Проблем със студено палене е66 740i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- SApostolov
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 2.11.2022
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330xi
- Мечтае да кара: M5 Competition
- Детайли за колата: Black Sapphire Mettalic
Проблем със студено палене е66 740i
Здравейте , от няколко седмици се появи един много досаден проблем в моята каляска , откакто захладня времето сутрин и вечер(след работа) когато двигателя не е работил повече от 8 часа и е напълно изстинал , колата пали веднага с натискането на копчето и работи на по-високи обороти(като на смукач) за 10-15 секунди , след това почват да падат леко оборотите и започва да тресе много неприятно между 500-1100 об. При подаване на газ работи сякаш не работят всички цилиндри. След няколко гасенета и паленета и колата се оправя, след това цял ден няма никакви спомени от подобен проблем. Грешките които записва OBD са : 29Е7(Адаптиране смесване на горивото 2, празен ход, единица за време- прекъсва) , 29Е8(Адаптиране смесване на горивото 2, празен ход, единица за време- прекъсва) , 2B70(Променлива индукция на всмукателните колектори-прекъсва) . Преди два дни смених свещите с чисто нови оригинални по каталог NGK IZFR6H11 , колата е по-рязка на газта , но температурите при палене не са били близо до 0-та , но пак се усеща леко колебаене на оборотите като я запаля на студен двигател. Чудя се дали ваносите не са за адаптиране ? Някой с нещо ако може да помогне или да сподели опит. Двигателя е N62B40 .
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 706
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Проблем със студено палене е66 740i
Здравей. Закачете я на BMW диагностика ISTA за да стане ясен проблема.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани