Ангренажна верига N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Ангренажна верига N57
Дали ще е 20д или 30д, свалянето на мотора и разглобяването си ги има. Двата цилиндъра не правят много разлика в цената, нито на части, нито на труд.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Ангренажна верига N57
Не мога да разбера, защо всичко живо сменя тея маслени помпи. Отваряте мотора, сменяте вериги, зъбни колела, плъзгачи и др. дреболии. Сменяте цедката на помпата ако изобщо е необходимо. Гледате лагерите и ако са тръгнали ги сменяте, ако ли не остават. Чувствително ще се намали цената. Моята я отворих на 264к. Сега е на 371к. Помпа не съм сменял.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Ангренажна верига N57
Преди няколко месеца се занимавах с обслужването и подкарването на нов внос Н47 520д 184 кс автоматик (колата дойде работеща, с проблем в егра , в последствие се го спряхме софтуерно , при студен старт се чуваха вериги)
Километража беше 227.000 км с почти пълна история. През годините по - сериозни ремонти са подмяна на помпа с дюзи (явно е пуснала стружки) , задни възглавници и нищо друго фрапантно.
3 бр вериги комплект със зъбните колела 594 лв
биелни лагери 173 лв
основни лагери 89 лв
гарнитура капак 38 лв
семеринг колянов вал 28 лв
водна помпа 146 лв
термостат 33 лв
тампон мотор ляв и десен 118 + 121 лв
демпферна шайба 322 лв
болтове шайба 28 лв
пистов ремък 32 лв
масло и филтри 363 лв
Това съм си записал , имаше и други дреболии
Маслена помпа не съм сменял , може би сгреших , беше 600 лв на пиербург
Цена за труд няма да казвам (ниска е) , мотора беше свален от колата.
Веригата на маслената помпа беше най-разтегната спрямо другите , лагерите не бяха като нови , не бяха и зле.
Минали сме около 5000 км след ремонта, преди смяната на веригите си работеше шумно като е46 136кс , след ремонта няма промяна, имам чувството , че трябва да е по-тих ама не е.
Дойде със ДПФ - заместител , дефакто няма дпф , пропушва малко черно при рязко даване на газ.
Среден разход около 7.5 л.
Километража беше 227.000 км с почти пълна история. През годините по - сериозни ремонти са подмяна на помпа с дюзи (явно е пуснала стружки) , задни възглавници и нищо друго фрапантно.
3 бр вериги комплект със зъбните колела 594 лв
биелни лагери 173 лв
основни лагери 89 лв
гарнитура капак 38 лв
семеринг колянов вал 28 лв
водна помпа 146 лв
термостат 33 лв
тампон мотор ляв и десен 118 + 121 лв
демпферна шайба 322 лв
болтове шайба 28 лв
пистов ремък 32 лв
масло и филтри 363 лв
Това съм си записал , имаше и други дреболии
Маслена помпа не съм сменял , може би сгреших , беше 600 лв на пиербург
Цена за труд няма да казвам (ниска е) , мотора беше свален от колата.
Веригата на маслената помпа беше най-разтегната спрямо другите , лагерите не бяха като нови , не бяха и зле.
Минали сме около 5000 км след ремонта, преди смяната на веригите си работеше шумно като е46 136кс , след ремонта няма промяна, имам чувството , че трябва да е по-тих ама не е.
Дойде със ДПФ - заместител , дефакто няма дпф , пропушва малко черно при рязко даване на газ.
Среден разход около 7.5 л.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани