проблем със задни въздушни възглавници E 70 3.0 sd
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
проблем със задни въздушни възглавници E 70 3.0 sd
За да може да придобиете представа ще ви разкажа историята свързана с проблема на колата.
Колата влиза в сервиз за смяна на заден ляв датчик защото пада задницата.Сервиза го сменя за около 5 мин и колата е готова (не извършват калибрация) взимам колата вечерта в ляво пада.Отивам на следващия ден при тях отново закачат колата същатата грешка...нов втори датчик -историята се повтаря.Отивам при друг човек сколата обясних всичко до тук оставих колата датчиците старите също.След известно време ми звънят да ида при тях да ми покажат нещо.Оказа се ,че двата датчика които са слагани на колата не са за нея ,трябва на тях да пише doppelt (на тези двата не пише абсолютно нищо) и отгоре на всички имаше и прекъснати кабели отварям скоба да кажа ,че сменените 2 датчика на "живи данни" изобщо не показват промяна в стойностите а са забили на 82 и двата.Оригиналният беше много скъп и трябваше да се чака затова намерихме алтернатива с датчик втора употреба.След оправяне на жиците и смяна и калибрация няма грешки записано но...ето го и проблема-отзад в ляво колата се вдига видимо повече отколкото в дясно.Момчетата казаха ,че разликата във височината е 720 мм в дясно и 750 в ляво измерват от джантата тя е 18-ка до калника.След калибрация се запазват настойките но не се променя нищо....Спадани са помпени са възглавниците няколко пъти с лаптопа.Изобщо казаха ми ,че се пробвали всичко за което се сетят тримата и промяна няма пак си седи вдигна в ляво до тази стойност от 720 в дясно и 750 в ляво.За всякакви идеи съм отворен и ще им предавам да се опитват и да го оправим това веднъж за винаги.
Колата влиза в сервиз за смяна на заден ляв датчик защото пада задницата.Сервиза го сменя за около 5 мин и колата е готова (не извършват калибрация) взимам колата вечерта в ляво пада.Отивам на следващия ден при тях отново закачат колата същатата грешка...нов втори датчик -историята се повтаря.Отивам при друг човек сколата обясних всичко до тук оставих колата датчиците старите също.След известно време ми звънят да ида при тях да ми покажат нещо.Оказа се ,че двата датчика които са слагани на колата не са за нея ,трябва на тях да пише doppelt (на тези двата не пише абсолютно нищо) и отгоре на всички имаше и прекъснати кабели отварям скоба да кажа ,че сменените 2 датчика на "живи данни" изобщо не показват промяна в стойностите а са забили на 82 и двата.Оригиналният беше много скъп и трябваше да се чака затова намерихме алтернатива с датчик втора употреба.След оправяне на жиците и смяна и калибрация няма грешки записано но...ето го и проблема-отзад в ляво колата се вдига видимо повече отколкото в дясно.Момчетата казаха ,че разликата във височината е 720 мм в дясно и 750 в ляво измерват от джантата тя е 18-ка до калника.След калибрация се запазват настойките но не се променя нищо....Спадани са помпени са възглавниците няколко пъти с лаптопа.Изобщо казаха ми ,че се пробвали всичко за което се сетят тримата и промяна няма пак си седи вдигна в ляво до тази стойност от 720 в дясно и 750 в ляво.За всякакви идеи съм отворен и ще им предавам да се опитват и да го оправим това веднъж за винаги.
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 706
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: проблем със задни въздушни възглавници E 70 3.0 sd
С какъв софтуер е правена калибрация ?
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 706
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: проблем със задни въздушни възглавници E 70 3.0 sd
lizart951 написа:Launch
Трябва да се направи с ISTA
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: проблем със задни въздушни възглавници E 70 3.0 sd
Здравей,
Колегата по-горе ти е дал правилната насока , аз ходих по мъките само ,че с Ф15 смених 2 те възглавници с оригинални такива, 1 та беше проблемна , другата я смених като си мислех,че и тя е фалирала , но се оказа другаде проблема.
Единият от клапаните на компресора не работише правилно .Смених само него блок и отворих да проверя компресора за конденз и прочие.
Датчиците спичат също , от време на време им пръскам "ябълките" със ВД-40
След смяната на всичко горе описано колата даваше разлики , и стана само с ИСТА
Ето ти процедурата описана много добре със снимки , като при теб ти трябва да гледаш само нивелацията
Поздрави!
https://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1925231
https://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1511949
Колегата по-горе ти е дал правилната насока , аз ходих по мъките само ,че с Ф15 смених 2 те възглавници с оригинални такива, 1 та беше проблемна , другата я смених като си мислех,че и тя е фалирала , но се оказа другаде проблема.
Единият от клапаните на компресора не работише правилно .Смених само него блок и отворих да проверя компресора за конденз и прочие.
Датчиците спичат също , от време на време им пръскам "ябълките" със ВД-40
След смяната на всичко горе описано колата даваше разлики , и стана само с ИСТА
Ето ти процедурата описана много добре със снимки , като при теб ти трябва да гледаш само нивелацията
Поздрави!
https://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1925231
https://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1511949
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани