Филтър картерни газове
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- kmet
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Филтър картерни газове
Здравейте,
Колеги смених БМВ-то Купих е84 с мотор н47д 2013г фейс Сменени са повечето консумативи. Предстои смяна ремък/пистов/, масло с филтър. Искам да сменя и филтъра на картерните газове /ако има такъв/ Можели някой да каже какво представлява. В нета ми излиза само една мембрана с пружина. Ще съм благодарен да помогнете.
Колеги смених БМВ-то Купих е84 с мотор н47д 2013г фейс Сменени са повечето консумативи. Предстои смяна ремък/пистов/, масло с филтър. Искам да сменя и филтъра на картерните газове /ако има такъв/ Можели някой да каже какво представлява. В нета ми излиза само една мембрана с пружина. Ще съм благодарен да помогнете.
- mitio ochite
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 144
- Регистриран на: 29.04.2009
- Местоположение: с.Владая
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 тдс
- Мечтае да кара: настрани
- Детайли за колата: Само шпер.
Re: Филтър картерни газове
До колкото знам се продава комплект филтъра с капака на клапаните, или поне БМВ не го предлагат отделно https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_4083
0878241719
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Филтър картерни газове
kmet написа:Здравейте,
Колеги смених БМВ-то Купих е84 с мотор н47д 2013г фейс Сменени са повечето консумативи. Предстои смяна ремък/пистов/, масло с филтър. Искам да сменя и филтъра на картерните газове /ако има такъв/ Можели някой да каже какво представлява. В нета ми излиза само една мембрана с пружина. Ще съм благодарен да помогнете.
За клапана на картерните газове се предлага комплект капачка, мембрана и пружина. Сменя се лесно.
https://www.youtube.com/watch?v=mNjo-bWw0S4
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Филтър картерни газове
По принцип, за да работи коректно, клапана за картерна вентилация на по-старите коли винаги се сменя с оригинален. Разглобяването на стария, повторното сглобяване и използването на елементи с неизвестни характеристики едва ли е най-удачното решение. Освен това не е ясно и как ще се почисти нагара от каналите за картерна вентилация, които са елемент от капака на клапаните.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Филтър картерни газове
Точно така, нeка си купи целия капак, че и оригинален ...
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Филтър картерни газове
Вече дори частите на известни марки са проблемни, какво остава за несъществуващи по спецификацията на BMW резервни части, произведени неизвестно как, от кого и с неизвестно какви технически характеристики.
Картерната вентилация е важен елемент за правилната работа на двигателя и затова там не може да се правят импровизации като описаните. Форума е пълен с теми защо след като са сменени толкова много части, двигателя продължава да не работи добре. Обикновено бъгването на клапана се съчетава със запушване на каналите в капака, както и с протичане на гарнитурата му. Така, че от BMW са измислили добре да се направи смяна, с която се решават няколко проблема. Неоригиналните капаци се изкривяват за няколко месеца и протичат.
Картерната вентилация е важен елемент за правилната работа на двигателя и затова там не може да се правят импровизации като описаните. Форума е пълен с теми защо след като са сменени толкова много части, двигателя продължава да не работи добре. Обикновено бъгването на клапана се съчетава със запушване на каналите в капака, както и с протичане на гарнитурата му. Така, че от BMW са измислили добре да се направи смяна, с която се решават няколко проблема. Неоригиналните капаци се изкривяват за няколко месеца и протичат.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Филтър картерни газове
Чудесна лекция, само не ми обяснявай че една силиконова мембрана и пружинка са извънземна технология, която само БМВ може да прави. Напротив - в моята практика съм доказал на себе си обратното. Сменял съм не е една и две мембрани на вграден в капака клапан и вентилацията работи чудесно. Има европейски афтърмаркет фирми с доказано качество на произвежданите елементи. Моята кола от години е с капак от N46N, капакът е на някаква полска фирма и нито се е изкривил, нито вентилацията ми е създавала проблеми. Друг е въпроса че ако смяната на мембраната се прави с две леви ръце, при напасването на капачката отгоре може да се оплескат нещата. Проходимостта на каналите лесно може да се провери при свалена капачка и мембрана. И съм 100% убеден че капака на колегата си е тип-топ.
Въпрос на избор - на колегата ако му се дават една шапка пари - да сменя.
Въпрос на избор - на колегата ако му се дават една шапка пари - да сменя.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани