X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Здравейте колеги, вече мога да се похваля, че съм собственик на една моя мечта, това е е70.
Колата която взех е 12 месец 2009 година 235к.с. 30d, имам я от една седмица, смених вериги, масла филтри и т.н. по всички възможни места които има по тази кола.
От три дни обаче има един странен проблем, как си карам колата просто се гаси в движение, умира като застреляна. Спирам, тръгвам да паля, първия път върти, но не пали (сякаш няма гориво), втори трети път и пали (това беше първия път), на следващия ден колата пак изгасна в движение, спрях и с натискане на копчето запали без да се замисля. Днес си тръгвам от работа (колата е работила 6-7 минути на място), минавам 200 метра, спирам на светофара, работи си перфектно, светва зелено, тъкмо натискам газта и тя гасне, отново същото нещо, тръгвам да паля и върти без да пали, два три пъти така и накрая си запали и тръгнах.
И трите пъти (понеже си карам лаптопа с ISTA-та на задната седалка) закачвам колата (това е след като я запаля след като веднъж се е угасила сама), и ми излизат следните грешки:
004767 DDE: Injector, cylinder 1, Activation
004787 DDE: Injector, cylinder 2, Activation
004797 DDE: Injector, cylinder 3, Activation
0047A7 DDE: Injector, cylinder 4, Activation
0047B7 DDE: Injector, cylinder 5, Activation
0047C7 DDE: Injector, cylinder 6, Activation.
И след трите гасения излизат тези грешки, няма значение дали ги трия или не, колата пали след това. Няма значение топла или студена пак се гаси, без значение с колко километра се движа, давам ли газ или не. И трите пъти го прави по различен начин. За това моля за съвет, откъде да започна.
П.С. - Реално колата от както съм я прехвърлил на мое име съм я карал точно 4 дни, като я докарах от София до Враца и след ремонта. Ремонта е правен от мен и бащата. Подчертавам дюзите са извадени и сложени на точните места, няма размяна, няма хлабави букси и т.н.
Какво да гледам и какво да търся. Благодаря Ви предварително, живи и здрави.
Колата която взех е 12 месец 2009 година 235к.с. 30d, имам я от една седмица, смених вериги, масла филтри и т.н. по всички възможни места които има по тази кола.
От три дни обаче има един странен проблем, как си карам колата просто се гаси в движение, умира като застреляна. Спирам, тръгвам да паля, първия път върти, но не пали (сякаш няма гориво), втори трети път и пали (това беше първия път), на следващия ден колата пак изгасна в движение, спрях и с натискане на копчето запали без да се замисля. Днес си тръгвам от работа (колата е работила 6-7 минути на място), минавам 200 метра, спирам на светофара, работи си перфектно, светва зелено, тъкмо натискам газта и тя гасне, отново същото нещо, тръгвам да паля и върти без да пали, два три пъти така и накрая си запали и тръгнах.
И трите пъти (понеже си карам лаптопа с ISTA-та на задната седалка) закачвам колата (това е след като я запаля след като веднъж се е угасила сама), и ми излизат следните грешки:
004767 DDE: Injector, cylinder 1, Activation
004787 DDE: Injector, cylinder 2, Activation
004797 DDE: Injector, cylinder 3, Activation
0047A7 DDE: Injector, cylinder 4, Activation
0047B7 DDE: Injector, cylinder 5, Activation
0047C7 DDE: Injector, cylinder 6, Activation.
И след трите гасения излизат тези грешки, няма значение дали ги трия или не, колата пали след това. Няма значение топла или студена пак се гаси, без значение с колко километра се движа, давам ли газ или не. И трите пъти го прави по различен начин. За това моля за съвет, откъде да започна.
П.С. - Реално колата от както съм я прехвърлил на мое име съм я карал точно 4 дни, като я докарах от София до Враца и след ремонта. Ремонта е правен от мен и бащата. Подчертавам дюзите са извадени и сложени на точните места, няма размяна, няма хлабави букси и т.н.
Какво да гледам и какво да търся. Благодаря Ви предварително, живи и здрави.
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Аз бих погледнал стойностите на дюзите с инпа ,и бих огледал снопа с кабелите за управление на дюзите за черни места по кабелите .
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Стойностите на дюзите са:
Minimum / Maximum -
Cylinder 1: 0.0 / 0.1
Cylinder 5: -0.2 / 0.0
Cylinder 3: 0.0 / 0.2
Cylinder 6: 0.0 / 0.3
Cylinder 2: -0.7 / 0.0
Cylinder 4: 0.0 / 0.4
Искам да попитам и друго, съпротивлението на дюзите като тръгне да се мери, бях прочел че всичко под 180 ома е проблем. Въпроса ми е, свалят се дюзите и се мерят една по една или докато са на колата направо махам буксата и меря?
Minimum / Maximum -
Cylinder 1: 0.0 / 0.1
Cylinder 5: -0.2 / 0.0
Cylinder 3: 0.0 / 0.2
Cylinder 6: 0.0 / 0.3
Cylinder 2: -0.7 / 0.0
Cylinder 4: 0.0 / 0.4
Искам да попитам и друго, съпротивлението на дюзите като тръгне да се мери, бях прочел че всичко под 180 ома е проблем. Въпроса ми е, свалят се дюзите и се мерят една по една или докато са на колата направо махам буксата и меря?
- enerdjy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 19.02.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320d '06
- Мечтае да кара: f06 640
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Смятам, че донякъде може да ти е полезно колега.Имах подобен проблем с е90, разликата беше, че при мен не пожела да запали.Същите кодове за грешки, оказа се компютъра заминал.
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
За мен това си е заминала дюза, имал съм кола с такъв проблем. Особено пък ако гасне като и подадеш повечко газ. А при Е70 не е рядкост да ти думне дюза. Кофтито е, че само нови трябва и е 1000 лева едната.
Ама пък да запише грешки и за 6-те дюзи малко странно, но 100 про е нещо по горивото.
Ама пък да запише грешки и за 6-те дюзи малко странно, но 100 про е нещо по горивото.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Spit-Fire написа:За мен това си е заминала дюза, имал съм кола с такъв проблем. Особено пък ако гасне като и подадеш повечко газ. А при Е70 не е рядкост да ти думне дюза. Кофтито е, че само нови трябва и е 1000 лева едната.
Ама пък да запише грешки и за 6-те дюзи малко странно, но 100 про е нещо по горивото.
Мене от една заминала дюза ми е странно да му дава тия симптоми. По-скоро както колегата горе каза, няква електроника, или компютъра, или някое реле дава на късо
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Като загасне, пробвай да извадиш ключа и после виж дали няма да запали веднага, без да се замисли. Не направо да палиш като загасне.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Ами аз имах един опел преди време където едната дюза му замина и при всяко по-така подаване на газ гаснеше. Сменихме я и се оправи. Дано при колегата е нещо по-евтино.Jorixa написа:Spit-Fire написа:За мен това си е заминала дюза, имал съм кола с такъв проблем. Особено пък ако гасне като и подадеш повечко газ. А при Е70 не е рядкост да ти думне дюза. Кофтито е, че само нови трябва и е 1000 лева едната.
Ама пък да запише грешки и за 6-те дюзи малко странно, но 100 про е нещо по горивото.
Мене от една заминала дюза ми е странно да му дава тия симптоми. По-скоро както колегата горе каза, няква електроника, или компютъра, или някое реле дава на късо
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Намерих проблема, колата е имала каско в Лев Инс, при правенето на това каско от Лев Инс слагат някакъв мизерен имобилайзер, той сбъркваше цялата електроника.
Проблема е решен с премахването му. Живи и здрави и много благодаря на отзовалите се!
Проблема е решен с премахването му. Живи и здрави и много благодаря на отзовалите се!
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Развитие момчета.
Не се оказа имобилайзера, премахнат е и колата продължи така да прави, премерих съпротивлението на всички 6 дюзи и всички са под 180 Ома, даже първи и втори инжектор са по 40-50 6 нови се поръчват и това е, живи и здрави, ще драскам ако има развитие. Към момента това е проблема на колата, и се скапват защото отгоре има една скапана пластмаса която трябва да задържа водата която се стича от прозореца, но нея я няма и всичко се налива при дюзите в леглата им и при кабелите, моите всичките бяха ръждясали и явно са окъсили.
Късмет просто, живи и здрави
Не се оказа имобилайзера, премахнат е и колата продължи така да прави, премерих съпротивлението на всички 6 дюзи и всички са под 180 Ома, даже първи и втори инжектор са по 40-50 6 нови се поръчват и това е, живи и здрави, ще драскам ако има развитие. Към момента това е проблема на колата, и се скапват защото отгоре има една скапана пластмаса която трябва да задържа водата която се стича от прозореца, но нея я няма и всичко се налива при дюзите в леглата им и при кабелите, моите всичките бяха ръждясали и явно са окъсили.
Късмет просто, живи и здрави
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Тази вода не се ли стичаше само по буксите на 5-та или 6-та дюза? На колегата направихме една предпазна пластмасова 'козирка' над тях и сега водата се оттича назад без проблем!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Да на 5-ти отива най-вече. Аз като взех колата поръчах нови китайски ама пак са насрани и сега след всяко обслужване ги подлепям наново със силикон. По принцип другия път мисля да не се занимавам и да го направя селската ама не ми пука. Ще монтирам един "улук" на онея матални чокъни под пластмасата да капе назад по скоростите водата и евал съм го.
Иначе баси малшанса 6 дюзи да заминат. Поне с отстъпка ли ги взимаш, колега, че иначе както и да го смятам са към 6 бона.
Иначе баси малшанса 6 дюзи да заминат. Поне с отстъпка ли ги взимаш, колега, че иначе както и да го смятам са към 6 бона.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Да колега с отстъпка ги взимам понеже работя с интеркарс, Бош дюза без отстъпка е на 926лв, с моята отстъпка е на 532, така че излезе малко скъпо, ама поне знам, че скоро няма да ги пипна както и веригите
Сега само натискаме на каране, CarPlay-a трябва да дойде в неделя и да го монтирам и днес съм на фолиране следобяд.
Сега само натискаме на каране, CarPlay-a трябва да дойде в неделя и да го монтирам и днес съм на фолиране следобяд.
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
Колега, как така всички дюзи са аут, сигурни ли сте с премерването? Това ми се струва невъзможно да се повредят всички... Ти 6бр ли купи? Довечера ще снимам моята "козирка", която направих на мотора, защото като гледам и ти ще трябва да направиш...
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: X5 E70 xDrive 30d 235к.с. Гасне в движение
goppe написа:Колега, как така всички дюзи са аут, сигурни ли сте с премерването? Това ми се струва невъзможно да се повредят всички... Ти 6бр ли купи? Довечера ще снимам моята "козирка", която направих на мотора, защото като гледам и ти ще трябва да направиш...
Да колега и 6та са тотал, днес сложихме новите и е топ!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани