Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена помпа
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
vld написа:m.dimitrov1992 написа:Е то къде е далаверата да караш дизел с тези суми за обслужване 5-6хил лв за обслужване са горивотo за година и половина в някой атмосферен V8 на мойто каране а на 2 години сменям колите
Колега ако мислиш че на бензиновите обслужването е по малко пари си в жестока заблуда
Далаверата да караш дизел вместо бензин винаги е била в това, че караш кола която в дългосрочен план харчи малко, изминава много по голям пробег без необходимост от ремонт и тн и тн.
Алтернативите на бензинови двигатели в F1x в никакъв случай не са по евтини за поддръжка и експлоатация.
Вземи в предвид само цената на един бензинов инжектор, една водна помпа и един термостат, това са неща които сравнително често се налага да се подменят после добави това че цената за подобен ремонт на бензинов Н55 или Н20 е сходна, че дори и по висока в много от случаите... и то стана бахти и далаверата да караш бензин с разход на гориво +50%
П.С. V8-ка в F10 изобщо няма да го коментирам, просто няма такъв счупеняк, това на всяко масло си за нов мотор
Сега карам М57N2 и му смених веригите за 1400лв части и труд преди година. Което е напълно приемливо според мен. Но ми е време за смяна на колата и се бях загледал по Ефките, ама това обслужване за 6хил лв e ъбсурдно а аз не съм от хората които биха карали на доверие. Винаги си сменям и обслужвам на време. В същия ценови диапазон мога да взема Мерцедес w212 е500 388 магарета обикновенни дюзи че даже и на газ става. И го смятам че над година ще се возя на бензин с парите от веригите на Ефката Тези вериги ще си избият парите след 4-5 години каране, ако не се обади някоя друга бомба по мотора А аз толко дълго една кола не карам Тотално ме отказахте от новите дизели
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
m.dimitrov1992 написа:vld написа:m.dimitrov1992 написа:Е то къде е далаверата да караш дизел с тези суми за обслужване 5-6хил лв за обслужване са горивотo за година и половина в някой атмосферен V8 на мойто каране а на 2 години сменям колите
Колега ако мислиш че на бензиновите обслужването е по малко пари си в жестока заблуда
Далаверата да караш дизел вместо бензин винаги е била в това, че караш кола която в дългосрочен план харчи малко, изминава много по голям пробег без необходимост от ремонт и тн и тн.
Алтернативите на бензинови двигатели в F1x в никакъв случай не са по евтини за поддръжка и експлоатация.
Вземи в предвид само цената на един бензинов инжектор, една водна помпа и един термостат, това са неща които сравнително често се налага да се подменят после добави това че цената за подобен ремонт на бензинов Н55 или Н20 е сходна, че дори и по висока в много от случаите... и то стана бахти и далаверата да караш бензин с разход на гориво +50%
П.С. V8-ка в F10 изобщо няма да го коментирам, просто няма такъв счупеняк, това на всяко масло си за нов мотор
Сега карам М57N2 и му смених веригите за 1400лв части и труд преди година. Което е напълно приемливо според мен. Но ми е време за смяна на колата и се бях загледал по Ефките, ама това обслужване за 6хил лв e ъбсурдно а аз не съм от хората които биха карали на доверие. Винаги си сменям и обслужвам на време. В същия ценови диапазон мога да взема Мерцедес w212 е500 388 магарета обикновенни дюзи че даже и на газ става. И го смятам че над година ще се возя на бензин с парите от веригите на Ефката Тези вериги ще си избият парите след 4-5 години каране, ако не се обади някоя друга бомба по мотора А аз толко дълго една кола не карам Тотално ме отказахте от новите дизели
Колегата е сменил една камара работи,а ти казваш,че си сменил вериги за 1400лв на Е60. Тръгни сменяй всичко,което той е сменил и ще стигнеш 3-4к сигурно. Сравнението ти не е точно.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
Около 3500 излиза ангренаж, лагери основни+биелни+болтове, маслена помпа на M57 в части с максималните отстъпки.
Всяка една гарнитурка, верига маслена помпа, лагер и капаче са ОЕМ, без к-кт ангренаж, който е SWAG
Закачам темата, че си в актуална.
Относно разликата бензин vs. дизел, ако колата, се кара предимно извънградско ще си взема бензин. Дори мисля следващото да е баш такова. Поддържам 2 коли на мой приятели и разхода с нормално каране се върти около 8-9. Бенз ижектор е 300лв, на дизела е мн по-скъп.
Обслужването с ангренажа и лагерите и при тях го има.
Всяка една гарнитурка, верига маслена помпа, лагер и капаче са ОЕМ, без к-кт ангренаж, който е SWAG
Закачам темата, че си в актуална.
Относно разликата бензин vs. дизел, ако колата, се кара предимно извънградско ще си взема бензин. Дори мисля следващото да е баш такова. Поддържам 2 коли на мой приятели и разхода с нормално каране се върти около 8-9. Бенз ижектор е 300лв, на дизела е мн по-скъп.
Обслужването с ангренажа и лагерите и при тях го има.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
Има доста ралика в цените като гледам, тази фактура, само маслената помпа на N57 e с близо 500лв повече без отстъпка.
Има леко увеличение между другото в последните няколко месеца, аз 11.2022г сменях ангренажа на Х1чката, която е с N47s и някои части са сходни с тези в Ф11ката, виждам едни 5-10% нагоре...
Та нормално всичко е нагоре последните две години... Автърмаркет часисте също са нагоре, визирам масла, филтри на кнехт-мале и тн., понеже от години само такива купувам, там даже е повече от 10% нагоре
Един прост обезмаслител беше 3.5 преди, сега е почти 5лв.
Има леко увеличение между другото в последните няколко месеца, аз 11.2022г сменях ангренажа на Х1чката, която е с N47s и някои части са сходни с тези в Ф11ката, виждам едни 5-10% нагоре...
Та нормално всичко е нагоре последните две години... Автърмаркет часисте също са нагоре, визирам масла, филтри на кнехт-мале и тн., понеже от години само такива купувам, там даже е повече от 10% нагоре
Един прост обезмаслител беше 3.5 преди, сега е почти 5лв.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
Да, мисълта ми беше че аналогичното обслужване в М57 не е 1500лв.
Така де, всичко е нагоре. Даже ме хвана яд, че като си правих офертата за моята кола не ги поръчах веднага, защото 2месеца по-късно са с 300лв отгоре.
Така де, всичко е нагоре. Даже ме хвана яд, че като си правих офертата за моята кола не ги поръчах веднага, защото 2месеца по-късно са с 300лв отгоре.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
Да да това е ясно на всеки, който е по навътре в материята, 1500лв с труда само двете вериги на М57 с бананите и масления обтегачKroki написа:Да, мисълта ми беше че аналогичното обслужване в М57 не е 1500лв.
Така де, всичко е нагоре. Даже ме хвана яд, че като си правих офертата за моята кола не ги поръчах веднага, защото 2месеца по-късно са с 300лв отгоре.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1931
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
m.dimitrov1992 написа:Е то къде е далаверата да караш дизел с тези суми за обслужване 5-6хил лв за обслужване са горивотo за година и половина в някой атмосферен V8 на мойто каране а на 2 години сменям колите
Двигателят от темата що се отнася до основните и биелни лагери (изключвам състоянието на маслената помпа и ангренажа) с добра поддръжка спокойно можеше да изкара още поне 200000 км. без да се налага смяната им. Доколкото се вижда от снимките биелните лагери нямат никакво износване, а основните са почти без износване. Е, може да се каже леко поизлъскани, при това само частично.
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1931
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
Ангренажният комплект на бившият ми М42 струваше около 1200-1300 лв. с ДДС преди 13 години от Дару Кар! Така и не го смених.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3331
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
Колега Vld, далеч не е по темата, но това мога ли да го подкарам на CIC с Combox в Е60 или е само за NBT?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п
spacepl написа:Колега Vld, далеч не е по темата, но това мога ли да го подкарам на CIC с Combox в Е60 или е само за NBT?
Не съм го търсил колега за combox, но най вероятно ако имаш активна телематика с SIM карта в колата може и да стане.
Преди е работило и с Bluetooth tethering но до колкото раазбрах БМВ са спрели сървърите.
Иначе на NBT + TCB работи RTTI, weather widget, news.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани