам, че мисля и аз да сменям скоро колата. Е65-ците facelift ми харесват, но доста неща се пишат за скъпата поддръжка и многото модули. Заглеждам и цлс w219 също. Шофирането ми е основно градско - до работа и обратно, като средно се падат около 5-7к километра годишно. От прочетеното като по-безпроблемен виждам, че е 30д и такива обяви разглеждам. Ако е60 не ми бяха толкова грозни, нямаше да гледам е65. Четох коментари, че е65 без едц и динамик драйв било като голямо е60, което не ме притеснява. Как бихте съпоставили поддръжката и надеждността между ЦЛС 320 и е65 730д. (ще се търси нещо без SBC модул).
https://www.cars.bg/view.php?id=5f142ec664601e5ae6247fa2
Тази е65-ца, например, ми харесва. Ако може да коментирате обявата. Нямам вин засега. Цветът отвън и отвътре ми харесват много. Доколкото виждам има и масаж, което не ми е толкова важно. Собственикът каза, че е без ЕДЦ. Имал съм е38 с ЕДЦ и не бих казал, че е нещо невероятно спрямо въздушното окачване на w220 например. W220 (на познат, не съм имал Мерцедес) возеше по-меко с 19ки от моята е38 на 17 с високи гуми. Също каза, че не е сменял вериги, което доколкото се ориентирам ще е около 1 000 лв. в добрия случай при някой колега от форума и отстъпка на частите? Има ли нещо по-различно в поддръжката и надеждността между е60 и е65 при такива обстоятелства, освен евентуално амортисьори, окачване и спирачки?
Ето и 1-2 обяви за ЦЛС, единият има обдухване, което е супер, но пък салонът не изглежда много запазен.
https://m.mobile.bg/details/11618234536057083
https://m.mobile.bg/details/11637936792413118
https://www.cars.bg/view.php?id=5f142ec664601e5ae6247fa2
Тази е65-ца, например, ми харесва. Ако може да коментирате обявата. Нямам вин засега. Цветът отвън и отвътре ми харесват много. Доколкото виждам има и масаж, което не ми е толкова важно. Собственикът каза, че е без ЕДЦ. Имал съм е38 с ЕДЦ и не бих казал, че е нещо невероятно спрямо въздушното окачване на w220 например. W220 (на познат, не съм имал Мерцедес) возеше по-меко с 19ки от моята е38 на 17 с високи гуми. Също каза, че не е сменял вериги, което доколкото се ориентирам ще е около 1 000 лв. в добрия случай при някой колега от форума и отстъпка на частите? Има ли нещо по-различно в поддръжката и надеждността между е60 и е65 при такива обстоятелства, освен евентуално амортисьори, окачване и спирачки?
Ето и 1-2 обяви за ЦЛС, единият има обдухване, което е супер, но пък салонът не изглежда много запазен.
https://m.mobile.bg/details/11618234536057083
https://m.mobile.bg/details/11637936792413118
- Apophis
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 9.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: Koenigsegg Agera R
Re: Планирам да си купя Е65, моля за насока!
astrapower написа:Малко ми е странно решението за покупка дърт "премиум" клас. Не че е невъзможно да се поддържа, но ще е със компромиси. Проблемите със сигурност няма да са малко, предвид оборудването на автомобила и вероятно големия пробег. Ако толкова те кефи, скачай на някоя, покарай/поремонтирай и ще видиш става ли или не става. След някоя година само ще сме чували, че е имало V8 динозаври...та сега е момента.
Според бюджета си, човека иска да кара максимално комфортна кола и единственото решение е стар премиум. На мен пък ми е доста странно, как човек дава една торба пари за безсмислени класове като х3 ?! Комфорт: 0, кеф: 0, смисъл: 0, проходимост хаха: 0, място за багаж: колкото голф. Нито един плюс, в нито една насока . Давам за пример твоята заради коментара ти, но това се отнася за всякакви 1-ци, 2-ки, 3-ки или просто да ги нарека "траша" на марката.
П.С. 7-ца от 2002г е мнооого повече кола от х3 2022 И на който му харесва е65, едни 5к резерва за след покупка и обслужване са достатъчни да спи спокоен, да се радва на премиум автомобил ежедневно, пък хейтърите нека се чудят защо му е това дърто БМВ, докато си карат голфоподобните кошници. Имало много модули?!?! ами екстрите имат нужда от модули автоморгите са пълни с такива модулчета на цената на вечеря за 2-ма. Естествено както всеки автомобил, трябва преди покупка да се провери щателно за скрити проблеми, за да не боли глава после.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Планирам да си купя Е65, моля за насока!
От къде я изкопахте тази ланшна тема..мислих, че автора и вече е решил и е купил 7-ца. Още с първото мнение си избил рибата, какво да добавя повече! Викаш това 1-ци, 2-ки, 3-йки, кой ги брои за коли, друго си е 7-ка...
ПС: Сподели какъв "нетраш" с багажник по-голям от на голф караш...явно се оглеждаш за 7-ма серия.
ПС: Сподели какъв "нетраш" с багажник по-голям от на голф караш...явно се оглеждаш за 7-ма серия.
Re: Планирам да си купя Е65, моля за насока!
В България колкото по-висок клас и колкото по-мощна е колата я кара по-голям келеш.Без значение дали говорим за чисто нова или стара като е65 кола. Не мога да повярвам на какво се натъквам всеки ден ... Човек с най-новата 750li търси гуми 2ра употреба и рециклиране на спирачни дискове.... Какво остава за е65. Невероятен автомобил,но в България е абсурд да попаднеш.На такъв тип кола на 20 години са се пробвали поне 3 "келеша"...
Клекне ЕДЦТО - естествено не му се дават 1800 лв - и 7цата се прави на пружини.
Харчи 20 - ганчо слага газ - а оттам идват и половината проблеми по мотора .
Тръбата между главите текне-не му се дават 130 за тръба и 500 за работа- тръбата се лепи със силикон ...
И Т.Н И Т.Н
Клекне ЕДЦТО - естествено не му се дават 1800 лв - и 7цата се прави на пружини.
Харчи 20 - ганчо слага газ - а оттам идват и половината проблеми по мотора .
Тръбата между главите текне-не му се дават 130 за тръба и 500 за работа- тръбата се лепи със силикон ...
И Т.Н И Т.Н
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани