Бензин или Дизел - кой е по-добрият 6 цилиндров?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Бензин или Дизел - кой е по-добрият 6 цилиндров?
При положение че Ф10 се вижда на всеки ъгъл в София поне, не знам как хората още я имат за престижна. Тая кола в последните години е еквивалента на Фолксваген Пасат в периода края на 90-те до към 2006-7 - ширпотребата за горната половина от средната класа
Към автора - Н52 е мотора за теб. Да, избора в България не е голям, но ако не бързаш винаги има опцията за внос от САЩ. Всички останали мотори имат потенциал да ти направят неприятни и скъпи изненади. Разбира се може да търсиш и екземпляр от човек, който вече е набил един чувал пари в големите ремонти.
Аз също не разбирам защо на Н52 не трябва да се слага газ... малко като женската логика ми звучи, но как беше форумния лаф - "всеки си преценя"
Към автора - Н52 е мотора за теб. Да, избора в България не е голям, но ако не бързаш винаги има опцията за внос от САЩ. Всички останали мотори имат потенциал да ти направят неприятни и скъпи изненади. Разбира се може да търсиш и екземпляр от човек, който вече е набил един чувал пари в големите ремонти.
Аз също не разбирам защо на Н52 не трябва да се слага газ... малко като женската логика ми звучи, но как беше форумния лаф - "всеки си преценя"
Re: Бензин или Дизел - кой е по-добрият 6 цилиндров?
ekalchev написа:Звучи като черни турлуци и смрад на сажди
При дизелови коли над 10 години тая битка е загубена поначало.
Цената на работещ ДПФ спрямо пазарната цена на колата е трудно да се оправдае, а като сложим и офертата ремап 3в1 - върви повече, гори по-малко и нямаш бъдещи проблеми/харчове от към ДПФ и изкушението става още по-голямо.
Re: Бензин или Дизел - кой е по-добрият 6 цилиндров?
Здравейте и благодаря на всички ново-коментирали. Като цяло ходих на няколко огледа на 530ки дизел и останах доста изненадан в какво състояние бяха. Смисъл такъв външно и да бяха прилични, че даже и блестящи, при закачане с ИСТА и тест на работата на мотора .. доста зле. И не, не бяха най-евтините по сайтовете, за жалост.
Битката продължава като ще погледна и няколко 528ци, които съм набелязал, тъй като са ми на близо.
Съгласен съм с колегите, че на това купе може би 528 не е най-добрият избор от към пъргавина, но все пак от изгледаните видеа и факта, че я дават 0-100: 6.7 сек. не звучи зле. Вече като се тества на живо ще си преценя дали наистина е прекалено слаб за това купе и килограми. Причината да не обмислям газифициране е чисто и просто големината на багажника и липсата на леген - след слагане на газова не виждам какво ще остане и цялостно ми се губи смисъла да е 5ица. Отделно колкото и да е нова системата, чета от хората, че все пак имат проблеми, с които на мен въобще не ми се занимава.
За мен лично една тема се прави с цел да е полезна в историята и на други, които ще се сблъскат със същият въпрос. Затова и ще направя едно кратко резюме на заглавието: по-малкият боклук. Както споменаха 1-2 колеги - просто си харесваш 2-3 модификации (тъй като има вече достатъчно добри особено в тези нови купета) и започваш да звъниш телефони. Боклуци наистина има адски много и не мисля, че ще е лесно намирането на нещо запазено, за жалост. Което всъщност ме изненада малко, имайки предвид годините на тези коли.. все пак не говорим за Е60ки, които са меко казано измъчени по всеки един критерий.
Ако все пак някой има с какво полезно да се включи още ще е супер
Битката продължава като ще погледна и няколко 528ци, които съм набелязал, тъй като са ми на близо.
Съгласен съм с колегите, че на това купе може би 528 не е най-добрият избор от към пъргавина, но все пак от изгледаните видеа и факта, че я дават 0-100: 6.7 сек. не звучи зле. Вече като се тества на живо ще си преценя дали наистина е прекалено слаб за това купе и килограми. Причината да не обмислям газифициране е чисто и просто големината на багажника и липсата на леген - след слагане на газова не виждам какво ще остане и цялостно ми се губи смисъла да е 5ица. Отделно колкото и да е нова системата, чета от хората, че все пак имат проблеми, с които на мен въобще не ми се занимава.
За мен лично една тема се прави с цел да е полезна в историята и на други, които ще се сблъскат със същият въпрос. Затова и ще направя едно кратко резюме на заглавието: по-малкият боклук. Както споменаха 1-2 колеги - просто си харесваш 2-3 модификации (тъй като има вече достатъчно добри особено в тези нови купета) и започваш да звъниш телефони. Боклуци наистина има адски много и не мисля, че ще е лесно намирането на нещо запазено, за жалост. Което всъщност ме изненада малко, имайки предвид годините на тези коли.. все пак не говорим за Е60ки, които са меко казано измъчени по всеки един критерий.
Ако все пак някой има с какво полезно да се включи още ще е супер
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Бензин или Дизел - кой е по-добрият 6 цилиндров?
Дизел втора ръка си е жива лотария ,с всички тези екологии и цялата периферия -дюзи,турбина,EGR .....може да се вкараш в голям филм .Относно газифицирането на бензинова кола .......вече отдавна има 5 -то ,че и 6-то поколение АГУ и при изправен автомобил и добър подбор на компоненти едва ли ще усетиш разлика в динамиката .Всичко опира да намериш запазен екземпляр откъм моторизация и купе ,без ръжди и удари.
Re: Бензин или Дизел - кой е по-добрият 6 цилиндров?
Ивайло Димов написа:Дизел втора ръка си е жива лотария ,с всички тези екологии и цялата периферия -дюзи,турбина,EGR .....може да се вкараш в голям филм.
Eeee, айде сега, филм, лотария.... това са системи на по 15 години вече.
Просто трябва да премахнеш от веднъж всичко, което би ти объркало почивката на по-късен етап. Не е кой знае какво.
Резултатът си струва - 300+ к.с. при Н57 и 6-7/100 извънградско в повечето случаи.
Кеф и звук няма, но пък е практично... и малко изпушва като настъпиш до долу.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бензин или Дизел - кой е по-добрият 6 цилиндров?
В мобилето има един седан на 32000лв обслужен мотор в БМВ с история на 220000км. С почти всички екстри за модела.... Аз ако трябваше сега да купувам кола определено бих го погледнал. Колата е със СА регистрация, явно е купувана от България. А да има и мотор 535д....
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани