заключен волан ELV и не пали
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
заключен волан ELV и не пали
Здравейте,
моя колежка се сблъска с проблема с ELV - волана седи заключен и няма палене.
Първи заподозрян беше паднал акумулатор, замерихме малко под 12V на изгасена кола и решихме, че може да е защитата.
Решихме да дадем ток с идеята, ако е това да изчистя грешката и да рестартирам CAS брояча, за да изчезне индикацията от таблото, но отново нищо не се случи. Пробвахме с друг акумулатор - пак същото.
Интересното е, че колата уж е на контакт, но не прави връзка с компютъра - нито ediabas, нито inpa(ignition=off).
Изглежда, че отива към известния проблем с въпросното заключване и кормилната колона.
Въпроса ми е, можете ли да препоръчате някой, към който може тя да се обърне да ѝ помогне по този въпрос освен официалните сервизи?
Също всякакви други идеи са добре дошли.
моя колежка се сблъска с проблема с ELV - волана седи заключен и няма палене.
Първи заподозрян беше паднал акумулатор, замерихме малко под 12V на изгасена кола и решихме, че може да е защитата.
Решихме да дадем ток с идеята, ако е това да изчистя грешката и да рестартирам CAS брояча, за да изчезне индикацията от таблото, но отново нищо не се случи. Пробвахме с друг акумулатор - пак същото.
Интересното е, че колата уж е на контакт, но не прави връзка с компютъра - нито ediabas, нито inpa(ignition=off).
Изглежда, че отива към известния проблем с въпросното заключване и кормилната колона.
Въпроса ми е, можете ли да препоръчате някой, към който може тя да се обърне да ѝ помогне по този въпрос освен официалните сервизи?
Също всякакви други идеи са добре дошли.
Re: заключен волан ELV и не пали
Здравейте, може ли информация как се реши този проблем. Понеже в момента и аз има същия.
Re: заключен волан ELV и не пали
Vilince20 написа:Здравейте, може ли информация как се реши този проблем. Понеже в момента и аз има същия.
при мен се реши ката на заключен волан го завъртях наляво надясно няколко пъти и през това време вкарах ключа в таблото,ако не стане на една позиция на волана го мести малко нагоре или надоло,един час съм си играл но щракна накрая ключалката и се оправи,при мен светеше жълто на таблото..
BMW x5 e53
Re: заключен волан ELV и не пали
Здравейте, при мен се получи същия проблем. Свъртене на волана , нагоре надолу и вкарване на клююа не се полуюава. Ако сте успяли да оправите нещата ще се радвам ако споделите как! Благодаря предварително
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10462
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: заключен волан ELV и не пали
Ако не се ресетне софтуерно, се сменя кормилната колона. Не се научихте да си изправяте волана преди да извадите ключа, това е обща култура... През ден някой пита същото по фейс групите и псува що така е направено.
Never mistake motion for action...
Re: заключен волан ELV и не пали
Волана си беше исправен, съжалявам но не е е там проблема. Ресетнах си с диагностиката ELV-to но проблема си седи. Поръчах си ELV емулатор и в краен случай ще си сменя заключващия механизъм също. Явно хора с решение тук не се намериха а има предимно такива който плюят.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10462
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: заключен волан ELV и не пали
Механизмът не блокира от едно оставяне на навит волан Написах решението - ако не стане с ресет, се сменя... На повечето хора не им харесва отговорът, но...
Never mistake motion for action...
- propov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.11.2012
- Местоположение: Франкфурт на Майната Си
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 130i ниско и твърдо
- Мечтае да кара: Стоково М3 без значение поколението ;)
- Детайли за колата: 235 × 19 Breyton Design
H & R ниско и много кораво окачване
BMC конус за повечко въздух
М пакет по рождение
Ниско, твърдо и максимално оригинално. Всичко е с ТЮФ.
Re: заключен волан ELV и не пали
Аз го играх това, но колата си работеше за учудване на всички. Просто светеше в червено волан с катинарче и едни страшни предупреждения на борд компютъра.
НА ТЕОРИЯ имаш да сменяш няколко модула във волана - всеки по няколко стотин евро. Тия модули си имат броячи и като им изтече плануваното време се сменят. Това е оофициалната позиция от БМВ.
НА ПРАКТИКА от колегите тук разбрах , че брояча може да се ресетне с лаптоп и човек дето знае какво прави(даже официално в БМВ). Възможно е това решение да е временно и при мен след 2 месеца светна пак и тогава се слага емулатор, който игонирира заключването на волана. Волана не се заключва, нищо не свети , нямаш проблем. В Германия софт. ресета струва 70 - 100 евро, емулатора с монтажа 170 - 200 евро. За БГ - питаш в секцията за е90.
Всичко това ми ги обясниха колегите тук, направих го така и стана.
НА ТЕОРИЯ имаш да сменяш няколко модула във волана - всеки по няколко стотин евро. Тия модули си имат броячи и като им изтече плануваното време се сменят. Това е оофициалната позиция от БМВ.
НА ПРАКТИКА от колегите тук разбрах , че брояча може да се ресетне с лаптоп и човек дето знае какво прави(даже официално в БМВ). Възможно е това решение да е временно и при мен след 2 месеца светна пак и тогава се слага емулатор, който игонирира заключването на волана. Волана не се заключва, нищо не свети , нямаш проблем. В Германия софт. ресета струва 70 - 100 евро, емулатора с монтажа 170 - 200 евро. За БГ - питаш в секцията за е90.
Всичко това ми ги обясниха колегите тук, направих го така и стана.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани