Да надникнем в Х-драйва.
Модератор: Технически модератори
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Поне по партномер има: 27103455133-3.0д; 27103455132-2.0д , но дали реално има някаква разлика в "карантиите", по-скоро не вярвам.
Да надникнем в Х-драйва.
Да, благодаря ти. Явно има. Имах една резервна останала от моята кола, която дадох на човек с 2.0д и ми каза, че има разлика в дължините на двете.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Поздравления и от мен за хубавата тема, изчетох я за няколко дни като интересна книга Информацията, която Боримечката е споделил е наистина много голяма и полезна. На мен ми възникнаха два въпроса, провокиран от съдържанието на темата:
- бяха разисквани различни ситуации, които теоретично могат да натоварят раздатката. Един от тях са валците на ГТП-тата, но аз лично не разбрах дали може раздатката да се натовари сериозно тогава? Приемаме, че колата трябва след като се качи на валците трябва да е на неутрална скорост.
- къде се намира модула на раздатката при Х5/Х6 и съответно двете букси, които Боримечката беше показал на Х3. Опитах да намеря инфо в нета, но не успях. Не е на същото място обаче като при Х3, затова питам.
- бяха разисквани различни ситуации, които теоретично могат да натоварят раздатката. Един от тях са валците на ГТП-тата, но аз лично не разбрах дали може раздатката да се натовари сериозно тогава? Приемаме, че колата трябва след като се качи на валците трябва да е на неутрална скорост.
- къде се намира модула на раздатката при Х5/Х6 и съответно двете букси, които Боримечката беше показал на Х3. Опитах да намеря инфо в нета, но не успях. Не е на същото място обаче като при Х3, затова питам.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Да надникнем в Х-драйва.
При Х5 е под седалката(задната) доколкото си спомням, че съм го срещал във форума.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Привет колеги
Имам X4 , и имам едни вибраци под скоростния лост (автоматик)и на зад като дам пълна газ между 40 и 60км после изчезва. Какви са симптомите на карето на карда на или на висящ лагер?
Имам X4 , и имам едни вибраци под скоростния лост (автоматик)и на зад като дам пълна газ между 40 и 60км после изчезва. Какви са симптомите на карето на карда на или на висящ лагер?
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Не може да се каже с абсолютна точност, има и тампон на раздатка в това уравнение, който е също е натоварен. По описанието ти ми се струва "висящ лагер", но и каретата страдат. Започни с тампона.
Re: Да надникнем в Х-драйва.
При мен по апсолютно същия начин излезе каре КРЪСТАЧКА на кардан. Какво ли не смених на края излезе от там. Свалих един ден кардана и видях, че карето на едната страна мърда на другата въобще. Пратих го в Кубрат и стана.
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
astrapower написа:Не може да се каже с абсолютна точност, има и тампон на раздатка в това уравнение, който е също е натоварен. По описанието ти ми се струва "висящ лагер", но и каретата страдат. Започни с тампона.
Днес ще се разгледа загатката и ще пиша за резИлтата
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Смених крастачката на карето което вече имаше сериозен луфт. Но след смяна , баланс и адаптация на раздатачната кутия проблема си остана пак при ускорение има едно тропане като на центрафугиране на пералня .... Висящия лагер си е ОК.
Ако някой има предположения .....
Ако някой има предположения .....
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Къде го балансира кардана колега!! Питам защото на моята го оставих във Варна да го правят и след това се наложи да го пратя в Кубрат, че нищо не бяха направили. Виж за всеки случай и тампон на раздатката
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
aktros написа:Къде го балансира кардана колега!! Питам защото на моята го оставих във Варна да го правят и след това се наложи да го пратя в Кубрат, че нищо не бяха направили. Виж за всеки случай и тампон на раздатката
Пиши ми на лично ще ти кажа, да не стане че правя реклама!
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Какво трябва да се види и да се разбере че тампона на раздатката е за смяна?
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Ако е омекнал или скъсан е за смяна.
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
astrapower написа:Ако е омекнал или скъсан е за смяна.
Благодарско, а като си почнал какво се вижда за "висящ лагер" , поне аз мисля че така на оглед няма как да се види а трябва да се свали и тогава да се огледа?
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Честно казано специалист прегледа висящия лагер на моята кола и каза, че бил добре. Но според мен така на пипане/натискане...няма как да се установи колко е омекнал/разлепен или уморен гумения тампон на лагера. Вала е натоварен от големия въртящ момент и висящия лагер има не лека задача. Така че след 250-300к км. и 10-г. експлоатация няма как да е в добро здраве, според мен разбира се.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани