Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Модератор: Технически модератори
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Диагностиката в БМВ сервиз преди парите - това е без коментар. И все пак - дюзите не е готино да са ги превърнали в консуматив. Та затова сериозно питам за 20К км ли заминава комплект, щото не е готино през година-две 2-3к за дюзи само....
Веригите са ясни, че нямат проявление и се късат като ластици и по скоро превенция на около 200К.
Веригите са ясни, че нямат проявление и се късат като ластици и по скоро превенция на около 200К.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Смята се (а и не съм чел наскоро коментари с нова порция псувни по посока на VDO/BMW), че версия -13 е доста по-читава и би трябвало да е ОК. Сега.... лошото е, че на моят S63 са били сменени дюзите на 95к, на 125к и аз ги смених... не бяха тръгнали всичките, може би 1 (макс 2), ама... нали... директно впръскване...
Тук важно отношение има и какъв бензин се сипва (отново - директно впръскване). На мойта кола имаше записана грешка "бедна горивна смес" (не помня дали беше само веднъж, или многократно), което за тоя двигател в превод значи "Сипали са ми А95 от Лукойл". При наливане на подобно гориво не бих се учудил, ако държат само по 30к...
Според мен закупуването на автомобил със сменен двг. или с нови дюзи, които към момента не дават никакви отклонения, който автомобил в последствие се кара с читав бензин (и с добавка, за по-сигурно) е предпоставка да имаш много малък шанс за изненади.
Тук важно отношение има и какъв бензин се сипва (отново - директно впръскване). На мойта кола имаше записана грешка "бедна горивна смес" (не помня дали беше само веднъж, или многократно), което за тоя двигател в превод значи "Сипали са ми А95 от Лукойл". При наливане на подобно гориво не бих се учудил, ако държат само по 30к...
Според мен закупуването на автомобил със сменен двг. или с нови дюзи, които към момента не дават никакви отклонения, който автомобил в последствие се кара с читав бензин (и с добавка, за по-сигурно) е предпоставка да имаш много малък шанс за изненади.
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Ем то аз към дизел съм се насочил, където е същото явно. Но и там важи добро гориво с добавка за смазване и чистене.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Дизела е по-добре от тия бензиновите N-ки. Ако търсиш N мотор бензинов се ориентирай към по-новите от F30, там нещата са по-добре с инжекторите, щото са соленоидни, не пиезо кат старите и в страни с лоши горива сгъват капаците. Общо взето в сервиза са идвали коли на по 250к с 3 смени на инжектори, едната да ти е гаранционна другите 2 си плащаш кат поп. После дизела бил скъп за поддръжка, беше ама едно време, сега бензина го направиха същия, турбини, дюзи, соленоидчета.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
b00st написа: После дизела бил скъп за поддръжка, беше ама едно време, сега бензина го направиха същия, турбини, дюзи, соленоидчета.
Мдаааа.... Бензин, бензин, да не е дизел, ама....
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
За съжаление, всички майстори, на които имам доверие, казват същото - ако не по-скъп, бензинът вече се изравни с дизела по разходи за поддръжка... Ама трака, бе... Но темата е за друго, който се чуди за дизел, има други теми.
Never mistake motion for action...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
То и тези тракат...
Не ме разбирайте погрешно, ако не сте забелязали - Бензин тил ди енд ъф тайм!!!
Не ме разбирайте погрешно, ако не сте забелязали - Бензин тил ди енд ъф тайм!!!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Leon написа: Ама трака, бе...
Тия директното впръскване как чаткат.... 'се тая....
Но ми се струва, че смислената добавка прави разликата... т.е. пести ресурс на дюзите... или поне така ми се струва....
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:Leon написа: Ама трака, бе...
Тия директното впръскване как чаткат.... 'се тая....
И ти си прав
Never mistake motion for action...
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Изчетох темата и ми стана лошо
Тъкмо съм се засилил да си търся Ф25 35i (N55) и вие направо ме отказвате с тази тема.
До сега съм имал повече дизели но винаги съм искал пак да ди взема 6 цилиндров бензин ама... с тези дюзи дето карат,
колкото смяна на масло няма да стане работата. Отедлно нещо за вериги ли споменахте? Това е другата причина да се махна от дизела, понеже ми е писнало да слушам как трябва вече на 170-80к км да се подготвям за вериги...
Тъкмо съм се засилил да си търся Ф25 35i (N55) и вие направо ме отказвате с тази тема.
До сега съм имал повече дизели но винаги съм искал пак да ди взема 6 цилиндров бензин ама... с тези дюзи дето карат,
колкото смяна на масло няма да стане работата. Отедлно нещо за вериги ли споменахте? Това е другата причина да се махна от дизела, понеже ми е писнало да слушам как трябва вече на 170-80к км да се подготвям за вериги...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Te инжекторите нито са вечни, нито са с издръжливост на ангренаж, примерно.... консуматив са си. Въпросът не е в това дали, а кога ще са за смяна. И когато се гледа кола, да се гледат и те... Защото може да са сменени и мотора да е отличен т.е. колата да не е за подминаване.
Както и сам отбеляза, да не стане така, че от нежелание да вземеш бензин с евентуален потенциал за проблем, да се натресеш на проблемен дизел
Както и сам отбеляза, да не стане така, че от нежелание да вземеш бензин с евентуален потенциал за проблем, да се натресеш на проблемен дизел
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:Te инжекторите нито са вечни, нито са с издръжливост на ангренаж, примерно.... консуматив са си. Въпросът не е в това дали, а кога ще са за смяна. И когато се гледа кола, да се гледат и те... Защото може да са сменени и мотора да е отличен т.е. колата да не е за подминаване.
Както и сам отбеляза, да не стане така, че от нежелание да вземеш бензин с евентуален потенциал за проблем, да се натресеш на проблемен дизел
Е до колкото разбрах, за да се проверят тези дюзи трябва да се свалят свещи на студен мотор, да се пали да се връщат и тн... Нали се сещаш кой продавач, ще остави някой да дойде да му сваля сещи и тн.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
В най-общият случай се прави проверка за задържането на налягането в рейла след загасяне на мотора. Ако "текат", то си личи веднага...
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Добре де, а има ли някой чиито дюзи са изкарали 150к или 200к или всичките си дават проблем около накакъв пробег?
На N55, нали са уж по-стабилни и за това мотора не става толкова за доработки, както N54?
На N55, нали са уж по-стабилни и за това мотора не става толкова за доработки, както N54?
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Съмнявам се да има изкарали дюзи 150-200к и то тук в България (дори в Европа) даже съм сигурен,че няма,
Разиката между N54 и N55 е друга може да видиш тук
http://mywikimotors.com/n55b30/#Problems
Не случайно BMW НЕ одобриха гаранцията на дюзите в Европа нямат и причина да го правят.
В Америка са 10 years / 120 000 miles. гаранция. Главна причина - Горивата.
https://f30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1338469
Разиката между N54 и N55 е друга може да видиш тук
http://mywikimotors.com/n55b30/#Problems
Не случайно BMW НЕ одобриха гаранцията на дюзите в Европа нямат и причина да го правят.
В Америка са 10 years / 120 000 miles. гаранция. Главна причина - Горивата.
https://f30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1338469
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани